قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۴۷۵۰۲
۲۷۹۰۸
۲۷۹۰۸
پ

عرضه خاص‌ترین نسخه پاترول پس از ۱۳سال

​در بخش پیشرانه همچنان از تپنده ۵.۶ لیتری ۸ سیلندر پاترول نیسمو استفاده شده اما اینجا شرایط تنفس موتور تغییر کرده و از حالت طبیعی به استفاده از سوپرشارژر تبدیل شده است...

عصر ایران: پاترول یکی از برندهای خودرویی مطرح در مجموعه نیسان، مورد علاقه آفرودرها و البته بسیار شناخته شده در کشور ایران است. پاترول به نوعی نماد اولین ارتباطات ذهنی مخاطب ایرانی با مفهوم شاسی بلند در صنعت خودرو هم محسوب می شود. هر چند قبل از پاترول انواع مختلفی از خودروهای شاسی بلند در خیابان های ایران تردد داشتند اما محبوبیت و شهرت این برند زمینه ساز تبدیل آن به پرچمدار کلاس شاسی بلند در بازار ایران طی چند دهه شد.

نسل سوم نیسان پاترول 

عرضه خاص‌ترین نسخه پاترول پس از 13سال

با این مقدمه، سراغ یکی از جذاب ترین نسخه های پاترول می رویم تا باردیگر خاطره این برند را برای طرفداران آن زنده کند. منهارت پرفورمنس تیونر برجسته آلمانی که پروژه های مختلف آن را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کرده ایم، در یک حرکت دور از انتظار دستی بر سر و روی نسل ششم نیسان پاترول کشیده که نخستین بار 13 سال پیش به بازار جهانی معرفی شده است.

عرضه خاص‌ترین نسخه پاترول پس از 13سال

پاترول نیسمو منهارت پرفورمنس

این در شرایطی است که منهارت به طور خاص اکثر تیونینگ های خود را روی مدل های ب ام و اجرا می کند و این پاترول که از تریم نیسمو است در نوع خود یک نمونه تولید محدود و خاص خواهد بود.

اولین چیزی که جلب نظر می کند مربوط به رنگ خاص و تم سیاه و طلایی است که در واقع امضا منهارت پرفورمنس است. رینگ های آلومینیومی 24 اینچی نیز به رنگ طلایی درآمده اند تا هارمونی مناسبی را در نمای جانبی ایجاد کنند.

عرضه خاص‌ترین نسخه پاترول پس از 13سال

کیت بدنه مورد استفاده بویژه در قسمت سپر اصلی جلو و عقب به همراه دیفیوزر سنگین و حرفه ای نقش مهمی در شکل گیری ظاهری اسپرت برای این پاترول داشته است.

برای طراحی فضای کابین نیز تم طلایی و مشکی به همراه جزئیات فیبرکربن مدنظر قرار داشته است.

عرضه خاص‌ترین نسخه پاترول پس از 13سال

در بخش پیشرانه همچنان از تپنده 5.6 لیتری 8 سیلندر پاترول نیسمو استفاده شده اما اینجا شرایط تنفس موتور تغییر کرده و از حالت طبیعی به استفاده از سوپرشارژر تبدیل شده است. در نهایت تیونینگ پیشرانه میزان خروجی را از 428 اسب بخار استاندارد به 650 اسب بخار بهبود داده و گشتاور نیز از 560 به 600 نیوتن متر رسیده است.

سوپرشارژر اضافه شده به پیشرانه استاندارد پاترول نیسمو نسل ششم

عرضه خاص‌ترین نسخه پاترول پس از 13سال

عرضه خاص‌ترین نسخه پاترول پس از 13سال

استفاده از سیستم اگزوز کاستوم، اثر مهمی در بهبود غرش های پیشرانه داشته است.

نیسان پاترول منهارت پرفورمنس اعداد مربوط به تست شاخص صفر تا 100 کیلومتر را همراه ندارد زیرا مورد اشاره تیونر قرار نگرفته اما نسخه استاندارد این خودرو طی 7.3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. وزن این خودرو 2665 کیلوگرم است.

این محصول به طور خاص برای فروش در امارات ثبت سفارش شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج