روباتهای پیشخدمت برای مسافرانی که کرونا دارند
مدیران یک هتل در ژوهاسبورگ آفریقای جنوبی، با به کار گرفتن چند روبات، با یک تیر چند نشان زدهاند.
بیبیسی فارسی: مدیران یک هتل در ژوهاسبورگ آفریقای جنوبی، با به کار گرفتن چند روبات، با یک تیر چند نشان زدهاند.
هتل اسکای در بزرگترین شهر آفریقای جنوبی، از این روباتهای پیشخدمت برای پذیرایی از مهمانهای مبتلا به بیماری کووید۱۹ استفاده میکند.
به این ترتیب، هم مسافرانی که کرونا دارند در هتل پذیرایی میشوند و هم بهداشت کارکنان هتل رعایت میشود.
با این ابتکار، نام هتل اسکای هم بر سر زبانها افتاده است.
اسکای نخستین هتل در قاره آفریقاست که دست به چنین ابتکاری زده است.
سه روبات پیشخدمت به نامهای لکسی، میکاه و ایریل، در این هتل در یک محله گرانقیمت ژوهانسبورگ به کار گرفته شدهاند.
این روباتها، افزون بر سرویس اتاقهای هتل، انتقال غذا به اتاق مسافران و همچنین ارائه اطلاعات گردشگری، تا سی کیلوگرم چمدان مهمانان هتل را هم میتوانند از لابی به اتاقها منتقل کنند.
به محض اینکه مهمانی مشکوک به کرونا وارد هتل شود، یکی از این روباتها برای پذیرایی جلو میرود.
بقیه مسافران و مهمانان هتل، میتوانند انتخاب کنند که ترجیح میدهند اتاق شان را یک روبات مرتب کند، یا یکی از پیشخدمتهای دیگر هتل.
ارسال نظر