۱۲۳۸۵۲۴
۱۴۲۵
۱۴۲۵
پ

سود سهام عدالت ۱۴۰۱ چه زمانی واریز می‌شود؟

تقریبا ۶ ماه قبل بود که سازمان بورس و اوراق بهادار، سود سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۹ را در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۰ به حساب یارانه بگیران واریز کرد.

فرادید: تقریبا ۶ ماه قبل بود که سازمان بورس و اوراق بهادار، سود سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۹ را در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۰ به حساب یارانه بگیران واریز کرد. حالا در سال جدید نیز باید سود سال مالی گذشته به حساب دارندگان برگه سهام عدالت واریز شود.

در مورد زمان واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ هنوز به شکل رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار زمان دقیقی را اعلام نکرده است، اما مسئولان این سازمان می‌گویند که زمانی سود سهام عدالت واریز می‌شود که شرکت‌ها سود‌های مصوب شده در مجمع را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز کنند.

سود سهام عدالت ۱۴۰۱ چه زمانی واریز می‌شود؟

پس از آن هم شورای عالی بورس تشکیل جلسه می‌دهد و مصوبه واریز را صادر می‌کند. در گامی بعدی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی براساس این مصوبه سود سهام عدالت سال مالی ۱۴۰۰ را به حساب دارندگان برگه سهام عدالت واریز می‌کند.

اما هنوز معلوم نیست که چه تعداد از شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت مجمع تشکیل داده اند، سود مصوب کرده اند و سود تصویبی را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کرده است. در این رابطه سازمان بورس و اوراق بهادار هم اظهار بی اطلاعی کرده است.

در مجموع به نظر می‌رسد که در سال ۱۴۰۱ نیز واریزی سود سهام عدالت در روز‌های پایانی اسفند ماه انجام شود.

برسی‌ها اظهارات مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار نشان می‌دهد که سود سهام عدالت سال جاری تقریبا دو برابر سال مالی گذشته است؛ بنابراین افرادی که برگه ۵۳۲ هزار تومانی در دست دارند، حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و افرادی برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی در دست دارند، بیش از دو میلیون تومان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج