بیامو M۱۳۵i xDrive مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد
با توجه به تغییر نسل فولکس واگن گلف R و آئودی S۳ و با درنظر گرفتن این موضوع که مرسدس AMG نیز در حال برگزاری آخرین تستها برای نسخه بروزرسانی شده A۳۵ است، بیامو هم دست به کار شد و چندین بروزرسانی و تغییر کلیدی و مهم را روی هاچبک کامپکت جذاب خود انجام داد.
خودرونویس: با توجه به تغییر نسل فولکس واگن گلف R و آئودی S۳ و با درنظر گرفتن این موضوع که مرسدس AMG نیز در حال برگزاری آخرین تستها برای نسخه بروزرسانی شده A۳۵ است، بیامو هم دست به کار شد و چندین بروزرسانی و تغییر کلیدی و مهم را روی هاچبک کامپکت جذاب خود انجام داد. متاسفانه بیامو سری ۱ هنوز دارای مدل پرچمدار M یعنی M۱ نیست، ولی وجود M۱۳۵i xDrive نیز یک دلگرمی مهم محسوب میشود و بیامو با وجود حضور کمتر از سه سال این خودرو در بازارهای جهانی، بروزرسانیهای فنی در این خودرو اعمال کرده است.
درنظر داشته باشید که تغییرات اعمال شده در قالب یک فیس لیفت میان دوره ای نیستند و در لغت نامه بیامو آن را Life Cycle Impusle می نامند و به موجب آن می توان گفت که نسخه پرچمدار فعلی سری 2 تکامل و مدرن تر شده است. به لطف بروزرسانی و کالیبراسیون فنرها و دمپرها، رفتار رولینگ بدنه این خودرو بهبود یافته و عملکرد این هاچبک لوکس و جذاب در پیچ های تند نیز بهتر شده است. مهندسین بیامو بازوهای کنترلی اکسل عقب را نیز بروزرسانی کرده اند. در اکسل جلو یک هیدرومونت جدید تعبیه شده که وظیفه آن اتصال بازوهای تعلیق جلوست و زاویه کمبر چرخ های جلو را در سرعت های بالا افزایش می دهد تا پایداری بیامو M135i xDrive در سرعت های بالا و در پیچ ها به منظور تحمل نیروی جانبی بیشتر افزایش یابد.
مشخصات فنی بیامو M135i xDrive
بیامو M۱۳۵i xDrive دیفرانسل محدود کننده لغزشدار مکانیکی خود را حفظ کرده که به صورت یکپارچه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک این خودرو عمل می کند. همین داستان در خصوص پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر این خودرو نیز صد می کند. این پیشرانه همچنان قادر به تولید ۳۰۲ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور بوده و نیروی تولیدی آن به هر چهار چرخ منتقل می شود. این خودرو که لقب کوچکترین محصول عملکردی بیامو را یدک می کشد، به رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی به صورت استاندارد مجهز شده و به صورت آپشنال می توان رینگ های ۱۹ اینچی برای آن نصب کرد.
اکنون به قسمت بحث برانگیز داستان و بروزرسانی عجیب اعمال شده در این M135i xDrive برای مدل 2022 می رسیم. بیامو تغییراتی در صدای مصنوعی پیشرانه که از بلندگوهای سیستم صوتی درون کابین پخش می شد اعمال کرده است. مهندسین باواریایی بیامو اظهار کرده که این صدای مصنوعی پیشرانه که در داخل کابین تولید می شود به خوبی تقویت شده است؛ این در حالی بوده که تقریبا تمامی طرفداران بیامو معتقد هستند که این قابلیت به درد نخور و بیهوده بهتر است از محصولات این کمپانی به خصوص همین M135i xDrive 2022 حذف شود.
با توجه به اینکه بیامو حال رنگهای Individual خود را برای سری ۱ معمولی ارائه می دهد، منطقی به نظر می رسد که M۱۳۵i xDrive حال تنوع رنگ چشمگیری داشته باشد. این نسخه که در تصاویر مشاهده می کنید به رنگ غیر متالیک سائو پائولو زرد مزین شده، ولی رنگهای جدید قابل سفارش برای این خودرو شامل خاکستری Frozen Pure و نارنجی Frozen هستند.
دیگر تصاویر بیامو M135i xDrive
ارسال نظر