۱۲۱۶۵۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آزادسازی آب پشت سدها برای جام جهانی!

نماينده مردم اهواز در مجلس از آزادسازي آب پشت سدها به منظور تامین برق براي تماشاي رقابت‌هاي جام جهاني فوتبال در برخی مناطق انتقاد کرد و گفت: رئیس جمهور هم باید در مقابل هدر دادن آب برای جام جهانی پاسخگو باشد.

خبرگزاری مهر: نماينده مردم اهواز در مجلس از آزادسازي آب پشت سدها به منظور تامین برق براي تماشاي رقابت‌هاي جام جهاني فوتبال در برخی مناطق انتقاد کرد و گفت: رئیس جمهور هم باید در مقابل هدر دادن آب برای جام جهانی پاسخگو باشد.

سيد شريف حسيني در ارتباط تلفنی با برنامه پايش در شب گذشته، اظهار داشت: در زمان مسابقات جام جهاني فوتبال براي جلوگيري از قطعي برق بعضي از مناطق كشور آب‌هاي پشت سدها را تخليه كردند. به اين دليل ما امروزه شاهد اين هستيم كه دستوراتي مبني بر عدم كشت‌هاي پاييزه براي كشاورزان صادر مي‌شود كه مستنداتش هم در تمام استان‌هايي كه بطور مستقيم از آب‌هاي تجديد شونده استفاده مي‌كنند موجود است.

وي افزود: ارزش و اهميت آب بر هيچ كس پوشيده نيست و اكنون ما در شرايط بحراني آب هستيم كه بايد براي مردم و مسئولين يك دغدغه باشد. واقعيتي كه بايد بپذيريم اين است كه اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشيم در آينده با مشكل مواجه خواهيم شد.

نماينده مردم اهواز در مجلس، تصريح كرد: متاسفانه غفلتي كه مسئولين داشتند در كنار اينكه اطلاعات كافي به مردم نمي‌دهند در آينده مشكل ايجاد مي‌كند. مسئولين مربوطه بايد پاسخگو باشند كه چرا آب‌ها را براي توليد برق آزاد كردند.

وي ادامه داد: مسئوليني كه در مديريت منابع آبي بين ۱۳۳ كشور جهان رتبه ۱۳۲ را دارند و نوع مديريتشان باعث كاهش ۴۶ درصدي آب‌ها شد و اين وضعيت نشان دهنده مديريت غلط است.

شريف حسيني با بیان اینکه در سنوات گذشته مناطق مختلف كشور را سهميه بندي مي كرديم، بیان کرد: امروزه شاهد اين هستيم كه كشاورزان در بخش معيشتي خود به نوع ديگري از كار روي آوردند. براي به وجود آمدن تمام اين مشكلات مسئولين مربوطه بايد پاسخگو باشند. همچنین رئیس جمهور هم باید در مقابل هدر دادن آب برای جام جهانی پاسخگو باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا غلفت های پشت سر هم افراد دوره ی قبل رو هیچ کس ندید که همش هم به نفع خودشون بود حالا واسه یه به قول خودشون غفلت که برای شاد کردن دل مردم بوده سروصدا راه انداختن؟؟؟نکنه از اون غفلتا چیزی بهتون میرسیده که صداتون در نمی آمد.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج