آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۲۴۳۳۳۴
۱۷۳۵
۱۷۳۵
پ

نظر سیاستمدار اصولگرا را ببینید؛ فقط ۱۸۰درجه تغییر!

صادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا که در واکنش به حاشیه‌های فرزند انسیه خزعلی به کانادا می‌گوید «حساب فرزند از پدر و مادر جداست» در زمان دولت روحانی نظر دیگیر داشت و معتقد بود بر اساس آموزه‌های دینی اگر فرزند کاری انجام دهد ، پدرش هم باید تنبیه شود و حکومت علوی این را می‌گوید.

برترین‌ها: صادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا که در واکنش به حاشیه‌های فرزند انسیه خزعلی به کانادا می‌گوید «حساب فرزند از پدر و مادر جداست» در زمان دولت روحانی نظر دیگیر داشت و معتقد بود بر اساس آموزه‌های دینی اگر فرزند کاری انجام دهد ، پدرش هم باید تنبیه شود و حکومت علوی این را می‌گوید.

محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حاشیه‌های فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور به رویداد ۲۴ گفته بود:«حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادرشان جداست. مسئولان می‌گویند که فرزندان ما مستقل هستند و خودشان برای زندگی‌شان تصمیم گرفته و می‌گیرند و در نهایت حساب ما با آن‌ها جداست. دفاع مسئولان هم در این موارد قابل قبول است، چون فرزاندان آن‌ها بالغ هستند و حساب فرزندان از پدر و مادرشان جداست.»

حالا می‌توانید صحبت‌هایی را که این فعال اصولگر در زمان دولت قبل در سیما زده، ببینید و قضاوت کنید. مردم حق دارند بپرسند که با توجه به این چرخش‌ها و این استانداردهای دوگانه و چندگانه نظرات چنین سیاستمدارانی چقدر قابل اتکاست. آموزه‌های دینی می‌گویند نظران و اعتقادات ما باید بر اساس رابطه‌مان با دولت و رییس‌جمهور تغییر کند و هر بار دین را به شکل متفاوتی تعبیر و بیان کنیم؟ این همان ایمان و معنویتی است که مردم باید از آن اطاعت کنند؟

نظر سیاستمدار اصولگرا را ببینید؛ فقط 180درجه تغییر!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج