قالیشویی بانو _استیکی
۱۰۰۶۳۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

ترامپ فرمان آغاز اصلاحات در پلیس را صادر کرد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که طی هفته‌های اخیر به‌شدت از سوی معترضان به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس تحت فشار بوده است، موافقت خود با آغاز اصلاحات در پلیس آمریکا را با امضای یک فرمان اجرایی اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه در پرتو تظاهرات‌ها و اعتراض‌های آغازشده در این کشور بعد از قتل یک سیاه‌پوست آمریکایی یک فرمان اجرایی برای آنچه «اصلاح ساختار پلیس» خوانده شده امضا کرد.

ترامپ در این فرمان اجرایی توسل پلیس به روش «فشار بر روی گردن» را ممنوع کرده اما گفته استفاده از این روش در شرایطی که جان مأمور در خطر است مجاز است.

ترامپ فرمان آغاز اصلاحات در پلیس را صادر کرد

به نوشته گاردین، ترامپ در اظهاراتی در باغ گل رز کاخ سفید گفت که این فرمان اجرایی خواستار ممنوع شدن توسل به روش «فشار بر گردن» به غیر از شرایطی است که جان پلیس در خطر است.

منتقدان به سرعت از این فرمان انتقاد کرده و گفته‌اند در آن اصلاحات مورد نیاز برای جلوگیری از «اقدامات وحشیانه» پلیس آمریکا لحاظ نشده است.

رئیس‌جمهور آمریکا علاوه بر این، در سخنانش در کاخ سفید اشاره‌ای به «نژادپرستی نهادینه‌شده» در ساختار پلیس آمریکا نکرد. او گفت که این طرح به عنوان طرحی برای جایگزینی روش دیگر یعنی قطع بودجه پلیس پیشنهاد شده است.

ترامپ گفت: «آمریکایی‌ها واقعیت را می‌دانند: بدون پلیس، هرج و مرج فراگیر می‌شود. بدون قانون آنارشسیم وجود خواهد داشت و بدون ایمنی فاجعه اتفاق می‌افتد.»

در فرمان اجرایی ترامپ قرار شده با اجرای یک پایگاه داده، مأمورانی که در پرونده آنها سابقه توسل به زور مفرط وجود دارد تحت رصد قرار بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد ترامپ

    • بدون نام

      زنده باد ترامپ

    • رحیمی

      ترامپ یک فردخودرای خودخواه وسرمایه کثیف که تمام زندگی رادرثروت می داند

    • بدون نام

      هیچ مقامی حتی اگر ترامپ باشد در مقابل خواست و اراده ی برحق مردم توان مقاومت نخواهد داشت

    • بدون نام

      روسیه لازم نیست همیشه ازما راضی باشد اگر خیلی راضی باشد معلوم میشود ما قافیه را باختیم آن قت این هم طلب کارمیشود وظیفه هرکس است محکم جواب اورا بدهند که لازم نیست راضی باشی واصلا نباید راضی باشی

    • محمدی

      ترامپ: با زانو خفه نکنین با روشهای دیگه خفشون کنین. خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج