قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۰۳۰۴۱
۲ نظر
۵۹۳۶
۲ نظر
۵۹۳۶
پ

تشریح قوانین دریافت کسری خدمت برای مشمولان

مشمولان می‌توانند با داشتن شرایط تعیین شده از کسری خدمت بهره ببرند.

خبرگزاری میزان: مشمولان می‌توانند با داشتن شرایط تعیین شده از کسری خدمت بهره ببرند.

تشریح قوانین دریافت کسری خدمت برای مشمولان

تعداد قابل توجهی از مشمولان خدمت سربازی به دنبال دریافت کسری از خدمت مقدس سربازی هستند و به دنبال راه قانونی برای بهره مندی از این ظرفیت هستند.

مشمولانی که سابقه ایثارگری والدین آنان به حد نصاب معافیت از خدمت سربازی نمی‌رسد طبق ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ می‌توانند طبق شرایط و ضوابطی از کسر خدمت بهره‌مند شوند.

کسر خدمت سربازی برای ایثارگرانی است که حد نصاب معافیت یک فرزند را ندارند، لذا صدور کسری تنها برای یک فرزند قابل انجام است.

در صورتی که رزمنده‌ای در دو یا چند سازمان دارای سابقه جبهه و جانبازی است و جمع آن مدت به حد نصاب معافیت یک فرزند می‌رسد، باید هر یک از سازمان‌ها به طور مجزا مدت جبهه و جانبازی را به سازمان وظیفه عمومی منعکس کنند تا در این سازمان تجمیع شود.

در صورتی که جمع مدت جبهه و جانبازی به حد نصاب معافیت یک فرزند نرسیده و ایثارگر متقاضی بهره مندی از کسر خدمت برای فرزند خود باشد، باید هر یک از سازمان‌ها به طور مجزا برای فرزند وی کسری خدمت را صادر کنند.

به منظور مساعدت به خانواده‌هایی که فرزند ذکور دو قلو و یا چند قلو دارند در صورتی که همزمان به خدمت سربازی اعزام شوند، بنا به درخواست ایثارگر کسری خدمت قابل تقسیم بین آن‌ها است.

براساس ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ صدور کسر خدمت فرزندان غیر غایب ایثارگران به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی به مدت ۱۲ روز است.

خدمت کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی ۱۸ ماه، مناطق محروم و بد آب وهوا ۱۹ ماه و خدمت کارکنان وظیفه در مناطق عادی ۲۱ ماه است، همچنین به ازای هر فرزند به سربازان مشمول، ۳ ماه کسر خدمت شامل می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این شرایط فقط بدرد خودتان میخوره.ملانصرالدین به پسرش گفت میخوام بفرشمت اما قیمتی مذارم روت که هیچکس توان خریدت را نداشته باشه.

    • گدای بی وطن

      یکی به من بگه من معافیت پزشکی دارم یعنی معافیت پزشکی دائم گرفتم بخاطر کم بینایی بودن ایا میشه تحت حمایت بهزیستی قراربگیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج