۱۲۱۶۷۰۲
۱۴۱۵
۱۴۱۵
پ

آخرین وضعیت نوزاد رهاشده در نازی‌آباد

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران از دستور دادستانی تهران مبنی بر نظارت بر روند درمان و مراقبت از نوزاد رهاشده در محله نازی‌آباد تهران خبر داد.

خبرآنلاین: سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران از دستور دادستانی تهران مبنی بر نظارت بر روند درمان و مراقبت از نوزاد رهاشده در محله نازی‌آباد تهران خبر داد.

نجف جابری افزود: به محض دریافت گزارش مربوط به پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در حوزه کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و حوزه قضایی دادسرای ناحیه ۱۶، برای بررسی حال عمومی نوزاد و وضعیت نگهداری و روند درمان وی از بیمارستان بازدید کردیم.

آخرین وضعیت نوزاد رهاشده در نازی‌آباد

وی ادامه داد: حسب اعلام پزشک مراقب در بیمارستان، همه آزمایش‌های لازم از جمله هپاتیت و ایدز از نوزاد دریافت و پاسخ منفی بود و صرفا به لحاظ رهاشدن در سطل زباله، لوب چپ ریه و پای راست نوزاد دچار عفونت و آسیب شده و مراحل درمانی ادامه دارد.

معاون دادستان تهران اضافه کرد: به مدیریت بیمارستان تاکید شد تا بر درمان نوزاد تمرکز داشته باشند و نوزاد یادشده در صورت کمبود امکانات و نیاز به درمان تخصصی به بیمارستان تخصصی و طبی اطفال منتقل شود.

جابری با اشاره به اینکه دستورهای لازم به مرجع انتظامی برای مراقبت از کودک، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است، گفت: تحقیقات لازم در این زمینه در حال انجام است و حال عمومی نوزاد خوب گزارش شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج