۱۲۱۲۳۴۸
۲۳۳۱
۲۳۳۱
پ

دستگیری کلاهبردار ۴میلیارد تومانی در مراغه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای ۴میلیارد تومانی در قالب شرکت تولیدی قطعات خودرو خبر داد.

خبرگزاری صداوسیما: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای ۴ میلیارد تومانی در قالب شرکت تولیدی قطعات خودرو خبر داد.

مرکز آذربایجان شرقی، سردار علی محمدی گفت: یکی از کلاهبردان فراری ضمن اقامت در یکی از باغهای اطراف شهرستان مراغه و راه اندازی یک واحد غذاخوری قصد فعالیت در زمینه قاچاق و انتقال افراد به صورت غیر قانونی از مرز‌های غربی کشور را داشت که موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان مراغه قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با شیوه‌های پلیسی موفق به شناسایی کلاهبردار شدند و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی قضائی متهم را در دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد، متهم اهل شهرستان کرج است و از سوی مراجع قضائی استان البرز به اتهام کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی تحت عنوان شرکت تولید قطعات خوردو متواری و تحت تعقیب است..

سردار محمدی اظهار کرد: کلاهبردار حرفه‌ای با اقدام سریع و هوشیارانه ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع کلاهبرداری، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج