۱۲۱۰۹۶۴
۵ نظر
۶۳۰
۵ نظر
۶۳۰
پ

روزانه فقط ۲ کیسه آرد، قاچاق می‌شود؟

بر اساس اعلام پلیس، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد قاچاق از مرزهای آبی و خشکی کشف شده است. به گزارش «انتخاب»، با توجه به گذشت ۴۷ روز از سال ۱۴۰۱، آمار مذکور بدین معناست که روزانه حدود ۱۰۶ کیلو آرد قاچاق کشف شده است. به عبارت دیگر میزان آرد قاچاق کشف شده در روز، کمی بیشتر از دو کیسه ۵۰ کیلویی است.

پایگاه خبری پلیس: بر اساس اعلام پلیس، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد قاچاق از مرزهای آبی و خشکی کشف شده است. 

روزانه فقط ۲ کیسه آرد، قاچاق می‌شود؟

با توجه به گذشت ۴۷ روز از سال ۱۴۰۱، آمار مذکور بدین معناست که روزانه حدود ۱۰۶ کیلو آرد قاچاق کشف شده است. به عبارت دیگر میزان آرد قاچاق کشف شده در روز، کمی بیشتر از دو کیسه ۵۰ کیلویی است.

سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: به منظور برخورد با مخلان امنیت اقتصادی و قاچاقچیان کالای اساسی در مرزهای کشور، مرزبانان هوشیار و سلحشور فرماندهی مرزبانی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای اساسی قبل از خروج این کالاها از مرزها شدند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی مرزبانان در مرزهای آبی و خشکی و گذرگاه‌های مرزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد، ۳۰ تن و ۹۵۰ کیلوگرم شکر و ۶۲ تن و ۸۵۵ لیتر روغن کشف شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و قاچاقچیان مربوطه دستگیر شند، اظهار کرد: مرزبانان در راستای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» و تحقق شعار سال با تمام توان ضمن حمایت و پشتیبانی از دست اندرکاران فعالیت‌های تولیدی با افرادی که موانع اقتصادی به وجود می‌آورند با جدیت و قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بهزاد

      واویلا این حجم قاچاق در دنیا بی نظیر است هههههههه

    • فریبا

      بخاطردوکیسه ارداین بلاراسرمردم میاریدنمیتونیدجلوی قاچاق بگیریدنون مردم امرمیکنید

    • ناشناس

      قطعا بسیاربسیار بیشتر از ایناس و به هر علتی نمیتونن کشف کنند

    • بی نام

      من که دیدم نونوایی طرف ماکه نونهاش بده کسی نمیخوره همیشه گونی گونی آرد روی موتور یاماشین ازمغازش میبره نمیدونم کجا آرد ولتی وکیلویی 15هزارمیفروشه

    • ناشناس

      دقیقاهمینطوره ۲ملیون قاچاق میشه ۲ملیونم خودافغانیهای داخل ایران مصرف میکنن چونکه خوراک اصلشان نان است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج