۱۲۰۷۴۸۱
۱۶۵۱
۱۶۵۱
پ

رپرتاژ آگهی

مبل شنی استاندارد و اورجینال؛ یک انتخاب بی‌نظیر

مبل های شنی، محصولاتی هستند که با فراهم کردن فضایی راحت، به شما این امکان را می دهند که به فعالیت های نشسته طولانی مدت بپردازید و یا یک استراحت تمام عیار را تجربه کنید.

برترین‌ها: مبل های شنی، محصولاتی هستند که با فراهم کردن فضایی راحت، به شما این امکان را می دهند که به فعالیت های نشسته طولانی مدت بپردازید و یا یک استراحت تمام عیار را تجربه کنید. این محصولات با دارا بودن تنوعی بی نظیر، پاسخگوی تمام نیاز ها و سلایق هستند و هر فردی به راحتی می تواند به انتخاب دست زده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید.

مبل های شنی موجود در بازار، در دو گروه راحتی و کاناپه ای تولید می شوند. این محصولات دارای طراحی های فانتزی و جذابی هستند و در رنگ های زیبایی موجود می باشند. مبل شنی فانتزی و راحتی برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب بوده و به واسطه دارا بودن طراحی جالب، مورد علاقه جوانان قرار گرفته اند. این محصولات دارای طراحی فانتزی هستند و برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب می باشند.

به دلیل نرمی و انعطاف بسیار زیاد این محصولات ، هر فردی با یک بار استفاده از این محصولات، به مبل شنی راحتی علاقه مند شده و در صدد خرید برمی آید. حال که تا حدودی با مبل شنی آشنا شده جهت انتخاب و خرید این گروه از محصولات نیاز خواهید داشت تا با جزئیات محصولات آشنا شده و بدانید در زمان خرید نیاز بوده تا چه پارامتر هایی را در نظر بگیرید. پس با ما همراه شوید.

مبل شنی استاندارد و اورجینال؛ یک انتخاب بی‌نظیر

کیفیت پوشش مورد استفاده در رویه هپی چیر

در تولید هپی چیر سعی شده تا همواره از موادی با کیفیت و مرغوب استفاده شود تا سال های طولانی بتوان این محصولات را مورد استفاده قرار داد. برای پوشش مبل شنی از رویه پارچه ای از جنس مخمل مرغوب، برزنتی و چرم مصنوعی استفاده شده است. این رویه ها دارای استحکام بسیار زیادی در برابر فشار می باشد و با نشستن طولانی مدت افرادی با وزن زیاد، دچار پارگی نخواهد شد. هم چنین این محصولات با داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی و ساییدگی، در صورت برخورد اشیای برنده، به ندرت دچار آسیب می شود. این رویه ها در برابر پوسیدگی نیز مقاوم می باشد و استفاده های مکرر از آن، به کیفیت محصول آسیب نمی زند. از ویژگی های خاص این نوع رویه ها می توان به قابلیت شستشو اشاره کرد. بر روی بدنه مبلهای شنی یک زیپ مخفی تعبیه شده است که به راحتی می توانید توسط آن رویه را جدا کرده و به راحتی در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. با شستشوی این نوع پارچه ها دچار تغییر رنگ نمی شود. در دوخت این رویه نیز از نخ هایی مقاوم استفاده شده است که به خوبی در برابر فشار مقاوم هستند و با وارد شدن فشار زیاد، پاره نمی شوند. به همین علت در قسمت درزهای این رویه مشکلی ایجاد نخواهد  شد.

مبل شنی استاندارد و اورجینال؛ یک انتخاب بی‌نظیر

کیفیت مواد داخلی مورد استفاده در مبل شنی

برای پر کردن بخش داخلی مبل شنی از موادی به نام فیبر استفاده شده است. این مواد داخلی همانند گلوله های ریز و سبکی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. این مواد داخلی بسیار سبک بوده و به دلیل داشتن وزن کم، مبل راحتی شنی ر به راحتی قابل جابه جایی و حمل می باشد. مواد داخلی مورد استفاده در مبل یونولیتی ، از استحکام زیادی در برابر فشار بالا برخوردارند. با نشستن های طولانی مدت بر روی این محصول، مواد داخلی دچار افت کیفیت نمی شوند و مجدد با تکان دادن مبل ، به حالت اولیه برمی گردند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی می توان به دارا بودن انعطاف زیاد اشاره کرد. همانطور که گفته شد، این مواد داخلی به سادگی بر روی یکدیگر حرکت می کنند بنابراین با نشستن شما بر روی این محصول، به خوبی جابه جا شده و به فرم بدن شما درمی آیند. به همین علت در زمان نشستن، فضایی ایده آل و فوق العاده راحت برای شما فراهم می شود که هیچ فشاری به بدن شما وارد نمی شود. به علاوه پس از استفاده و در صورت نشستن فرد جدید، می توانید با تکان دادن مبل، محصول را به شکل اولیه بازگردانید.

طراحی ظاهری مبل شنی

این محصولات به صورت توپی، طرح کاناپه و یا گرد شکل ساخته شده است. مبلمان شنی دارای فرمی زیبا و فوق العاده راحت است که به راحتی می توان از آن در هر فضایی استفاده کرد. در قسمت میانی این محصولات، یک فرو رفتگی وجود دارد که نشیمنگاه مبل شنی می باشد. این نشیمنگاه از اندازه ای بزرگ بهره می برد و به راحتی قابلیت استفاده برای تمامی افراد را دارد. دوخت های روی بدنه مبل به صورت عمودی می باشد که در مرکز نشیمنگاه به هم می رسند. با نشستن شما بر روی مبل، در پشت محصول یک تکیه گاه مناسب تشکیل می شود که با پوشش دادن کمر، شما را در استراحتی راحت تر یاری می کند.

در طراحی این مبل یونولیتی راحتی  از تمامی استانداردهای روز دنیا بهره گرفته شده است. این محصولات با دارا بودن ارتفاعی مناسب و استاندارد از سطح زمین به شما این امکان را می دهد تا بدون خستگی بتوانید به راحتی بر روی این مبل راحتی شنی نشسته و برخیزید. این محصولات دارای تکیه گاهی با اندازه مناسب می باشند که در هنگام نشستن می توانید به راحتی به آن تکیه داده و این پشتی به خوبی کمر و شانه ها و هم چنین گردن را پوشش می دهد. به همین دلیل می توانید بر روی آن به خواب رفته بدون اینکه گردن شما اذیت شود. از دیگر مشخصات مبل دارا بودن انعطاف فوق العاده زیاد می باشد. مبل شنی یا الیافی دارای انعطاف بالایی بوده که با نشستن شما بر روی آن، به خوبی به فرمی ایده آل برای بدن شما در می آید. به همین علت با نشستن طولانی مدت خسته نمی شوید و هیچ فشاری به بدن شما وارد نمی شود. مبل ها دارای رویه ای ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد که امکان استفاده مکرر و طولانی مدت را به شما می دهد. با وجود این رویه نرم و لطیف می توانید ساعت های طولانی بر روی این هپی چیر بنشینید. هم چنین برای کسانی که دارای پوست های حساس می باشند نیز مشکلی پیش نمی آید.

مبل شنی استاندارد و اورجینال؛ یک انتخاب بی‌نظیر

موارد استفاده از مبل های یونولیتی یا شنی

این محصولات به دلیل دارا بودن طراحی کم جا، به سادگی در خودرو جای می گیرد و در مسافرت می تواند بسیار کاربردی باشد. شما می توانید در مسافرت ها به راحتی مبل شنی را به همراه خود ببرید و در هر محیطی که مایل بودید از آن استفاده کنید تا نشیمنگاهی نرم و راحت داشته باشید. کیفیت بالای این محصولات امکان استفاده در فضاهای باز را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی از آفتاب لذت ببرید. در مسافرت و کمپینگ نیز می توانید در هنگام شب، بر روی هپی چیر به خواب بروید و از سرمای زمین محفوظ بمانید. به دلیل دارا بودن رنگبندی متنوع بدنه، این محصول برای استفاده در فضاهای رسمی مانند دفتر کار نیز مناسب است. با قرار دادن مبل در محل کار خود می توانید در زمان استراحت از آن استفاده کرده و خستگی تمام روز را از تن خود دور کنید. این محصولات از وزن کمی برخوردار بوده که امکان جابه جایی و حمل آسان را به شما می دهد. شما به راحتی می توانید در زمان مطالعه مبل را به اتاق مطالعه انتقال دهید و در زمان تماشای تلوزیون، آن را به مقابل تلویزیون برگردانید.

روش خرید مبل شنی

با در نظر گرفتن تمامی موارد یاد شده و با مشاهده تصاویری به صورت نمونه از مبل های الیافی استاندارد بوده افراد ترغیب به خرید برای این گروه از محصولات شوند. با توجه به این مورد بوده که بیان می کنیم برای خرید مناسب مبل شنی با در نظر گرفتن روحیات خود نیاز خواهید داشت که بتوانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش داده تا تولید آن برای شخص شما انجام شود. پس برای خرید توصیه می کنیم به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده ، زیرا این فروشگاه دارای یک تولیدی و مرکز طراحی و تولید مبل شنی در ایران بوده و می تواند نیاز شما را به خوبی بر آورده سازد.

أدرس سایت : intextehran.ir

تلفن های تماس : 02144284090. -  02144384080

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج