آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۰۹۳۵۳۹
۲۱۷ نظر
۵۰۱۷
۲۱۷ نظر
۵۰۱۷
پ

وزیر بهداشت: به من بگویید مدیرکل مرده‌شورخانه!

وزیر بهداشت ضمن ابراز نارضایتی از برخی پروتکل شکنی ها و همچنین عدم برخورد با این افراد، گفت: ما داریم فریاد می‌زنیم که اپیدمی گرفتارمان می‌کند، چرا گوش نمی کنید؟. اینطور که نمی شود مملکت اداره کرد. چقدر باید فریاد بزنم و بگویم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت ضمن ابراز نارضایتی از برخی پروتکل شکنی ها و همچنین عدم برخورد با این افراد، گفت: ما داریم فریاد می‌زنیم که اپیدمی گرفتارمان می‌کند، چرا گوش نمی کنید؟. اینطور که نمی شود مملکت اداره کرد. چقدر باید فریاد بزنم و بگویم.

وزیر بهداشت: به من بگویید مدیرکل مرده‌شورخانه!

دکتر سعید نمکی:

* در حال حاضر حدود ۱۳ ماه از گرفتاری همکارانم با کووید-۱۹ می‌گذرد. البته وقتی می‌گویم ۱۳ ماه، این برای افراد کج خیال و بدفهم رفرنس نشود که این‌ها آخرین روزهای بهمن ماه اولین مواردشان را اعلام کردند، اما خودشان می‌گویند ما ۱۳ ماه است که گرفتاریم.

* اولا به کسانیکه ادعا می‌کنند وزارت بهداشت قبل از پایان بهمن مواردی از کووید-۱۹ داشت، اما اعلام نکرد، اگر یک مورد توانستند ادعایشان را ثابت کنند، به آنها جایزه می‌دهم. من ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ نمونه ای که از دی ماه و آذر ماه سال قبل از آنفلوآنزا نگه داشته بودیم، گفتم همه را یکبار دیگر تست کنید. زیرا می‌دانستم که برخی آمریکایی‌ها و به خصوص اسراییلی‌ها به دنبال این بودند که بگویند کانون کرونا ایران بود و عده ای هم اینجا پای بیرقش سینه زدند. من این را می‌دانستم. بر همین اساس این نمونه‌ها را مجددا تست کردیم و به جز سه نمونه در سراسر کشور، که از ۲۳ بهمن به بعد بود، هیچ موردی از کووید در نمونه‌هایی که برای آنفلوآنزا گرفتیم، دیده نشد.

* نمی‌دانم برخی چطور با کمال بی‌انصافی برای سوار شدن بر یک موج سیاسی تبلیغاتی به راحتی یافته‌ها و گفته‌های مملکت‌شان را زیر سوال می‌برند. اگر کسی توانست یک مورد از کرونا را قبل از این تاریخ اثبات کند، نه تنها به او جایزه می‌دهیم، بلکه هزار بار از او عذرخواهی می کنیم. در عین حال برای دفاع از حیثت عزیزانی که طی این این مدت خودشان را به آب و آتش زدند، هیچ یاوه‌گویی که بخواهد سلامت این‌ مجموعه را زیر سوال ببرد، رها نخواهم کرد و به هیچ وجه اجازه نخواهم داد.

* ۱۳ ماه را از این نظر گفتم که به محض اینکه در ووهان گزارش ویروس را شنیدیم همه‌مان آماده شدیم و بلافاصله مرزها را بستیم و در تمام مبادی نفر برای کنترل گذاشتیم. شروع به طراحی کیت کردیم. وقتی ۵۷ نفر از دانشجویان ووهان را آوردیم، با چه کیتی تست کردیم؟. با کیتی که در پاستور طراحی شده بود. کسی به ما کیت نداد. وقتی قم شدید گرفتار شد و بعد گیلان، تازه یکی از همکارانمان دستی مقداری کیت برایمان آورد. ما ونتیلاتور و ماسک و گان را خودمان طراحی کردیم و تنها در این اقیانوس با دست‌های بسته شنا کردیم. در اوج نامردی تحریم.

* (با بیان اینکه به روح همه شهدای سلامت درود می فرستم): به شدت گله مندم از کسانی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند و به شدت گله مندترم از کسانی که با پروتکل شکن ها برخورد نمی کنند. وزارت بهداشت که ابزار ندارد. ابزار ما جان است که فدا شده و بیش از این چیزی نداریم. ما از برخی اتفاقات کشور، اطلاع نداریم. دیشب در ایلام خانم جوانی اینتوبه شد و حامله بود که با سزارین کودکش به دنیا آمد. من نمی دانم که این کودک هرگز مادر دید یا خیر یا چشم این مادر بر سیمای فرزندی که ماه ها در شکمش حس کرده باز خواهد شد یا نه؟، اما چه کسی عامل مرگ این بانوی ایلامی است.

* ما کی برای تردد از مرزها به سمت عتبات و برگشتش مجوز و اجازه دادیم؟. چه کسی از من نامه دارد در این زمینه. کدام یک از همکارانم با برخی از این ترددها موافقت کردند؟. اتوبوسی می آید و آن را در مرز تست می کنیم که فرد مثبت از آن بیرون می آید. این فرد مثبت پیاده می شود و اتوبوس تا فلان شهرستان می رود. ردیابی می کنیم و تازه موارد مثبت در آنجا پیدا می شوند. تا کجا باید همکاران من تاوان ندانم کاری برخی را بدهند. ما چه گناهی کردیم که در ۱۳ ماه مدام باید موج ایجاد شود، موج را بشکنیم و شهید دهیم!.

* خدا شاهد است که داغ این شهدای سلامت دارد مرا نابود می کند. ناب‌ترین بچه‌های نظام سلامت را از دست دادم. داغی برای هیچ فرماندهی بالاتر از این نیست که افسران ارشد و سربازانش را از دست بدهد آن هم به دلیل ندانم کاری و سهل انگاری دیگران. من وزیر خبر ندارم چه کسی می آید و بیرون می رود. فقط شدم ته رودخانه، زخمی و جنازه جمع کن. بجای وزیر بهداشت بگذارید مدیرکل مرده شور خانه. این درد بزرگی است. ویروس، ویروس مهاجمی است. فکر نکنید، انگلیس یکی از ساختارهای ضعیف سلامت جهان را دارد. انگلیس یکی از نظام های سلامت مقتدر جهان را دارد. آلمان کشور کمی نیست در مقابل مسایل بهداشتی درمانی، اما به زانو درآمد. نه گستردگی اقلیم ما را دارند و نه کم بضاغتی اقتصادی ما را دارند. ما داریم فریاد می‌زنیم که اپیدمی گرفتارمان می‌کند، چرا گوش نمی کنید؟. اینطور که نمی شود مملکت اداره کرد. چقدر باید فریاد بزنم و بگویم. چقدر باید خجالت بکشم از پزشک و پرستار و علوم آزمایشگاهی و بقیه.

* نمی شود که من ناگهان باخبر شوم که بدون اطلاع ما یک گروه آمد و گروهی رفت. آن هم در کشوری که رهبر انقلاب وقتی می خواهد نشست مجازی بگذارد، می گوید باید از وزارت بهداشت اجازه بگیریم. رییس جمهور می خواهد برود مرقد امام (ره) می گوید از وزارت بهداشت بپرسید به چه صورت باشد. این نمی شود که بقیه رعایت نکنند. بزرگان نظام رعایت می کنند، اما عده ای اصلا حواس‌شان به این چیزها نیست. وقتی هم اپیدمی آمد و کشتار کرد، می‌گویند در فلان جا غلظت اکسیژن کم بود. طبق گزارشات واصله در فلان جا بیمار را دیر رسیدگی کردند و همه این سوالات شروع می شود، اما یک نفر نمی‌گوید که در پیک قبلی خوزستان که پروتکل‌شکنی ما را گرفتار کرد، چه کسی این را جمع کرد، چه کسی شب تا صبح نخوابید، چگونه اکسیژن رسید، چرا یک نفر نیامد در خیابان فریاد بزند که ما امکانات نداریم. چه کسانی این آتش را خاموش کردند. اما اگر خدایی نکرده 5 دقیقه دارویی دیر شود، هزار قلم و هزار شبکه اجتماعی راه می اندازند. اینطور نمی توان مملکت اداره کرد. من مکتوب هم نوشتم. دیگر برای ما و همکارانمان بیش از این صبوری میسر نیست. ما برای موج شکنی خلق نشدیم و دیگران برای موج آفرینی. این را همه باید بدانند. محکم هم باید بدانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی کاربر قدیمی

      چرا مجوز تردد به مازندران رو میدین ؟ چرا جاده هها رو باز گذاشتین ؟ چرا با پول مردم واکسن نمیخرید ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی سفر نمیره دیگه پول نیست باید واکسن بخرن

      • بدون نام

        دولت رو به پایان هستش....
        ایشون هم بایستی با تغییر کلام ...
        طلبکارانه تشریف ببرن ...
        احتمالا دارن سیر میشن...

        خخخخخخ

      • ناشناس

        خدا بخیر بگزرونه ،بنده خدا ببین چی از آینده ایران دیده که اینجور آشفته شده

      • حسینی

        زنده و سلامت باشی دکتر نمکی
        کاش بقیه وزرا هم کمی از شما یاد میگرفتن

      • بدون نام

        به همه شون هم همینو میگیم

      • بدون نام

        اللهم عجل ولیک الفرج

      • بدون نام

        واکسن روسی رو جز ایران کی خریده چرا به ملت نمیگویید واکسن روسی باعث میشود فر دی که واکسن زده خودش ناقل کرونا میشه

      • نامدار

        مگه ما الگوی سایر کشورها تو کنترل کرونا نبودیم؟خخخ

      • بدون نام

        چه عادت بدی دارین که همه چیزو باهم قاطی میکنین . پول سفر نداریمو ، پایان دولته تغییر لفظ دادن یعنی چه ؟ حالا یه بارم حرف حق میزنه شما لوث کنین ماجرا رو . بابا خوزستان افتضاااااااح شده افتضاح . هرچی عراقی با برگه ی تست منفی اومدن تو کشور همه جواباشون تقلبی و دستی بوده . دیشب خبر خوزستان اعلامش کرده . خدا میدونه چه تعداد مثبت وارد شده که اینجور کرونا انگلیسی خوزستانو داره شخم میزنه . حداقل نمینونین همصدا باشین با حرف حساب ، نظریه ی بی خود هم ندین .

      • محمد

        کوری اینهمه سفر رو نمیبینی جلوشو بگیر

      • بدون نام

        اینطور وزارت را گرداندن همینه، هیچ تلاشی برای واکسناسیون ندارید. از مردم دیگه چقدر باید انتظار داشته باشید بنشینن خونه

      • بدون نام

        پسره خوبیه

      • جواد

        رای بی رای

      • تاج

        لطفاً کسی این چرا ها را جواب دهد.

      • محمد

        تا قبل از 22بهمن هیچ خبری نبود

      • بدون نام

        مردم‌هیچ‌تقصیری ندارند خودتون مسئولان‌با هم‌مشکل دارین ب ماچه مردم‌دو هفته قرنطینه کامل کردین هیج جا نرفتن چی کار کردین براشون خودتون دستور ب بازگشایی مساجد و تکایا میدین ب مردم چه؟ ،مردمی مثل ما هیچ کشوری نیست ی همه مدت گوش دادیم‌چی شد شماها چقدر گوش دادین خودتون سنگاتونو وا بکنین‌غرض ورزی رو ول کنین دنبال منافع شخصی نباشین با مردم روراست باشین ،مردم‌از فقز و بدبختی دارن‌میمیرن و هیچ وقت نبوده ک همکاری نکنن مگر اینکه خودتون یا دوستان مسئولتون سستی کردند ب خدا قسم ک همینطوره ،

    • بدون نام

      خخخخخخخ مملکت داره اداره می شه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم هم بهمن گفتن پروتکل رعایت نشد اون موقع چرا نگفتی

    • امین هستم

      از بس که دروغ گفتید هیچکس حرف شما رو باور نمیکنه

      پاسخ ها

      • امیر

        او درست پیام داد ولی ! چرا نمیگیرید؟ مشکلات اقصادی اپیدمی شده ، کوئد ۱۹ هم اپیدمی شده .
        چرا واکسن نمی خرید چونکه تحریم هستیم ان هم ناجوانمردانه .

      • بدون نام

        سلام.بله واقعا .دارن هوچی گری میکنن صبر کنین شهریور خواهیم فهمید کی راست میگه .البته اگر منتشر کنند

      • صفا

        درسته دروغ زیاد شنیدیم ولی خداوکیلی مردم اصلا رعایت نمیکنن ...مگه نمیگن گرونیه....مگه نمیگن پول نداریم پس چرا اینقدر بازارها شلوغه ؟؟؟ یعنی فقط میرن تماشا؟؟؟؟ متاسفانه مردم ایران عادت دارن به غر زدن ....همینو بس....فقط غر بزنن حرف بزنن مرد عمل کو!؟
        مسئولان هم فهمیدن این موضوع رو میگن اینا که فقط حرف میزنن خب بذار بزنن دلشون خنک بشه. ...

    • دانیال

      شما گوش بده خوزستان قرنطینه بکن عزیز

    • بدون نام

      فقط با حجاب خانم ها برخورد می کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا.
        ولی روزبه روزهم بی چادرهابیشترمیشن.

    • حسین مرادی

      راست میگه بنده خدا حرف را یه بار به ادمیزاد میزنند شورشو مردم دراوردن؟منکه قبلا کرونا گرفتم میفهمم چقدر محیط آلودست

      پاسخ ها

      • فرهاد

        راست میگه دیگه حالا هی مسافرت حالا هی مراسم... هی دهن کجی رفتن به خرید عیدی که وجود ندارد...

      • بی نام

        دقیقا

      • ........

        هیچ جای دنیا مردم رو بحال خود نگذاشتن قوانین سخت قرنطینه دارن وبا قدرت احرا میکنن برعکس اینحا

    • بدون نام

      آقای محترم ما اگه تحریمم نبودیم شما برای مردم و رفاه حال اونا عمرا اگه پول خرج میکردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره

      • بدون نام

        حرف مفت میزنید خداییش

    • بدون نام

      مدیریتت خیلی ضعیفه

    • بدون نام

      شاید یه درمانگاه رو هم نتونی اداره کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا

      • صفا

        لطفا شورش رو در نیارید دیگه .....شما که بلدی برو همون درمانگاه رو اداره کن ....وقتی بنده خدا حرف بزنه کسی به حرفش گوش نده چقدر برش داره ...هیچی ....دلسوزان ایران انگشت شمار هستن ....همه بفکر منافع خودشون ...اون چند نفر هم که کار میکنن هرچی داد بزنن صداشون به جایی نمیرسه

    • بینام شاکی از گرانی

      زیاد حرص نخور کرونا میگیری

      پاسخ ها

      • مولایی.

        متاسفانه خیلی ضعیف عمل شده است....

      • بدون نام

        باسلام خسته نباشیدما از زحمات شماو همکارانتون بسیار قدر دان هستیم دست گلت درد نکنه خدا بشما و همکارانت سلامتی بدهد انشاالله

      • شهید

        همون مرده شور برازندشه

      • بی نام

        ضعیف عمل شده اقای مولایی؟ ویروس بین مردمه. مردم رعایت نمیکنن اصلا. مرده وایساده داره تف میکنه تو خیابون بهشم حرف میزنی میهواد خفت کنه. چیکار کنیم با ابن همه نفهمی و بی سوادی

    • بدون نام

      مملکت اصلا اداره نمی شود. رها شده به امان خدا

    • بدون نام

      واکسن مورد تائیدتهیه کن

    • مهدی شیخی

      اقای نمکی این مردم گوش ندارن اگه اینجورپیش بریم بعدازعید نزدیک دومیلیون نفر ازدست میدیم خداخودش رحم کنه

    • بدون نام

      واکسن روسی وچینی میاری؟!!!!

    • دانیال

      حق داری جناب وزیر
      و تمام این عصبانیت شما از عدم کنترل مسافر تو خوزستان هستش
      متاسفانه با این وضعیت و فرنطینه سری نکردن
      کشور دچار موج جدید میشه.
      استاندارا و فرماندارا اختیارات قرنطینه کردن استان دارن ولی تعلل عجیب دارن!!!!!

    • حامد

      واقعا حق داری

    • بدون نام

      کو گوش شنوا

    • بدون نام

      حالا اينقده حرص نخور. ايرانه ديگه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا واکسن نمی خرین تا کی باید پروتکل رعایت بشه خود رعایت بهداشتی هزینه داره با این شرایط بی پولی دائم باید ماسک خرید بهتر ه استعفا بدی خیلی نا لایق هستی

    • بدون نام

      کشوری که چند دولت دردولت دارد،بهترازاین نمیشوداداره کردجناب وزیربهداشت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی...یک سر و هزار سودا

    • بدون نام

      لطفا واکسن هر چه سریعتر. به جای این حرفها

      پاسخ ها

      • بینام

        میخاداین حرفها رو بزنه که واکسن یادمون بره

    • بدون نام

      واکسن‌ چرا کم ماکشور فقیری نیستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقیر نیستیم اما تحت تحریم ظالمانه هستیم

      • بدون نام

        فقیر نیستیم اما به بهانه تحریم در حال چپاول شدن هستیم
        خودشون کاری میکنند که تحریم بشیم و بعد هم خودشون به بهانه تحریمهای ظالمانه میچاپنمون

    • امیرحسین ربیعی

      گفتن بخشی از حقیقت و نگفتن موارد بسیار از دروغ گفتن بدتر است... این همه سفر اروپایی و کشورهای و دیگر و سفر کیش و صف های روغن نباتی و غیره و اتوبوس و مترو را ول کردی فقط چسبیدی به یک اتوبوس از عراق..... جدا چی فکر کردی با خودت

    • Arash

      الان مردم مقصر صف روغن و شکر و... یا مقصر شلوغی مترو و اتوبوسم مردمن که رگ گردنت واسه رعایت نشدن پروتکل زده بالا جناب وزیر... بعدشم خودتو با کادر درمان جمع نبند هی نگو ما ما ... شما چ جانفشانی انجام دادین دقیقا ؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینایی که شما گفتید درست و دولت مقصر... اما دورهمی های 40..50 نفره و مراسم عروسی توی تالار و مراسم عزاداری چی.. مسافرت و مهمانی و تولد چی.. ماسک نزدن مردم و رعایت نکردن مغازه ها بخصوص اونایی که با خوراکی سروکار دارن..

      • بدون نام

        هر روز مردوم رو یه جا به یه بهانه جمع میکنن تا به کشتن بدن فقط بلدن حرف مفت بزنن

    • بدون نام

      همون ۱۳ ما درست گفتی دروغگو کم حافظه هم میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوع انگلیسی رو هم همین اقا تا دیروز میگفت تو ایران هنوز نیومده تا الان که دیگه پر شده حالا دیگه اوووووووف

    • الناز

      خدا نکنه،امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درد و بلاش بخوره تو سرت

    • بدون نام

      خدا لعنت کند پروتکل شکنان را که جان مردم برایشان مهم نیست به مردم آسیب می زنند باید با پروتکل شکنان برخورد قاطع صورت گیرد مردم و کارد درمان چه گناهی کردند عده ای قانون را زیر پا می گذارند و به فکر سلامتی مردم نیستیند

    • نامداری

      اگر مرزها رو بسته بودید که این وضعمون نبود چطور مرز بستید؟

    • امير

      استعفا بده برو

      دادتو سر اونايي بكش كه جلوي ورود واكسن رو گرفتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه مشت جوگیر دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم
        این داره از رعایت پروتکل حرف میزنه
        دیگه این که دست خودمونه نیست ؟

    • بدون نام

      آقای وزیر روشن نام ببر

    • بدون نام

      آقای نمکی دست شما و همکاران تان درد نکند ، ولی واقعیت ها را با شعار قاطی نکن هنوز یک سال از این موضوع نگذشته ما اگر ماهی قرمز هم باشیم اتفاقات سال گذشته را فراموش نکردیم ، همین همکار شما بود آمد در تلویزیون گفت ماسک ضروری نیست همین تایید شما بود که پرواز ماهان ادامه پیدا کرد بقیه اش بماند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این رو سازمان بهداشت جهانی هم گفته بود

      • نخودی

        مگررییس جمهوروشمادراردیبهشت نگفتید همه چیزعادیه ومردم ازشنبه طبق روال بروندسرکارشون؟خودتون رخصت میدین وخودتون بعد واویلا میگید.مردموچی فرض کردین؟بسه دیگه

    • دینا

      با اینکه طرفدارش نیستم ولی خداییش حق داره

    • محمد عبدی

      راس میگه نمیفهمن فقط فکر خوشگذرونی

    • بدون نام

      درود خدا

    • حسینی

      زنده باد دکتر نمکی
      که خالصانه و بدون چشم داشتی برای وزارت بهداشت و ملت کار میکنند
      اگر وزرای دیگر هم نصف تلاش شما را انجام میدادند ایران گلستان میشد
      ولی افسوس.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست جناب دکتر نمکی درد نکند خدا کمکش کنه فقط

    • سعید

      چی شد پارسال طبق فرمایش جنابعالی اروپایی ها از شما برای مهار کرونا کمک خواسته بودند حالا به التماس افتادی دروغگو .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا درست میگی!

        تازه پارسال بدون کوچکترین تردیدمیگفتن نیازی به ماسک زدن نیست و چه وچه...

      • نخودی

        خوب راهنمایی اینهاروگوش کردندکه به این روزافتادنددیگه.وای برما

    • حسینی

      الان هم اقایان برنامه ریزی میکنند برای فروش بلیط و نحوه رزرو تور و گردشگری نوروز
      چرا باید منافع خودتون ارجحیت داشته باشه به جان انسانهایی که مظلومانه درگیر این ویروس شدن
      جاده هارو باز گذاشتید تا مردم راهی مسافرت شن و شما جریمه کنید
      خوب اگه واقعا فکر از بین بردن کرونا هستید جاده ها رو کلا ببندید

    • بدون نام

      همه كشورا دارن واكسن مي زنن، ما چقدر ديگه رعايت كنيم؟ ٦ ماه ، يكسال، دوسال، ده سال؟! شما هيچ برنامه اي براي واكسيناسيون نداريد و فقط مي گوييد رعايت كنيد، اگر فقط با رعايت كردن اين بيماري ريشه كن مي شد كه ديگر بقيه كشورها مردمشان را واكسينه نمي كردند!

    • بدون نام

      ما که از آمریکا پیشروتر بودیم و آبی بود همه جا و جشنواره و سینما و سفر به جنوب و.... برگزار شد چی شد یهو اوضاع بد شد

    • ایران مظلوم

      لعنت بر کسانی که بی محابا اینور و اونور میرن...بازار خرید های غیر ضروری
      مسافرتهای تفریحی و...غیره میرن
      ای لعنت ب شرفشون

      پاسخ ها

      • نخودی

        آقاجان میگن مسافرت نرویدبعدخودشان تورسیاحتی وزیارتی درست میکنند.قسم حضرت عباسوباورکنیم یادم خروسو

    • بدون نام

      یه مترو رو نتونستین خلوت کنید ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد حساب مترو رو خلوت کنن مگه دیگه جا هست واسه ماشینا توی تهران ؟ مترو رو تعطیل کنن که ماشینای شخصی از فشار ترافیک از حاشیه ی شهر میزنن بیرون . همش یه کلمه رو یاد گرفتین مترو مترو

      • بدون نام

        بالا برو واکسن بخر بیار زود

    • بدون نام

      یکی از ویژگی های مسئولین خوب حرف زدن هست

    • omid.

      یک هفته پیش خوزستان باید قرنطینه میشد . کرونای انگلیسی پخش شده .پیک چهارم مرگبارتر خواهد بود .اینرا چرا اجرا نمیکنه . ؟ ....

      پاسخ ها

      • نخودی

        تایکهفته قبل میگفت اصلاً کرونای انگلیسی توی ایران نداریم

    • بدون نام

      فروشگاه اتکا مشهد انتهای نخریسی سری بزنید صف روغن نباتی وشکر قیامته از حرم اما رضا هم شلوغتره حاضرند کرونا بگیرن ولی روغن وشکر گیرشون بیاد

    • بدون نام

      قربون دهنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سریعتر قربون دهنش برو

    • محمدامین

      مرزها رو بستید
      کم دروغ بگید
      از آذر ماه سال گذشته اومده بود و شما هم خبر داشتی
      همتون دروغگویید و خودتون واکسن رو زدید ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر من حالا آذر نه و از عید پارسال . این چه دلیل بی منطقیه . حالا یعنی اگه میگفتن از آذر وارد کشور شده دیگه تو ایران پخش نمیشد . خب اپیدمیه . یه عده زبون نفهم به هیچ صراطی مستقیم نمی شن . به نظر شما باید چیکار کرد ؟

      • بدون نام

        نما یندها چرا دیگه نمیمیرن گمانم واکسن آمریکایی زدن ما مردا!

    • بدون نام

      میشه مازنداران و گیلان رو ببندید . اگه تونستی کرونا تعطیل میشه وگرنه همه اونجا میرن تو کرونا

    • بدون نام

      آقای نمکی مردم هم خیلی حرف دارن بزنند مگر شما نمیگفتی در تولید واکسن حرف اول را میزنیم آنقدر دروغ تحویل مردم داده‌اید که حرف راستتان هم کسی باور نمی‌کند

      پاسخ ها

      • نخودی

        ازتابستان هی گفتیددوهفته دیگه واکسن تولیدی به بازارمیادولی هنوز این دوهفته ها تموم نشده.الان هم که میگی تابستان واکسن تولیدمیشه.آخه چقدردروغگویی؟

    • س.ا

      با عدم تدبیر و مدیریت درست و عدم اطلاع رسانی به موقع مسئول مرگ مردم هستید!!

    • ایرانی

      سلام استاد سپاس از شما وزحمات بی دریغ شما سپاس8

    • بدون نام

      تو فقط حرف میزنی وقتی کاری از دستت برنمیاد خودتو خسته نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم ایران خودشون یه پاواکسن هستن
        پس ولشون کن به امان خداچندروزعمربزارخوش باشن ارعیدپارسال تاحالا گرفتاریهاشون روزبه روززیادترمیشه وبی پولی هم اعصابشون خراب کرده. والسلام.

    • بدون نام

      تا امروز انگلیس ۱۷میلیون نفر از جمعیتش رو واکسینه کرده شما چکار کردید ۱۰تا واکسن زدین که دهن مردمو ببندین

    • naser

      چراموقع بیست تومن ممدحرف نزدی؟

    • naser

      بیست تومن ممدتمام شدحالاشروع کردی به اعتراض

    • بدون نام

      نمکی عامل تمام بدبختی ها دروغ گفتن و پاچه خواری کردنته

    • بدون نام

      دوست عزیز برای سلامتی مردم باید هزینه کنی یه عده که نون به نرخ روز خور هستن اونا چکار کنن؟

    • بدون نام

      الان مسیله مرز عراق با خوزستان که نمیبندم وهمش عراقی وایرانی از مرزها میگذرن که باعث شیوع پیک جدید میشه.باید راهها را بست

    • بدون نام

      باید راهها بسته وکنترل بشه .فعلا خبری ازواکسن برای عموم نیست

    • بدون نام

      شما قیمت مرغ نمیتونید کنترل کنید اونوقت میخایید کرونا کنترل کنید

    • بدون نام

      همون هم زیاده برای تو

    • بی نام

      قاطعانه تصمیم بگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • بدون نام

      به جای داد زدن دنبال واکسن باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • ...........

        بیخود معرکه نگیر هیچکدومتون فکر مردم نیستید

    • مشایخی

      اگر ۲۳بهمن متوجه شدید چرا انتخاب دوم اسفند اجرا شد وبعدش اعلام کردید وتعطیل مدارس وغیره شروع شد

    • دارکوب

      درواقع همین طوره هرروز بالای هزارنفربه خاطر کرونا به مردشورخونه میرن که شمامدیراونجاد

    • علی

      امثال شما بدرد مدیرت نمیخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توبرو مدیرشو

    • بدون نام

      ما واکسن را صادر می‌کنیم دکتر نمکی آنفولانزا آمده است وخطری کشوررا تهدید نمیکنه دکتر حریرچی

    • بدون نام

      خدابه شما همکارانتان خیردنیاواخرت عطا کند درپناه حق سلامت باشیدوپیروز

      پاسخ ها

      • آفتاب

        درود بر مدافعان سلامت

    • بدون نام

      ملت بین قحطی و مرگ بلاتکلیفن.هیشکی دیگه انگار هیچی براش مهم نیست.امیدها ناامید شده.به خدا باید توکل کرد تا از این بحرانها عبور کنیم

    • ۰۰۸۵

      چرا سالنهای عروسی راباز کردید چرا خوزستان قرنطینه نمیشهرچرا اجازه مسافرت دادیدبا این وضع که پیش میره ومهمتر چرا واکسن نمیخرید همه کشورها از اسرائیل وترکیه وانگلیس وغیره واکسیناسیون راشروع کردند اینجا چراخبری نیست ۳۰هزار واکسن خرید وتد بوق وکرنا کردید پس بقیه اش چیشد

    • ناشناس

      فقط میدونم اوایل بهمن دو تا بچه های من سخت بیمار شدند و تنها علایمشون تب زیاد بود که می خوابیدند و نزدیک یک هفته تب داشتندو تا به حال اینچنین مریم نشده بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما هم توی دی ماه یه مورد سرماخوردگی وحشتناک و بی سابقه توی خانواده داشتیم

    • بدون نام

      خداحفظت کنه دکترنمکی عزیز

    • ق ط

      اقای نمکیدخسته نباشی خدا قوت

    • بدون نام

      باسلام وخسته نباشید ایران هم مثل تمام کشورهای دنیا بایدباحداکثرسرعت.وحداکثرتوان واکسن واردکند تا این معزل برطرف شود.وکمکی هم به کادر درمان شود وهمجلوی مرگ ومیر راگرفت.باتشکر

    • بدون نام

      اینم از سرتون زیاده

    • بی نام

      لطفا ..لطفا واکسن برای همه هر چه زودتر

    • بدون نام

      انصافا گستردگی اقلیم و کم بضاعتی رو خوب گفت، همچنین در شرایط
      اقتصادی فعلی حالا مقصرش هر کی میخواد باشه کنترل کرونا واقعا سخته

    • بدون نام

      واکسن آمریکاییی

    • فری

      حرفها عالی
      عمل کم
      از حرف تا عمل زمین تا اسمون فاصله داره

    • بدون نام

      به جا حرف مفت واکسن بخرید

    • Sohrabi

      دست تک تکتون رومیبوسم واقعا سنگ تموم گذاشتید.
      درود برغیرتتون

    • بدون نام

      والله به درد مرده شور خونه هم نمی خوری ..

    • بدون نام

      واقعا درست گفتن

    • بدون نام

      واقعا شرمنده کادر درمان هستیم

    • بدون نام

      واکسن وارد کنید برای همه مردم

    • حیدری

      بنده به جز خدا از هیچ کس نمیترسم جناب وزیر چرا دروغ میگوی بنده توی فرودگاه کار میکنم .را به راه از کشور چین از دوتا شهر چین .گوانجو.وشانگهای مسافر می امد..خودم هم توی اردیبهشت ماه کرونا گرفتم چون ورزشکار بودم .بازم فیتله پیچم کرد ولی مقاومت کردم ورد کردم...بیچاره این ملت مظلوم عزیز این کشور...بابا یه کم به خودتون بیایبد.

    • آرش

      ۱۸ نماینده خوزستان بر اساس درخواست رسمی دکترهای دانشگاه علوم پزشکی خواستار تعطیلی دو هفته ای خوزستان شدند ولی آقای رییس جمهور هنوز موافقت نکردند،چرا؟چون واسشون ضرر اقتصادی داره...بعد میگن سلامت و جان مردم از همه چیز واسمون مهمتر هست

    • بدون نام

      سلام بزرگ میشی بابا جان

    • تاري

      جای سربسته و شلوغ نروید واگرمجبورشدید ازماسک دوبله عینک ودستکش استفاده کنید فاصله را رعایت
      کنید زمان حضور را درفضای بسته به حداقل برسانید

