۱۲۰۱۴۹۱
۵۲۵۰
۵۲۵۰
پ

آخرین مهلت نام‌نویسی در طرح نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش‌از۸۶ هزار نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده‌اند گفت: ۲۹ اسفندماه آخرین مهلت نام نویسی در این طرح است.

ایرنا: معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش‌از۸۶ هزار نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده‌اند گفت:  ۲۹ اسفندماه آخرین مهلت نام نویسی در این طرح است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار  اظهار داشت: با شروع ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن کارشناسان این اداره کل پالایش و بررسی مدارک  و مستندات برای تشخیص واجد شرایط بودن متقاضیان را آغاز کردند که با ارسال پیامک متقاضیان برای تکمیل مدارک و مستندات شان فراخوان می شوند.

وی با بیان اینکه خودمالکین همچنان مهلت دارند از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن بهره مند شوند، گفت: هم استانی‌های گرامی در همه شهرهایی که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان گرفته می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و ثبت نام در آن از تسهیلات تعیین شده در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان ۳۵۰میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر اینکه در این طرح خودمالکین برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ‌گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تاهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می‌شود.

وی تصریح کرد: همه افرادی که در حوزه‌های فعالیت‌های ساختمانی هستند اعم از تعاونی‌ها، سازندگان حرفه ای وخودمالکانی که صاحب زمین هستند برای ساخت و یا اتمام پروژه‌های در حال اجرا این امکان فراهم است تا از این تسهیلات استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج