کمپین «رمضان بهاری» چارخونه
بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال «چارخونه» ایرانسل، در ماه مبارک رمضان، با هدف ایجاد فضای سرگرمکننده و تشویق مخاطبان خود به ماندن در خانه، کمپینی را همراه با جوایز متعدد برگزار کرده است.
برترینها: بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال «چارخونه» ایرانسل، در ماه مبارک رمضان، با هدف ایجاد فضای سرگرمکننده و تشویق مخاطبان خود به ماندن در خانه، کمپینی را همراه با جوایز متعدد برگزار کرده است.
این کمپین که از ۲۸ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به مدت ۲۸ روز و با عنوان «رمضان بهاری» برگزار میشود، علاوه بر هزاران محتوای متنوع در دستهبندیهای فیلم، موسیقی، کتاب، کتاب صوتی، اپلیکیشن و بازی برای سرگرمی و اوقات فراغت کاربران، شامل جوایز ویژهای مانند چهار عدد گوشی موبایل سامسونگ S21، اینترنت هدیه و هدایای نقدی است.
بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه، بستر و سامانه ارائۀ خدمات تجمیع، توزیع و عرضۀ نیابتی برنامه، محتوا و محصولات دیجیتال در فضای مجازی و حوزۀ دیجیتال است که حوزههایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله را پوشش میدهد.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حمایت از تولید و عرضۀ محصولات و خدمات دیجیتال، حمایت از رشد و توسعۀ کسبوکارهای دیجیتال را بهعنوان استراتژی کلان خود در نظر گرفته است.
ارسال نظر