    • بدون نام

      بعدها تاریخ واقعیت هارا فاش خواهد کرد جناب نمک دان

    • بدون نام

      نمنه واکسن ها ایراد داره ؟

    • بدون نام

      با سلام و عرض ادب خدمت وزیر بهداشت محترم اقای دکتر نمکی و با تشکر از زحمات شما وزیر محترم اینجانب به نوبه خودم حرف های بسیار منطقی و محکم شما رو قبول دارم متاسفانه بعضی از مردم ویروس خطرناک کرونا رو جدی نگرفتن این همه عزیزان رو از دست دادیم دست به دست هم دهیم به مهر کشورمون رو ازاد کنیم ز کرونا

    • بدون نام

      مساله گستردگی اقلیم که داره حل میشه.از شمال و جنوب چین و روسیه دارند شخم میزنند میان جلو

    • گل آقا

      جناب دکتر این همه تجمع در ۲۲بهمن چه لزومی داشت‌مگر کرونا از موتور سوار میترسه؟؟؟

    • ثمین جعفری

      با عرض سلام و خسته نباشین خدمت وزیر محترم بهداشت اقای دکتر نمکی و با تشکر از زحمات بسیاری که در این مدت طولانی کشیدین من هم دقیقا با نظر شما که واقعا حرف های منطقی و محکم هست متاسفانه با توجه به شرایط سختی که در پیش روی ماست بعضی از مردم پرتکل های بهداشتی رو رعایت نمیکنن من هم به نوبه خودم به عنوان یه عضو کوچک جامعه عاجزانه از همه مردم میخواهم که پروتکل های بهداشتی رو رعایتت کنن تا انشالله از این شرایط سخت عبور کنیم به امید خداوند متعال دست به دست هم دهیم به مهر کشور خود را ازاد کنیم ز کرونا

    • بی نام

      اینام فقط یاد گرفتن ازصب تا شب بیان توتلویزیون یارسانه ها چرت و پرت بگن
      کار واقعی نیازی به حرف نداره وقتی انجام بشه خودش میاد تو چشم....

    • علی

      نمکی خیلی با نمکی!

    • م. ط

      چقدر تو دروغگویی مردم التماس میکردن اوایل مرزها رو ببندید کم دروغ بگو وزیر بیکفایت

    • بدون نام

      در این شرایط سخت بعضی ها با سفرهای استانی و خارجی گرم کارزار انتخاباتی اند چه کار دارن با کرونا و مردم و...

    • رستمی

      خدا به شما و تمام پزشکان و پرستاران عزیز سلامتی و صبر بده

    • ناشناس

      شما واکسن وارد کنید ، اگر واقعا دلسوزید

    • بدون نام

      مدیر کل مرده شور خونه

    • یک ایرانی

      خیلی خیلی متاسف شدم.قلبم ب درد اومد. خسته نباشید مدافعان سلامت کشور. امیدوارم خدا بهتون سلامتی و صبر بده و ریشه این بلا کنده بشه

    • بدون نام

      اقای وزیرمحترم باان مدرک تحصیلی شمافقط میتونم بگم برات متاسفم اقای محترم چرااین حرفهاراقبل از۲۲بهمن نمیگفتی که این همه ادم روز۲۲ بهمن باموتوروماشین نیایندداخل خیابان پس بروباخودت روراست باش متغلب

    • حجت

      با سلام; حرف وزیر محترم رو ملاحظه میکنی درد دل آدمی باز بدتر میشه از طرفی نظریات قاطبه منفی بافان همیشه در صحنه نمکی بر زخم درد دل آدم ، مردم عزیزآنچه که هست همین وضع موجوده و ما هم کشور جهان سومی هستیم منتظر معجزه واکسن آنهم در این وضع که میوه اش ؟ پروتئینش ؟ ..... راه چاره فقط رعایت پروتکل بهداشتی است والا با متلک کاری حل بشو نیست. خسته نباشید کادر درمان از نظافتچی بگیر تا به وزیر محترمش .

    • بدون نام

      عزیزی

    • خدیجه کاظمی

      خواهش میکنم برای سلامتی خودتان فقط خودتان ماسک بزنیدازخانه بیرون نروید تاواکسن برسه وهمه بزنن صبوری پیشه کنیدشایدخدابه ماهم لطفی بکنه امین

    • خدیجه کاظمی

      کاش همه ی وزیران ومدیران سرسوزنی مانندنمکی احساس مسؤلیت می‌کردند همه گوش می‌دادند کاش همه پروتکلهاراجدی بگیرندتاریشه ی کرونا خشک شودانشاالله

    • ناراحت

      الان یکسال ازعمرمون بااسترس وناراحتی وبی فایده گذشته به قول شما یکسال دیگه هم بایدمنتظر بمانیم برای واکسن
      بعدازاون هم منتظر موج شدید سرطان باشیم بااین همه مواد شوینده والکل واسترسی که داریم
      خب واقعا این زندگی هست که همش فکرمردن هستیم
      با پول خود مردم واکسن بخرید وهمه رواز سردرگمی وناراحتی دربیارید

    • ناشناس.

      وزیر بی کفایت حزب باد

    • بدون نام

      آقای وزیر چرا با پنبه سرمیبری؟؟؟؟ برو استعفاء بده همه چی درست میشه.

    • ایرانی

      جناب نمکی وزیر محترم بهداشت مردم خوب و بد را تشخیص میدهند زحمات و تلاش شماو همکارانت در کادر درمان بر کسی پوشیده نیست

    • علیرضا

      خدا نگذره ازشون
      شرمنده کادر پزشکی هستم

    • بدون نام

      پس تو چیکاره ای ؟!

    • بدون نام

      پس تو چیکاره ای ؟!

    • بدون نام

      پس تو چیکاره هستی ؟!

    • بدون نام

      وزیر بی عرضه !

    • بدون نام

      وزیر بی کفایت !

    • بدون نام

      وزیر نالایق !

    • بدون نام

      وزیر بی لیاقت !

    • بدون نام

      استعفا بده برو

    • بدون نام

      استعفا بده

    • بدون نام

      نمکی خیلی بی نمکی !

    • بدون نام

      وزیر بی خاصیت !

    • بدون نام

      با سلام وخدا قوت به وزارت بهداشت درمان هر چند نیروی بهداشتی بجلو حرکت کنند مردم به عقب بر میگردند فایده ندارد باید مردم دوقدم بجلو بیایند وبا وزارت بهداشت همکاری کنند وگرنه یک دوم جمعیت ایران نیروی بهداشتی درمانی فعالیت کنند باز هم فایده ندارد باید یه سری از کار ها زور باشد اگر یک دفعه چندین نفر در هر شهرستانی و استانی جریمه می شد بقیه رعایت می‌کردند

    • م

      خدا ازت نگذره.دقیقا 23 بهمن سه مورد مبتلا بود

    • بدون نام

      مردک پس تو چیکاره ای ؟!

    • بدون نام

      مردک پس تو چیکاره هستی ؟!

    • بدون نام

      خیلی منفوری

    • بدون نام

      دقیقا بعد از 22 بهمن موج چهارم و این حرف ها شروع شد

    • بدون نام

      چرا تا قبل از 22 بهمن این حرفا رو نمیزدی ؟!

    • بدون نام

      منفور مردم هستی

    • بدون نام

      وزیر دروغگو !

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه چرا قبل 22 بهمن این مزخرفات نمیگفتی ؟!

    • بدون نام

      خدا ازت نگذره

    • بدون نام

      واگذارت به خدا

    • بدون نام

      خدا از سر تقصیراتت نگذره

    • بدون نام

      چرا قبل از 22 بهمن این خبرا نبود ؟!

    • بدون نام

      در بین مردم منفور هستی

    • بدون نام

      انشاالله که همه چی درست بشود
      با همکاری

    • بدون نام

      نمکی دروغگو !

    • بدون نام

      لیاقت تو همون مدیرکل مردشور خونس نه وزیر بهداشت !

    • بدون نام

      از سرتم زیادیه

    • بدون نام

      لیاقتت همینه

    • بدون نام

      خلایق هر چه لایق

    • بدون نام

      فقط نظرات را چند بار مطالعه کنید. ببینید ما مردم چطوری وچگونه هستیم ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقای وزیر شما بزرگ گواری ولی وقتی ملت می‌بینند که مسعولین مملکتی فقط فکر خودشونند ملت از گرونی وبدبختی داره باسیلی صورتش. سرخ نگه داشته مسعولین حتی حاضر نشدن بخاطر ملت از یک ماه حقوقشون بگذرند آنقدر دروغ شنفتیم که دیگه به چشمای خودمونم اطمینان نداریم حتی خود مسعولین دارن زیر آب نمو میزنند

    • بدون نام

      ادم بی عقل فقط همکاران توگرفتار‌کرونا شده اندپس مردم بدخت چی فقط شماادمید

    • راز

      جز دروغ از تو چیزی ندیدیم.... مردک از مردم طلبکاری؟

    • خال قدیم

      شمانمیتونی جلوی پروازهای عراق به ایران روبگیری مقصرمردم هستن؟

    • بدون نام

      شما خودتان ومسولین دولت. بی نظمترین مسو لان هستید .مثال.. بچه تو واجب بود یا پرستاران بیمارستان و مراکز که در خط اول هستند . شما و خانواده محترمتان بار چهارم و پنجم است خیال می کنید پشت بازو میار ه شما و نمایندگان دولت و.....چرا هیچکس از شما مثال.خودت و معاونت وقالیبا ف . هیچی تو ن نمیشود ودیکران

    • بدون نام

      شما خودتان ومسولین دولت و خانواده محترمتان بار چهارم و پنجم آمپول می زنید خیال می‌کنند پشث بازو میاره . بنظر ت شما آیا در خط اول پرستاران و اعضای پزشکی کشور که باید به آنها برسیم ولی متاسفانه هرروز عده‌ای از این پرستاران اورژانس و بیمارستان می‌میرند.. که خانواده شأن مادر و همسر شأن می میرد.وووو......

    • بدون نام

      سلام ودرود بر شما وزیر مهربان دلسوز وصبورلطفا از فرمایشات رهبر برای پیشبرد کار کمک بگیر دولت باید مجری نظرات ستاد باشدداغ این عزیزان تا ابد از بین نمیرودشما حق دارید خسته اید وامیداست خدا قوت بده بشما وهمکارانتان

    • بدون نام

      آقای نمکی دمت گرم ماهم درمورد وضع اقتصادی مثل شماییم میگیم دیگه نمیتونیم دوام بیاریم شما میگین کمی دیگه

    • م خ

    • بیت کوین

      مجوز تردد و رفت و آمدها با ایشون نیست که. تو این کشورهر مدیر کوچیک و بزرگی برا خودش حکم میده عده ای نگران ثروتی اند که از توریست ها داخلی و خارجی گیرشوم میاد و نگران سلامتی مردم نیستن

    • عبدالرحمن

      چون همه تون دروغگوئید و پاچه خوار، چرا سه ماه پیش فایزر نخریدید؟ مقامات بالا هم فقط بخاطر خودشون رعایت میکنند نه مردم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج