۱۰۹۹۴۴۳
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

درخواست وضع محدودیت‌ سختگیرانه علیه ایران

گروهی ۲۴ نفره و دوحزبی از نمایندگان ایالات متحده با امضای نامه ای سرگشاده ضمن حمایت از وضع محدودیتهای سختگیرانه علیه ایران، خواستار وضع یک توافق «طولانی مدت تر و قدرتمندتر» با تهران شدند.

خبرگزاری مهر: «جاش گاتهایمر» نماینده دموکرات از ایالت نیوجرسی آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر از تنظیم نامه‌ای خطاب به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا خبر داد که به پشتیبانی از وضع محدودیت‌های سختگیرانه علیه ایران تهیه شده است.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «من به همراه مایکل تی. مک کال (نماینده جمهوریخواه از ایالت تگزاس) هدایت یک گروه دوحزبی متشکل از ۲۴ نماینده دموکرات و جمهوریخواه را که از وضع محدودیت‌های سختگیرانه علیه ایران حمایت می‌کنند، برعهده دارم».

گاتهایمر در بخشی دیگر از این پیام توئیتری می‌افزاید: «ما با وزیر خارجه آنتونی بلینکن بر سر اینکه یک توافق طولانی مدت تر، قدرتمندتر و سختگیرانه تر رویکردی صحیح برای حراست بهتر از ما و متحدانمان در برابر یک ایران مسلح به سلاح هسته‌ای و غرقِ ترور است، موافقیم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جو بایدن با کمک دمکراتها همان سیاستهای دونالد ترامپ دنبال میکنن ولی با آرایشی نرم مکارانه ...سیاستهای ترامپ سختگیرانه و خشن ولی تنها...اما بایدن به بمراتب خطرناکتر با متحدان بیشتر....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج