۱۰۳۰۱۱۲
۱۰۴ نظر
۵۰۲۲
۱۰۴ نظر
۵۰۲۲
پ

جهانگیری: نیازمند افزایش تاب‌آوریِ جامعه هستیم

معاون اول رییس جمهوری گفت: امروز در دوره‌ای هستیم که هم به قوام و انسجام داخلی نیاز داریم و هم نیازمند بالا بردن تاب آوری جامعه برای عبور از سختی‌ها هستیم که در این میان نقش صاحبنظران و مراکز فرهنگی بسیار تعیین کننده است.

پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری: اسحاق جهانگیری گفت: امروز در دوره‌ای هستیم که هم به قوام و انسجام داخلی نیاز داریم و هم نیازمند بالا بردن تاب آوری جامعه برای عبور از سختی‌ها هستیم که در این میان نقش صاحبنظران و مراکز فرهنگی بسیار تعیین کننده است.

جهانگیری در نشست با مدیران ارشد سازمان اسناد و کتابخانه ملی و رونمایی از سامانه‌های سنا و حافظه ملی ایرانیان با اشاره به جایگاه و اهمیت سازمان اسناد و کتابخانه ملی در میان اندیشمندان و محققان کشور افزود: وظیفه اصلی این سازمان حفظ میراث مستند و مکتوب و صیانت از حافظه تاریخی ملت ایران است.

جهانگیری اظهار داشت: این سازمان در مقطع فعلی به کانون امیدی برای کسانی تبدیل شده که به دنبال دانش و فرهنگ هستند و بسیاری از پیشکسوتان این حوزه و جوانان جویای دانش علاقمند به استفاده از آثار ارزشمند جمع آوری شده در سازمان اسناد و کتابخانه ملی هستند.

جهانگیری: نیازمند افزایش تاب‌آوریِ جامعه هستیم

جهانگیری با قدردانی از همه کسانی که در سال‌های گذشته و مدیریت فعلی برای حفاظت و تقویت از سرمایه‌ها و میراث ملی تلاش کرده‌اند، گفت:‌ با وجود شرایط سخت و تنگناهای بسیار نظیر محدودیت منابع مالی کارنامه مدیریت سازمان اسناد و کتابخانه ملی کارنامه درخشانی بوده و کارهای بزرگ و روزآمدی انجام شده که باید به آن افتخار کرد و به خوبی این دستاوردها را به جامعه منعکس نمود.

معاون اول رییس جمهوری گفت: ملت ایران تمدن و فرهنگی بزرگ دارد و نقش تعیین کننده‌ای در تاریخ و فرهنگ دنیا داشته است باید از این میراث مهم حفاظت کرد جمع آوری و نگهداری میراث و مستندات کار بزرگی بوده اما از آن مهمتر این است که این دستاوردها در اختیار عموم مردم و جامعه قرار گیرد.

جهانگیری گفت: باید با اقدامی نظام‌مند اطلاع رسانی صحیحی به جامعه درباره این مجموعه انجام شود در غیر این صورت چرخه کار ناقص باقی می‌ماند، باید تلاش کنیم تا دسترسی به منابع برای مکاتبات تسهیل شود.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به راه اندازی دو سامانه دسترسی به کتب و اسناد و نشریات کشور گفت: استفاده از روش‌ها و شیوه‌های جدید برای گسترش دامنه مکاتبات اقدامی ارزشمند است که می‌تواند مخاطبان و ذینفعان را افزایش دهد. معنای این نفوذ و گسترش تمدن و فرهنگ ایرانی در سراسر کشور است.

جهانگیری گفت: امروز در دورترین نقاط کشور دانشگاه و جوانان نخبه و تحصیلکرده و علاقه‌مندان به پژوهش وجود دارند که خواهان دسترسی به منابع و مراکز علمی از این دست هستند. موضوع عدالت به ویژه عدالت آموزشی و پژوهشی موضوعی مهم است که می‌توان از چنین راهکارهایی برای گسترش آن استفاده کرد.

معاون اول رییس جمهوری از شرایط کرونایی به عنوان یک آزمون بزرگ برای دولت‌ها یاد کرد و گفت: با وجود آنکه ماه‌ها از آغاز شیوع ویروس کرونا سپری می‌شود اما همچنان پدیده‌ای نوظهور و عالمگیر است که مناسبات اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی را تحت تأثیر قرار داده و این آزمون پیش روی دولت‌ها قرار دارد که آیا در این شرایط فعالیت‌ها و امور اصلی را تعطیل خواهند کرد یا نه؟

جهانگیری افزود: کارنامه بخش علمی، فرهنگی و آموزشی کشور در شرایط شیوع کرونا، کارنامه‌ای قابل قبول است و وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری اجازه ندادند به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، روند علم و دانش حتی یک روز در کشور تعطیل شود و با استفاده از راهکارهای مناسب فرایند علم و دانش را استمرار بخشیدند.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اینکه زیرساخت‌های کشور تا حد زیادی برای ارائه خدمات غیرحضوری به مردم مهیا شده است، افزود: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی در این دوره محک زده شدند و در این میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز تدابیر خوبی را برای ارائه خدمات غیرحضوری اندیشید و با استفاده از سامانه‌ها و ابزارهای الکترونیکی که دراین دوره ایجاد کرده‌اند، قادر خواهند بود حتی در شرایط عادی نیز خدمات بهتر و بیشتری را به مخاطبین ارائه دهند.

جهانگیری ادامه داد: این سازمان از همه ابزارها استفاده کرد و شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها را به کار گرفت تا سامانه‌های مناسبی را برای ارائه خدمات به علاقه‌مندان به علم و دانش ایجاد کند که باید صمیمانه از همه تلاشگران و دست اندرکاران این سازمان قدردانی کنم.

معاون اول رییس جمهوری با تأکید بر اهمیت نقش فرهنگ در توسعه و برون رفت از مشکلات کشور تصریح کرد: فرهنگ همواره پیشران اصلی توسعه و پیشرفت بوده است و معتقد هستم ایران توسعه یافته زمانی شکل می‌گیرد که توسعه فرهنگی به طور کامل انجام شده باشد.

جهانگیری با ذکر خاطره‌ای از دوران تصدی وزارت صنایع اظهار داشت: زمانی که وزیر صنایع بودم گفت وگویی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دادم و پیشنهاد کردم که شورای فرهنگ و صنعت در کشور ایجاد شود چرا که معتقد بودم هر دوی آنها بر یکدیگر تأثیرگذار هستند و توسعه فرهنگی می‌تواند به تقویت بخش صنعت کشور منجر شود.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه با بیان این که امروز در دوران تحریم‌ها فشارهای جدی بر ملت ایران وارد شده است و سختی و دشواری بر زندگی مردم سایه انداخته است گفت: در این میان فشارهای روانی نیز بر مردم وارد شده و دشمنان ملت ایران تلاش می‌کنند که آینده کشور را تیره و تار جلوه دهند که در این شرایط همه مسئولین، نخبگان، صاحبنظران و اصحاب فرهنگ و هنر نقش موثری دارند که برای جامعه افق گشایی کنند.

جهانگیری با تأکید بر اینکه فرهنگ ایرانی - اسلامی قادر است ایران را از همه مشکلات عبور دهد، تصریح کرد: ایران در قرن‌های مختلف با آسیب‌های متعدد روبرو بوده اما همواره از همه سختی‌ها سربلند بیرون آمده است.

جهانگیری در بخش پایانی سخنان خود همه مراکز علمی، فرهنگی، تحقیقاتی و صاحب نظران را به همراهی با دولت برای عبور از مشکلات فراخواند و گفت: خوشبختانه نشانه‌های خوبی دیده می‌شود و امیدواریم که روزهای خوبی پیش روی کشور باشد و بتوانیم از این دوران عبور کرده و مسیر توسعه و پیشرفت به روال طبیعی خود بازگردد.

معاون اول رییس جمهوری در ابتدای سخنان خود ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله (ع) گفت: پیام عاشورا و این حماسه ماندگار آگاهی و فداکاری در مسیر حق است و همه ما خواهان بهره مندی از شور و شعور حسینی هستیم.

جهانگیری افزود: امسال به حکم دین، اخلاق و قانون و با راهگشایی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، اندیشمندان و نخبگان اجتماعات عزاداری متناسب با شرایط کرونا متفاوت از سال های گذشته برگزار می‌شود و پیام هر خانه یک حسینیه پیامی معنادار است که متناسب با شرایط، نیازها و الزامات تعریف شده است.

در این جلسه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در طراحی و ایجاد سامانه‌های مختلف بر لزوم استمرار تلاش‌های این سازمان برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مخاطبین تأکید کردند.

اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده و روند ایجاد سامانه‌های مختلف در این سازمان ارائه کرد و گفت: تبدیل اسناد فیزیکی به اسناد دیجیتال از رویکردهای این سازمان است ضمن آنکه تدوین تاریخ شفاهی نیز از رسالت‌هایی است که با جدیت دنبال می‌کنیم در حال مکتوب کردن اطلاعات افراد و اشخاص مختلف هستیم.

در این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهوری از دو سامانه سنا و حافظه ملی ایرانیان رونمایی شد. سنا (سامانه نشریات ایران) مشتمل بر فهرست و محتوای دیجیتال نشریات، روزنامه‌ها، مجلات ایران از آغاز تاکنون است و سامانه حافظه ملی ایرانیان نیز جامع ترین فهرست کتب، نشریات، اسناد و نسخ خطی کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یا خدا...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه مجبورید مذاکره کنید با آمریکا

      • بدون نام

        مردم خنثی منفعلی شدیم

      • بدون نام

        مسخره شو درآوردن انگار بدنبا اومدیم فقط برای اقتصاد مقاومتی

      • بدون نام

        این چه مملکت داری خجالت بکشید دیگه

      • بدون نام

        اگرشما هم در میان مردم ومثل مردم زندگی میکردید مطمین باشید مردم تاب آوری بیشتری داشتن.نه اینکه در کاخهاتون زندگی کنید ودم از مقاومت بزنید

      • بدون نام

        فقط موندم این کلمه ها رو از کجا در میان.. چطوری می سازن

      • دقت کنید

        نمیگوید نیازمند کاهش فشار بروی مردم هستیم . میگوید نیازمند افزایش تاب آوری جامعه هستیم !

      • بدون نام

        خدایی شرمم میاد این اقا وزیر گشور باشه

    • حسین حسینی

      تاکی تاب اوری شما پولها راببرید اون وراب مردم بزارید بدبخت باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا.نیازمندیم که کسانی که ما رو به این وضع انداختند در قدرت نباشند

    • بدون نام

      تاب آوری بیشتر از این؟
      فکر نکنم از آدمیزاد از زمان خلقت به امروز در همین خگحد هم وجود داشته،
      رکوردی زدیم که استغفرالله خداوند نیز انگشت به دهن مانده،

    • بدون نام

      جوک نگو جهانگیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر بزگوار هم تاب آوری می‌نماید آیا

    • بهلول

      نیازمند بالارفتن رفاه و امنیت روانی و بهبود وضع معیشت برای بالا رفتن تاب آوری هستیم

    • بدون نام

      خیلی پر رو هستی.

      مردم استخوانهایشان خرد شده، صدایش را آدم کر می‌شنود، شما البته نه.

    • بدون نام

      کسی قیمت سنگ پا قزوین داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود جهانگیری قیمت داره!!!

    • بدون نام

      تاب آوری اره شما هی اختلاس میکنی مردم باید توی سختی تاب بیارن اگه راست میگی یه پراید بنداز زیر پات با ماهی 2میلیون زندگی کن بعد این حرفا رو بزن

    • مهدی منتقد

      جناب جهانگیری، ما رو گرفتید یا دارید شوخی می کنید؟ تاب آوری بیشتر از این؟
      مملکت با این همه مشکلات، تورم، بیکاری، کاهش ارزش پول ملی تحریم، تهدید جنگ، ترور، بی ثباتی و...، بعد شما دنبال افزایش تاب آوری هستيد!!!

    • یوسف

      کشتین مارو بدبختمون کردین دیگه چی میخواین مردم فقط باید جور ندونم کاری شمارو بدن .تو هم مثل ما بیا با ماهی دومیلیون زندگی کن ببینم یه هفته دووم میاری

    • بی سواد

      چشم دکتر تاب میاریم
      شماها خودتونو ناراحت نکنید
      فقط بگید چیکار مونده که با مردم نکردید

    • اُفُقْ

      افزایش تاب آوری؟
      والله ملت اگر فولاد گالوانیزه هم بودن تا الان ده جور پیچ و تاب خورده بودن!

      یجور میگه افزایش تاب آوری و تحمل مردم انگار تا الان توی خوشی، رفاه و آسایش بودیم و از این به بعد برخلاف همیشه ممکنه کمی سختی بکشیم!!!
      ای کاش این افاضلات رو موقع رای گیری هم می‌گفتید

    • بدون نام

      تاب آوری بیشتر از این اسمش میشه مرگ
      نکنه دوست دارین بمیرن مردم

    • بدون نام

      اخه رو که نیست...

    • ایرانی ضد دروغ

      پول تو جیبی که بچه هات میگیرن بده ما تا تاب بیارم

    • کامران پرسپولیسی

      شما تو ناز و نعمت باش عشق جانم مردم دیگه تاب و توانی براشون نمونده اسحاق جان به نظرم تا پایان دورتون ساکت باشید یهتره

    • بدون نام

      سلام جناب معاون اول ریئس جمهوررررر.قییییییییی مت دلار چنده ؟؟؟؟از کدوم تاب داری حرف میزنی .با کدوم .پول تاب بخورن ؟

    • استاد رائفی پور ثانی

      ما رو با تیرآهن ۱۸ اشتباه گرفتی آقای جهانگیری. تیرآهن ۱۸ هم که باشی زیرباراین همه فشار خم میشی

    • ناصر ذلیکانی

      اسحاق جان شوخی نکن..

    • عباس گلدوست

      تاب اوری الگو میخواهد اگر الگو مسولان باشند مردم بهتر از این نمیشوند . چطور انتظار دارید اسلام را با بی عدالتی و طغیان فساد نابود کنید و مردم مستحکمتر شوند.

    • بدون نام

      جهانگیر تاب آوری ملت زمانی بیشتر میشود که ملت شاهد اختلاس گری ورانت خواری روفقای دولت وسایرین نباشند

    • rado

      اینقدر در مقابل سختی ها تاب آوردیم که تاب دار شدیم .

    • بدون نام

      مرد نا حسابی از اون بالا بیاین پایین ببینین چخبره مردم رو ترکوندین زیر بار گرونی من خودم ب شخصه با ماشین کار میکنم والله هرچی در میاری باید ی چیزی هم بذاری روش خرج خودش کنی ن حسابیه ن کتابیه هرکی هرکاری دلش خواست میکنه این شد زندگی

    • هموطن

      والله شما و دارودسته تون و برادراتون تاب و توان برای مردم نگذاشتید.

    • نامدار

      موقع انتخابات حرفی از تاب آوری نزده بودی استاد؟؟ چی شد اون نَشاطی که قرار بود به جامعه تزریق کنین؟

    • بدون نام

      با همین روش سال اینده رییس جمهوری جون عمت

    • Maral

      رو که نیس...!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رحمت به سنگ پا

    • بدون نام

      من کل متن رو نخوندم ولی میخوام خدمت معاون اول محترم عرض کنم که تاب داریم شمامباداناراحت بشین

    • علی

      داداش
      انشالله دلار 30 هزار تومنی ؟
      شب بخیر وطن ...

    • بدون نام

      باید مواظب نفوذ باشیم

    • فولاد

      اگر شما بجای مردم فقط. بودی با اینهمه فشار اقتصادی چقدر. تاب. میاوردی آیا تاب مخصوص مردم است مگر شما در انتخابات قبلی نفرمودی 400متر زمین از شهرداری گرفتم حقم بود حالا حق مردم. تاب. آوری است تاب تا کی و کجا جناب عزیز جهانگیری یک هفته شما تاب بیار یکسال ما

    • بدون نام

      وقت انتخابات زبونشون باز نیشه

    • بدون نام

      بی حیایی هم حدی داره!!!!!شما مسئولین چرا مشارکت نمی کنید در این امر خیر !!!!!!

    • پوکر کیسه سوز

      مردم تاب میارن تو به برادرت بگو کمی صبوری کنه تا تبرئه بشه

    • ایران آزاد

      تاب آوری بس! جواب دندان شکن در۱۴۰۰

      پاسخ ها

      • فرزاد

        داقیقا اینا باید جوابشونو تو انتسابات بگیرن

    • بدون نام

      به خاطر شما

    • ۰۰

      چقدر حرف میزنید تا کی صبر کنیم خسته شدیم بخدا

    • بینام

      بیشتر از این؟؟؟؟

    • بینام

      آهای ملت، دولت از دستتون ناراحته ها

    • بدون نام

      این ملت بیچاره تحمل کنه که شما اون بالا صفا کنید

    • بدون نام

      از خانواده خودتون شروع کنید
      خدا وکیلی آقا زاده ها یه شب بی شام خوابیدن ما دو روز شام نمیخوریم

    • امیرعباس

      مگر دیگه رمقی داریم که تاب بیاوریم

    • بدون نام

      یه اب خوش از گلومون نرفته پایین تازه نیازمند تاب اوری جامعه هستین ؟ چرا خودتون از حقوقهای نجومیتون نمیزنین ؟

    • بدون نام

      بمردم کوپن بدهید!

    • انسانم آرزوست

      تاوان ندانم کاری شما رو مردم نخوان بدن چه کسی رو باید ببینن ؟

    • بی نام

      با این همه مشکلات و بدبختی که سر مردم ریختید هنوز تاب آوری مردم کامل نشده عجب؟؟؟؟؟؟

    • روزگار تنهایی

      تو گران کن تاب آوری ملت بیشتر ازاینهاست

    • بدون نام

      به شرط اینکه دولتمردان هم با خانواده هاشون شریک باشن

    • بدون نام

      ینی قشنگ .........
      بابا خجالتم خوب چیزیه

    • بدون نام

      یچی بگو بگنجد..

    • بدون نام

      ما هم نیازمند اخراج همه مسئولین هستیم

    • بدون نام

      نیازمند مبارزه با فساد و اصلاح مدیریتی که خون مردم را در شیشه کرده است نیستید؟

    • بدون نام

      رو ما حساب نکن رو مردم لبنان حساب کن

    • بدون نام

      صدای خرد شدن استخونای مردم رو نمیشنوی که منتظر تاب آوریشونم هستی؟!

    • محمدی

      با گران فروش و دلال و محتکر که خون ملت را میدوشند برخورد کنید تا دردی از دردهای ملت کاسته شود .

    • بدون نام

      شما ناراحت نباش.مردم تحمل می کنن

    • بدون نام

      وای نه اقای جهانگیری
      مردم را خیلی فقیرکرده یید بسه دیگه

    • بدون نام

      به اینجام رسیده دیگه طاقت ندارم

    • نیما

      یکم هم خانواده های خودتون تاب بیارن...

    • بدون نام

      تابش اوردی دیگه الحمدلله ، گوش شیطون کر رفتنی هستی
      برادر جهانگیری لطفآ شما به فکر تاب آوری خودتون باشید.
      اگه مثل مردم زندگی میکردید میشد تحملتون کرد
      ولی نه مث مردم زندگی میکنید، نه مدیریت بلدید، فقط حرف، فقط به قول رییس جمهور زخم به نمک مردم میپاشونید

    • بدون نام

      عجب رویی دارین

    • بدون نام

      باشه نان خشک می خوریم لنگ هم می پوشیم شما هم خوش بگذرانید وپول ها را حیف ومیل کنید

    • بی نام

      دیگه بیشتر از این!!!!!!!

    • بدون نام

      یاد کوجیکیام افتادم بادکنکامو انقدر باد میگردم هی بهم میگفتن بسه تا اینکه میترکید حالا شاید اینجوری بشه

    • ناشناس

      تاب تاب عباسی خدا منو نداری اگر بخوای بندازی بقل بابا بندازی

    • محمد

      چرا یبار در رابطه با تخصص تعهد و کارایی مدیران و مسئولین حرفی نمیزنن؟؟؟

    • بدون نام

      موقع انتخابات حرفهای دیگه میزدید که

    • بدون نام

      خدا میدونه دیگه چه نقشه ای تو سرتون هست.

    • نامیا

      خداعمرطولانی بهت بده که چقدرفکرمردم هستید,انشاا.نذرتاب اوری که کردیدقبول باشه,ممنون ازالطاف شما ماکه تاب خریدیم توخونمون

      پاسخ ها

      • بنده خدا

        بابا جان نصف مردم از سره تاب اوری دنبال روزیشان توی سطلهای زباله دارند زندگی میکنند خجالت بکشید تا کی!!!

    • بدون نام

      خیلی پر رو هستی

    • وحید

      مگه ما چه گناهی کردیم که باید اینهمه رنج و عذاب را تحمل کنیم، چرا نباید مثل آدم زندگی کنیم شما چقدر پررو و سواستفاده گر هستید ظرفیت انسان هم محدوده، از نجابت مردم بیش از این سواستفاده نکن،

    • بدون نام

      تاب میاوریم تا بعضی ها پول تو جیبی خوشگذرونی بچه اشون تو ی روز 3 تومن باشه تازه نه امسال بلکه سه و چهار سال پیش

    • بدون نام

      شرم آوره تاب آوری بیشتر از این بابا دست از سر این ملت بدبخت بردار

    • بدون نام

      بی زحمت دیگه قبر هارو آماده کنید

    • ناشناس

      فکر کنم این از آثار کروناست چون قاطی کرده

    • ابوالفضل

      چهل سال در وضعیت حساس کنونی هستیم.

    • علی

      جناب جهانگیری لطفا نظرات مردم رو بخون متوجه میشی چیکار کردین با مااااا

    • نجف

      حیف حاج قاسم که همشهری تو بود الااقل از روی حاج قاسم خجالت بکش

    • بدون نام

      ما تاب بیاوریم صبور باشیم بعضیها اختلاس ودزدی کنند ؟چشم ۴۱سال کار ما تاب آوری بوده

    • رضا

      خجالت نکشین، اگه چیز دیگه هم نیاز دارین بگین...
      تاب آوری مربوط به شرایطی هست که مسئولین مملکت داری بلد باشن،
      کاری که مسئولین مملکت ما دارن انجام میدن مثل بازی چندتا بچه لجباز و نادانه

    • بدون نام

      دیگه 41 ساله تابش رو ما میاریم عشق و حالش رو خودتون توی ایران میکنید آقازاده هاتون هم توی آمریکا و کانادا و اروپا....

    • بدون نام

      خیلی اعتمادساز بودید ؟ خیلی صادق و شفاف بودید ؟ خیلی سلامت بودید ؟ ملت به چی شمااعتماد کنه که تاب بیشتری بیاره ؟ مگه چیزی هم مونده برای مردم ؟

    • امید

      خجالت بکشید

    • نرگس

      خجالت بکشید یکم

    • هدا

      عجب رویی دارین، شرم بر شما

    • بدون نام

      داماد وزیر صنعت با تاب اوری ما تاب بازی میکند

    • بدون نام

      وقتی کسی خودشو میزنه به ندانی بیشتر از این نباید توقع داشت خودشون نمیفهمن فکر میکنن مردم هم نمیفهمن
      بابا حرف نزنی سنگین تری

    • بدون نام

      ما هم نیازمند استعفای شما هستیم

    • مينا

      يه حساب سرانگشتى بكنيد ببنيد خانواده وزير صنعت با تاب آوردن مردم بيگناه چه كردن

    • بدون نام

      دیگه بیشتر از این!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج