۱۲۵۰۸۵۳
۴۹۶۵
۴۹۶۵
پ

رنگبندی گواهینامه‌های رانندگی در سه رنگ

سرهنگ صوفی از پیشنهاد از رنگبندی گواهینامه‌های رانندگی در سه رنگ و رده خبر داد .

باشگاه خبرنگاران نوشت: سرهنگ صوفی از پیشنهاد از رنگبندی گواهینامه‌های رانندگی در سه رنگ و رده خبر داد .

سرهنگ محسن صوفی گفت: در صورت تصویب و اجرایی شدن این پیشنهاد پلیس راهور، گواهینامه‌های راهنمایی و رانندگی در سه رنگ و رده رنگ بندی می‌شود و به تناسب عدم تخلف رانندگان رنگ گواهینامه ارتقاء می‌یابد.

صوفی اظهار کرد: با انجام رنگ بندگی گواهینامه‌ها و تشویق رانندگان برای ارتقاء به رده و رنگ بالاتر، رانندگان به سمت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم تخلف ترغیب می‌شوند.

وی همچنین با بیان اینکه پلیس راهور نقش تصویب کننده در جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ندارد و تنها نقش پیشنهاد دهنده دارد، افزود: بر اساس ماده ۲۱ و۲۲ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی میزان جریمه‌ها به تصویب هیات دولت می‌رسد و هر ۳ سال یکبار امکان تعدیل جریمه‌های راهنمایی و رانندگی وجود دارد که در هفت سال گذشته به دلایل متعدد اعم از مسائل اقتصادی جامعه نرخ جریمه‌ها تغییری نکرده است.

صوفی تصریح کرد: پلیس راهور بنا به وظیفه پیشنهاد دهندگی خود، افزایش میزان جرایم را با تمرکز به تخلف‌های حادثه ساز پیشنهاد داده است که باید در هیات وزیران مصوب شود.

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا در ادامه در تشریح برنامه‌های پلیس راهور به منظور استفاده از ظرفیت مردمی در راستای برقراری نظم و امنیت با اشاره به طرح همیاران پلیس گفت: طرح همیاران پلیس یکی از اقدامات شاخص، موفق و اثر گذار پلیس راهنمایی و رانندگی بود و با کمک آموزش و پرورش انجام شد و اجرای این طرح نشان داد که تذکر توسط کودکان خانواده در کاهش تخلفات رانندگی والدین نقش دارد.

صوفی افزود: پلیس راهور به جهت اینکه نیمی از جمعیت کشور بانوان هستند و نقش آموزشی و فرهنگی بسیارخوبی را می‌توانند در مسائل ترافیکی، فرهنگ ترافیک و اصلاح رفتارهای ترافیکی ایفا کنند از دو سال قبل طرح «بانوان فرهنگ یار ترافیک» را با آموزش جامعه هدف در مرحله اول، بانوان شاغل در سازمان‌ها، ادارات، نهادها و موسسات، سازمان‌ها و نهادها آغاز کرده است.

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا در ادامه با تاکید بر اینکه نظم عمومی ملازمه جدی با اجرای قانون دارد و اجرای قانون با رویکردهای صرفا تنبیهی و سلبی انجام نمی‌شود گفت: برای پایدار بودن اقدامات در این مهم باید از رویکردهای پیشگیری و اقناعی استفاده کرد که در این راستا در بخش‌های فرماندهی فراجا دو طیف اقدامات پیشگیرانه اعم از پیشگیری وضعی و پیشگیری اجتماعی ملاحظه می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج