۱۲۲۰۶۴۷
۱ نظر
۱۰۷۶
۱ نظر
۱۰۷۶
پ

انتقاد از نماینده بانک ملی در ماجرای سرقت بزرگ

​رئیس فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: در مورد ‌مسئله اخیر که در بانک ملی، اتفاق افتاد بنده معتقدم که تشکیلات بانک مقصر است یعنی بانک، نگهبان نداشته است؟

خبرآنلاین: نماینده بانک ملی به جای عذرخواهی می‌خواست سر و ته قضیه را هم بیاورد

سید رضا تقوی، رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در واکنش به وقوع پیاپی حوادثی نظیر سرقت از صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی، هک شدن سامانه‌های شهرداری و خروج قطار از ریل در مسیر مشهد-یزد گفت: در اینکه دشمن در کمین ما است و طرح‌های مختلفی برای ایجاد اخلال در کشور در دست دارد، شکی نیست. طبعاً در حال حاضر دیگر جنگ توپ، تانک و موشک نیست، بلکه جنگ سایبری و جنگ اذهان و فضای مجازی است.

انتقاد از نماینده بانک ملی در ماجرای سرقت بزرگ

وی افزود: در حقیقت در غرب مانند ناتوی نظامی، یک ناتوی فرهنگی شکل گرفته که از طریق همین فضای مجازی و اشغال اذهان، علیه ملت‌های آزاده و مستقل فعالیت می‌کند و به هویت آنها هجمه می‌کند. مانند گذشته دیگر لشکرکشی نمی‌کنند تا سرزمین‌ها را اشغال کنند، بلکه سعی می‌کنند اذهان را اشغال کنند و از طریق اشغال اذهان و ایجاد اضطراب، تردید و حس بدبینی نسبت به نظام، حاکمان و مسئولان، ‌انقلاب ایجاد می‌کنند و اسم آن را انقلاب مخملی می‌گذارند، کما اینکه غرب از این طریق ابرقدرتی مثل شوروی را از هم پاشاند. یک چنین کاری در ارتباط با ایران در حال انجام است.

تقوی با تاکید بر حمله مجازی غرب به ایران تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اخیرشان، همین اشاره را کردند که غرب به، دامن زدن به اعتراضات در جامعه و‌ جدا کردن ملت از حاکمیت امید دارد و برای این کار هر طرحی را دنبال می‌کند. به این ترتیب که در سامانه‌های مختلف سازمان‌ها و تشکیلاتی که امروز اداره یک کشور و جامعه توسط همین سامانه‌ها ساماندهی می‌شود و خدمات انجام می‌گیرد، اخلال ایجاد کنند. اگر در اینها اخلال ایجاد شود، نارضایتی به وجود می‌آید. به عنوان مثال فرض کنید اگر در سیستم سوخت‌رسانی و بنزین که با همین دستگاه صورت می‌گیرد، اخلالی در همین دستگاه‌ها انجام بگیرد، طبعاً ماشین‌های مردم متوقف می‌شود و نارضایتی ایجاد می‌شود. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • یویو

      هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج