۱۲۰۶۰۵۹
۵ نظر
۶۰۸۰
۵ نظر
۶۰۸۰
پ

آخرین تصمیمات درباره فعالیت مدارس تهران

سومین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا دیروز(سه‌شنبه، ۲۳ فروردین) برگزار و ممنوعیت فعالیت ورزشی دانش‌آموزان در فضای باز و آماده‌باش کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مصوب شد.

ایسنا نوشت: سومین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا دیروز(سه‌شنبه، ۲۳ فروردین) برگزار و ممنوعیت فعالیت ورزشی دانش‌آموزان در فضای باز و آماده‌باش کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مصوب شد.

سومین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا با حضور عابد ملکی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، سعید محمودی - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران - و نمایندگان سایر دستگاه‌ها دیروز(۲۳ فروردین) در استانداری تهران برگزار شد. از مصوبات این جلسه به اصلاح دستورالعمل اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های موقت زمانی، مکانی و نوعی در شرایط اضطرار آلودگی هوا می‌توان اشاره کرد و مقرر شد این موضوع در دستور کار مراجع مربوطه قرار گیرد.

همچنین مصوب شد، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به مردم در حال آماده‌باش کامل باشند، حضور و فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و مهدکودک‌ها در محیط‌های باز نیز ممنوع است.

بر اساس مصوبات کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا، مقرر شد سازمان صدا و سیما، رسانه‌ها و روابط عمومی کلیه دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع‌رسانی لازم، ارایه توصیه‌ها و جلب همکاری و مشارکت عمومی در خصوص رعایت نکات بهداشتی ویژه شرایط اضطرار آلودگی هوا و نظایر آن اقدام کنند.

علاوه‌بر آن، استفاده از ماسک‌های مورد تأیید وزارت بهداشت توسط آحاد مردم و به‌ویژه شاغلان، پلیس راهور و شهرداری‌ها و ... که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز را دارند، ضرورت دارد.

در پایان توصیه شد که با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی مبنی‌بر وزش باد شدید، از کوهنوردی، کار روی سازه‌های مرتفع و عدم تردد در کنار سازه‌های نیمه‌تمام، خودداری و نسبت به محکم کردن سازه‌های موقت و پوشش گلخانه‌ها اقدام شود.

همچنین عابد ملکی به پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران گفت: توصیه می‌شود بیماران قلبی، ریوی، سالخوردگان و کودکان تا حد امکان از قرارگیری در فضای باز و مواجهه با هوای ناسالم پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به وزش باد شدید از شهروندان تقاضا دارم که حداکثر مراقبت لازم را انجام دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کیانا

      آخ آخ خسته شدین انقدر توصیه تصویب کردین ... خدا خیرتون بده که انقدر به فکر ملت هستین

    • ناشناس

      حقوق نجومی می گیرید که چند توصیه تکراری که همه میدونن رو بگید؟

    • ناشناس

      انگار مردم خودشون نمیدونن حالشون بد میشه باید برن بیمارستان یا نمیدونن باید ماسک بزنن

    • ناشناس

      حرف تون با عملتون یه چیز دیگس

    • ناشناس

      آخرین توهمات بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج