۱۲۳۲۹۳۷
۱۸۶۲
۱۸۶۲
پ

تصاویری از هیرمند که نوید زندگی و حیات است

پس از بارندگی‌های گسترده اخیر در کشور افغانستان؛ سیلاب این بارانها پس از گذر از موانع متعدد در این کشور از طریق رودخانه هیرمند، بالاخره به سیستان رسید.

تسنیم: پس از بارندگی‌های گسترده اخیر در کشور افغانستان؛ سیلاب این بارانها پس از گذر از موانع متعدد در این کشور از طریق رودخانه هیرمند، بالاخره به سیستان رسید.

طی ماه‌های اخیر سد "کمالخان" و بندهای خاکی و بتنی و همچنین انحراف آب از مسیر اصلی رودخانه هیرمند توسط مردم افغانستان مانع ورود آب به کشورمان و منطقه سیستان شده اما بارش‌های اخیر باعث شد تا سرریز همه این موانع سیلاب را به سمت ایران روانه کند و دقایقی قبل سیلابی با جریان حداقلی پس از گذر از موانع متعدد در مسیر رودخانه هیرمند داخل خاک افغانستان، بالاخره به سیستان رسید.

مسئولین تاکنون در این زمینه اظهار نظری نداشته‌اند و از مدت زمان تداوم ورود آب به کشورمان خبری در دست نیست اما گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از جریان ضعیف آب حکایت دارد که هر لحظه امکان قطع شدن آن وجود دارد.

این درحالی است که جاری شدن این آب در منطقه سیستان دقیقاً یادآوری شادی چندی پیش هموطنان در منطقه از جاری شدن آب از سمت افغانستان به سمت ایران بود که همان زمان هم کارشناسان تاکید داشتند این آب در واقع حق‌آبه ایران از هیرمند نیست، بلکه سیلابی است که کشور افغانستان توانایی کنترل آن را نداشته و به سمت ایران رها سازی کرده.

تصاویری از هیرمند که نوید زندگی و حیات است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج