۱۲۴۳۷۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

مالزی، درحال بررسی سرنگونی پرواز ام.اچ ۱۷

گزارش ها حاکیست ارتباط پرواز ˈام.اچ ۱۷ˈ خطوط هوایی مالزی هنگام بازگشت از آمستردام در حریم هوایی اوکراین و در نزدیکی مرز روسیه از دست رفته است.

خبرگزاری ایرنا: «لیو تیونگ لای» وزیر حمل و نقل مالزی اعلام کرد شرکت هواپیمایی این کشور در حال بررسی خبر سرنگونی یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ مالیزیا ایرلاین با ۲۹۵ مسافر در اوکراین است.

رسانه های بین المللی اعلام کردند یک فروند هواپیمای خطوط هوایی مالزی که روز پنجشنبه از آمستردام عازم کوالالامپور بود در اوکراین و در نزدیکی مرز روسیه سرنگون شد.

وزیر حمل و نقل مالزی که چهارم تیرماه به این سمت منصوب شده است به ˈبرناماˈ خبرگزاری رسمی مالزی گفت که وی در حال بررسی این مساله است.

گزارش ها حاکیست ارتباط پرواز ˈام.اچ ۱۷ˈ خطوط هوایی مالزی هنگام بازگشت از آمستردام در حریم هوایی اوکراین و در نزدیکی مرز روسیه از دست رفته است.

برناما به نقل از یک سخنگوی هواپیمایی مالزی گزارش های رسانه های غربی را تایید نکرد اما اعلام کرد در حال بررسی این مساله است.

وی گفت به محض دریافت اطلاعات بیشتر این اطلاعات در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

اینترفکس روسیه مدعی شد این هواپیمای مسافربری در ارتفاع ۱۰ کیلومتری در شرق اوکراین در حال پرواز بود که مورد اصابت قرار گرفت و سرنگون شد.

خطوط هواپیمایی مالزی تاکنون بیانیه ای در ارتباط با این پرواز در تارنمای خود منتش نکرده است.

پرواز ام.اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی نیز ۱۷ اسفند سال گذشته حدود یک ساعت پس از برخاستن از باند فرودگاه بین المللی کوالالامپور و در مسیر پکن با ۲۳۹ مسافر و خدمه پرواز که دو جوان ایرانی نیز در بین آن ها بودند از صفحه رادارها ناپدید شد و تاکنون اثری از این هواپیما یافت نشده است.

ناپدیدشدن هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ شرکت هوایی مالزی در آن زمان باعث شد ارزش سهام مالیزیا ایرلاین ۱۸ درصد سقوط کند.

این شرکت هواپیمایی در چند فصل گذشته نیز با بحران های اقتصادی گسترده مواجه شده بود.

نحوه اطلاع رسانی مقامات مالزی در دوره سقوط ام.اچ ۳۷۰ نیز مورد انتقاد رسانه ها و خانواده سرنشینان این پرواز قرار گرفت تا جایی که برخوردهای فیزیکی منجر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج