۱۲۲۰۱۵۴
۲۰ نظر
۶۰۴۱
۲۰ نظر
۶۰۴۱
پ

بازیگر مشهور سینما، قربانی بازارِ داغ خفت‌گیری شد

وحید آقاپور گفت: موضوع این است سارقان اخیراً احساس می‌کنند کیفرخواستی در انتظارشان نیست و از تلاشگران نیروی انتظامی درخواست داریم که با شدّت و عدّت بیشتری با سارقِ خیابانی برخورد کنند که واقعاً این خفت‌گیری‌ها و سرقت‌ها بیشتر هم شده است.

تسنیم: متأسفانه شبِ گذشته ساعت ۱۰ و نیم شب، وحید آقاپور دچار حمله از سویِ خفت‌گیرهایی حوالی اتوبان همت حدّ فاصل حقانی و مدرس، شده است.

چند روز پیش خبری از محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون آمد که سارقان می‌خواستند در خیابان از او سرقت کنند. او خودش ماجرا را این‌گونه تعریف کرد: "ساعت ۱۱ و ربع شب، موتورسواری که یک نفر هم ترکش نشسته بود و من فقط در تاریکی شب، تیزی‌هایشان را می‌دیدم که برق می‌زد. مرا هم شناختند و یکی از آنها پرسید تویی؟! گفتم گوشی من ارزشی ندارد اما شماره‌هایش برایم مهم‌اند و اگر مردانگی دارید این را نبرید.

بازیگر مشهور سینما، قربانی بازارِ داغ خفت‌گیری شد

چهارصد و خرده‌ای پول داشتم که آن را دادم و یکی از آنها گفت شانس آوردی که دوستت داریم. آخرش هم اتفاقی افتاد که نمی‌دانستم بخندم یا گریه کنم؛ برگشتند و 50 هزار تومان از آن پول را پس دادند که بتوانم به خانه بروم. من تا به حال چهار مرتبه مورد سرقت واقع شده‌ام و هیچ باری هم پولم برنگشته است و در این وضعیت که همه‌مان تجربیاتی در موردش داریم چطور می‌توانم با بازی در سریال‌های طنز مردم را بخندانم؟!"

حالا نوبت به وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون رسیده است. او را با برنامه ممیزی فضای شبکه نمایش‌خانگی بیشتر می‌شناسیم؛ اما در فضایِ سینما و تئاتر بازی‌های خوبی از او سراغ داریم. در "برگ اول" شبکه آی‌فیلم کنار آشا محرابی و ایوب آقاخانی او قسمت‌هایی از کتابی را برای مخاطبین می‌خواند. 

متأسفانه شبِ گذشته ساعت 10 و نیم شب، دچار حمله از سویِ خفت‌گیرهایی حوالی اتوبان همت حدّ فاصل حقانی و مدرس، شده است. او به خبرنگار تسنیم گفت که حالش بهتر است اما زخمِ عمیقی دارد که بخیه شده و پس از بستری شدنِ چند ساعته در بیمارستان رسول اکرم(ص) به منزل منتقل شده است. 

او می‌گوید: "من رفتم به کسی کمک کنم که از او خفت‌گیری می‌شد، این بلا را به سرمن آوردند. موضوع این است سارقان اخیراً احساس می‌کنند کیفرخواستی در انتظارشان نیست و از تلاشگران نیروی انتظامی درخواست داریم که با شدّت و عدّت بیشتری با سارقِ خیابانی برخورد کنند که واقعاً این خفت‌گیری‌ها و سرقت‌ها بیشتر هم شده است. 

آقاپور در توضیحات بیشتری گفته است که بعد از اجرای نمایشِ «باغ» این اتفاق افتاده است. خوشبختانه آسیبِ جدّی به عصب و تاندون دستش وارد نشده و بهبودی دستش زمان‌بر خواهد بود."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خفت گیرها از خودشونن !

      پاسخ ها

      • ناشناس

        نظر یک راننده تاکسی خسته

    • ناشناس

      ایکاش در بورس به ما هم این دزدهای بامعرفت بهمون میزدند.
      الان دو ساله کل زندگی ملت را در بورس زدند و هر روز بیشتر در باتلاق فرو می روند. این دولت هم در حال نوسانگیری از سهامداری هست که ۸۰درصد در ضرر هست.

    • سهیل.

      عیب ندارن در عوض اگه چیزی نداریم بخوریم امنیت داریم .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        همه جای دنیا گل وبلبله فقط ایرانه که اینجوریه ...

    • سمیه

      احتمال خیلی زیادی وجود داره که این خفت‌گیرها از کارتن‌خوابهای وسط اتوبان همت باشند همانهایی که در سایه درختان اتوبانها مواد میکشند و صدا از هیچکس در نمیاید

    • ناشناس

      بهترین امنیت داریم شما خبر نداری

    • ناشناس

      ولی امنیت داریم......

    • رزمنده دیروز

      واقعا انقدر گرونی و تورم زیاد شده که خفت گیرها زیاد شدند متاسفانه

    • ناشناس

      ای بابا . وقتی فقر زیاد بشه دیگه لباس هم تنت نمیزارن بمونه

    • ناشناس

      این سلبریدها از مردم میدزدن و دزدان هم از آنها ....

    • ناشناس

      خوب اگر در مورد خفت گیرها با شدت و مدت برخورد بشه کی با شدت و مدت با بد حجابی برخورد بکنه؟

    • ناشناس

      ایمارو امروز میگیرن دو روزه دیگه ازادشون میکنند نایراهت نباشید مملکت قانون نداره و الا هرجای دنیا بود با چنتا اعدام بسات اینا جمع میشد خودین

    • Hossein S

      چرا اينا رو اعدام نمیکنن تا کی باید نا امنی باشه پلیس بدبخت جان بر کف میگیره با پرونده میده به دادگاه دادگاها خیلی محترمانه بعد از چند روز آزادشان میکنه

    • ناشناس

      مردم راه به جایی ندارند.

    • ناشناس

      کسی به کسی نیست تازه دستگیر بشوند همان روز توسط رده بالا ازاد می شوند بخاطر همان روز به روز بدتر میشود و از کنترل خارج شده

    • ناشناس

      اگر پلیس هم میومد کاری برات نمی‌کرد بنده خدا.

    • ناشناس

      اينا نوچه هاي خودشونن و براي همين پشتشون گرمه

    • ناشناس

      در عوض امنیت از در و دیوار مملکت می‌باره . بله .

    • ناشناس

      خدارو شکر امنیت داریم اینجا پایتخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج