۱۲۱۹۸۵۳
۹ نظر
۲۴۷۳
۹ نظر
۲۴۷۳
پ

کاهش شدید مخاطبان برنامه پرحاشیه علیخانی

بعد از «خنداننده شو»، دیگر مسابقه استعدادیابی تلویزیون هم با کاهش جدی مشارکت مخاطبان مواجه شده است.

روزنامه خراسان نوشت: بعد از «خنداننده شو»، دیگر مسابقه استعدادیابی تلویزیون هم با کاهش جدی مشارکت مخاطبان مواجه شده است.

شنبه‌شب (۲۱ خرداد)، اولین قسمت اعلام نتایج «عصر جدید» در مرحله نیمه‌نهایی، روی آنتن رفت و سه فینالیست مسابقه مشخص شدند.

کاهش شدید مخاطبان برنامه پرحاشیه علیخانی

از میان گروه‌های «ترانه» و «ستیلا و آنیسا»، «پهلوانک‌های ایران زمین» و «دپا»، «کاکتوس» و پیمان ابراهیمی، سه شرکت‌کننده شامل دو گروه «ستیلا و آنیسا» و «پهلوانک‌های ایران زمین» و پیمان ابراهیمی موفق شدند راهی فینال شوند.

حذف گروه‌های ورزشی ترانه و دپا، انتخاب معناداری از سوی مخاطبان است. به نظر می‌رسد تعدد گروه‌های ورزشی و حضور پررنگ استعدادهای مربوط به ورزش‌های رزمی در طول سه فصل «عصر جدید» باعث شده اجرای این گروه‌ها در فصل دوم و سوم مانند فصل اول مخاطبان را هیجان‌زده نکند و تکراری شود.

همچنین انتخاب گروه آکروبات‌باز ستیلا و آنیسا و گروه ورزش زورخانه‌ای پهلوانک‌های ایران زمین را می‌توان نشان از تغییر سلیقه مخاطبان دانست.

بررسی میزان آرای مردم در مرحله نیمه‌نهایی فصول قبلی «عصر جدید» نشان می‌دهد تعداد آرای مردم از فصل اول تا سوم سیر نزولی داشته است. استعدادهای مسابقه در فصل اول هرکدام با بیش از چهار میلیون رای، فینالیست‌های «عصر جدید ۲» هرکدام با بیش از ۲.۵ میلیون رای و اکنون دو فینالیست اول فصل سوم با حدود ۱.۷ میلیون رای و پیمان ابراهیمی با تقریبا ۱.۲ میلیون رای به فینال رسیدند. هرچند می‌توان استدلال کرد بسیاری از مخاطبان به شرکت‌کنندگان رای نمی‌دهند اما در هر صورت کم‌تر شدن میزان درگیری مخاطبان با مسابقه و کاهش انگیزه آنان برای انتخاب فینالیست‌های «عصر جدید»، موضوعی است که تلویزیون باید در نظر بگیرد.

افت آرای مردمی پیش از این با اختلاف بالاتر، برای «خنداننده‌شو» نیز اتفاق افتاده بود. کاهش مشارکت مخاطبان در رای‌گیری پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون، زنگ خطری برای صداوسیما است تا فکری به حال افزایش کیفیت تولیداتش بکند. وقتی میزان توجه مخاطبان نسبت به برندهای تلویزیون روند نزولی دارد، در این شرایط تکلیف دیگر برنامه‌ها برای جذب مخاطب معلوم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ناشناس

    چرت و پرت میگه روزنامه خراسان

  • ناشناس

    این برنامه مخاطبان خاص خودشو داره !!!

  • ناشناس

    وقتی تلویزیون درد جامعه را نمی فهممه و توی حال و هوای دیگری سیر میکنه معلومه که مخاطبی نخواهد داشت!

  • ناشناس

    وقتی ۹۹درصد حرفهای تلویزیون دروغ وشواف هست انتظار مخاطب نباید داشته باشد خیلی کم مردم تلویزیون نگاه میکنن

  • ناشناس

    مردم به فکر این هستن شکم خودشونو سیر کنن....حیف این وقت که آدم به پای این صدا وسیمای میلی بذاره

  • امیر .پ

    نه واقعی هست جذابیت قبل نداره از طرفی احسان نباید سوا و پشت میز جدا گانه بشینه هنرمند اونها هستن مجری علیخانی پیشکسوت اونها هستن

  • ناشناس

    حیف پول و برق و سایر هرینه ها که صرف این ۲ تا برنامه مضخرف مبشه

  • محمدرضا

    چون یه مسابقه ای که باخلاقیت درست نشده کمپلت کپی به خاطرهمین مردم تازه فهمیدن اورژینال مسابقه کجا فیک احسان علی خانی کجا میان ماه من تاماه گردون تفاوت اززمین تاآسمان است

  • رامیار

    سالهاست تلوزیون خاموش کردیم..چون متعلق به اونهاست نه ما!

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج