۱۰۳۵۱
۵۲۸۲
۵۲۸۲
پ

در اجلاس سراسري استانداران

واکنش احمدی نژاد به هجمه‌ علیه دولت

كساني در مقابل ما صف كشيده و ما را به انحراف متهم مي كنند كه بسياري از مشکلات کشور ناشي از مديريت آنها بر جامعه است و حالا ما را به انواع و اقسام تهمت ها متهم مي كنند.

رييس جمهور اظهار داشت: اينجا ايران است، جايي كه چشم همه مستضعفين، مظلومان،‌ آزادي خواهان و عدالت طلبان به آن است و دولت براي آنكه وجهه ايران اسلامي در دنيا تخريب نشود در مقابل همه هجمه ها سكوت مي كند و كار و تلاش براي ساختن كشور را به پاسخگويي به فضاسازي ها و تبليغات ترجيح مي دهد.

محمود احمدي نژاد ظهر امروز سه شنبه در اجلاس سراسري استانداران در محل وزارت كشور با بيان اينكه امروز به هر كجاي كشور و به هر حوزه اي كه برويد، شاهد فعاليت و تلاش گسترده براي سازندگي كشور خواهيد بود، گفت: كارهايي را كه در اين دولت براي سازندگي كشور انجام شده است در هر حوزه اي با گذشته مقايسه كنيد، افتخار آفرين است.

رييس جمهور به وجود فضاي نشاط و اميد در كشور اشاره كرد و افزود: امروز اميدواري به كار و تلاش در كشور بي نظير است و انگيزه قابل توجهي براي سرمايه گذاري و فعاليت اقتصادي بوجود آمده و يك جهت واحد براي سازندگي كشور ايجاد شده است كه بي شك اين يك موهبت الهي است.

دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر لزوم قدردانستن لحظات و ثانيه هاي فرصت خدمتگزاري اظهار داشت: شياطين به دنبال ضايع كردن فرصت ها هستند لذا بايد همه به اين نكته واقف باشند كه استفاده مناسب از فرصت هاست كه كشور را مي سازد.

دكتر احمدي نژاد كشور را نيازمند كار عالمانه، پيگير و صادقانه عنوان كرد و ادامه داد: هر كاري كه در فضايي غير الهي انجام شود چيزي جز وهم و خيال نيست و ارزشي ندارد؛ دستاوردهاي بزرگ و حقيقي جز از مسير كار سخت به دست نمي آيند.

رييس جمهور خاطرنشان كرد:‌ جمهوري اسلامي برپا شد تا حكومت اسلام، عدالت، پاكي، صداقت و ايستادگي بر حق، اصول و ارزشهاي الهي و انساني برپا شود نه بده بستان ها و لاپوشاني هايي كه برخي اصرار دارند به كشور تحميل كنند. در حكومت اسلام ارزش آبروي يك مومن بالاتر از ارزش خانه خدا است و شايد بتوان با غوغاسالاري دولت را متهم كرد اما يقيناً حساب و كتاب الهي و روز قيامت با آنچه در دنيا وجود دارد متفاوت است.

دكتر احمدي نژاد گفت: اگر كار براي خدا باشد يقيناً شكست در آن راهي ندارد چرا كه ذات اين نوع كار پيروزي است و حضرت امام خميني (ره) آمد تا اين درس را بدهد و حكومت ولايت هم معنايش همين است كه همه بايد براي خدا كار كنند.

رييس جمهور با اشاره به برخي فضاسازي ها عليه دولت اظهار داشت: بنده از ابتدا هم اعلام كردم براي اين قدم در ميدان گذاشته ام كه حلقه هاي بسته مديريتي را بشكنم و آرمان هاي فراموش شده اي را كه بعضاً در داخل و خارج كشور به تمسخر گرفته مي شد، احيا كنم و از ابتدا هم معتقد بودم كه تنها مشكل كشور انحراف از ارزش ها و اصول انقلاب است و طبيعي است كه اين حرف ها مخالف دارد و مخالفان هر چه در توان داشته باشند براي از ميدان خارج كردن ما عملياتي خواهند كرد.

دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: كساني در مقابل ما صف كشيده و ما را به انحراف متهم مي كنند كه بسياري از مشکلات کشور ناشي از مديريت آنها بر جامعه است و حالا ما را به انواع و اقسام تهمت ها متهم مي كنند.

رييس جمهور با اشاره به سيل اتهام ها عليه دولت و اعضاي آن خاطرنشان كرد: من به دنبال دفاع از كسي نيستم و سكوت را براي منافع كشور ترجيح مي دهم اما معتقدم خدا از بندگان خود دفاع خواهد كرد و هجمه هايي را كه فراتر از نقد، ظلم به دولت و پاكترين فرزندان ملت است، بي پاسخ نخواهد گذاشت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

واکنش احمدی نژاد به هجمه‌ علیه دولت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج