۱۰۷۰۵۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این لوح، رسید.

برترین‌ها: یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این لوح، رسید.

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

در این همایش، که توسط مؤسسۀ آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، دکتر محمدحسین فرهنگی عضو هیأت‌رئیسۀ مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و مسؤولان اتاق ایران حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند و لوح زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.

ایرانسل روز گذشته نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج