زیباترین بازسازی از شاهکار هنری تویوتا لندکروز
این بازسازی تویوتا لندکروز مدل ۱۹۸۳ به هیچ وجه شبیه یک خودروی ۳۹ ساله نیست. در ادامه شاهد مشخصات این نسخه گرانقیمت از این شاسی بلند آفرود ژاپنی باشید.
دیجیاتو: این بازسازی تویوتا لندکروز مدل ۱۹۸۳ به هیچ وجه شبیه یک خودروی ۳۹ ساله نیست. در ادامه شاهد مشخصات این نسخه گرانقیمت از این شاسی بلند آفرود ژاپنی باشید.
تویوتا لندکروز امروزه به یک شاسی بلند بالارده گرانقیمت تبدیل شده، اما این خودروی افسانهای ژاپنی در آغاز دور از زرق و برق کنونی بوده است. این اس یو وی که بیش از ۷۰ سال از عمرش میگذرد، در ابتدا بهعنوان یک خودروی فوقالعاده کاربردی روانه بازار شد و نسخه کلاسیک FJ۴۰ به خوبی نمایانگر این موضوع است.
درحالی که همواره نسخههای تیونشده و ارتقایافته زیادی را از مدلهای جدید لندکروز مشاهده میکنیم، بیشک هیچکدام از آنها به پای لندکروز کلاسیک نمیرسند؛ خصوصاً این مدل 1983 بازسازیشده توسط Leyton Cars Classics که حتی از روز اول هم بهتر به نظر میرسد.
در نمای بیرونی این مدل بازسازیشده تویوتا لندکروز مدل 1983، اول از همه رنگ مات خاص بدنه آن با نام Militia Green به همراه سقف نارنجیرنگ جلب توجه میکند که کاملاً سازگار با ریشههای نظامی این شاسی بلند ژاپنی است. جلوپنجره جدید، وینچ 3600 کیلوگرمی Warn، لامپهای آفرود LED، جک، چراغهای راهنمای مدرن و چراغهای جلو LED سایر ویژگیهای جدید این خودرو هستند. سپر آفرود Colombia و چرخهای آفرود بزرگ نیز نمای بیرونی این اس یو وی را تکمیل میکنند.
برای سیستم تعلیق این لندکروز کلاسیک، فنر شمشی ARB/Old Man Emu و کمکفنرهای Nitrocharger در نظر گرفته شده که منجر به افزایش 6 سانتیمتری ارتفاع این خودرو شده است. چرخهای جلو هم به دیسکهای ترمز بروزرسانیشده مجهز شدهاند.
مدل بازسازیشده تویوتا لندکروز ۱۹۸۳ از پیشرانه ۴.۲ لیتری ۶ سیلندر خطی اصلی خود بهره میبرد که توانایی تولید قدرت ۱۴۳ اسب بخار و گشتاور ۳۱۱ نیوتون متر را دارد. قدرت این پیشرانه از طریق یک گیربکس دستی ۵ سرعته به هر چهار چرخ منتقل میشود.
فضای داخلی این تویوتا لندکروز کمتر شباهتی به یک خودروی ۳۹ ساله دارد. در کابین همچنان رنگبندی سبز و نارنجی حفظ شده و بهجز داشبورد سبزرنگ، در تمامی قسمتها رنگ نارنجی به چشم میخورد؛ از صندلیهای چرم و پنلهای درب گرفته تا روکش دنده و هدلاینر. این شاسی بلند ژاپنی کلاسیک همچنین از تهویه مطبوع، دوربین عقب و صفحه آمپر نیمهدیجیتال بهرهمند شده است. در نهایت لازم به ذکر است که این نسخه با قیمت ۱۳۵ هزار دلار به فروش میرسد.
نظر کاربران
مفت گرونه
راستشو بخوای نه.
ترجیح میدم مدل روز هر ماشینی رو سوار شم. این ماشین مال نمایشگاهه.
گرچه که تو این مملکت مدل روز مزخرف ترین ماشین دنیا (پراید) هم برای ما دیگه شده آرزو.. لندکروز که حتی به خوابمون هم نمیاد.
عجب ماشینای دیوونه ای هستن باکمکی دنده برو روی کوه
همچین زیبایی شگفت انگیزی هم نداشت، خصوصا رینگ های مدرن جی واگن اصلا به استایل کلاسیکش نمیاد
خدابزرگه شایدبخوابت اومدخریدی
تو جنگ این ماشینا خیلی کمک کردند ، محشرن این ماشینا...