آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۰۳۴۳
۱۱ نظر
۳۳۲۶
۱۱ نظر
۳۳۲۶
پ

این روزها به طرز عجیبی فوتبال ایران نچسب است!

بازی بی روح ایران و ازبکستان نه تنها چنگی بر دل نزد بلکه کیفیت بازی، هواداران تیم ملی را امشب حسابی ناامید کرد.

برترین‌ها: بازی بی روح ایران و ازبکستان نه تنها چنگی بر دل نزد بلکه کیفیت بازی، هواداران تیم ملی را امشب حسابی ناامید کرد. قلعه‌نویی که با شعار جوانگرایی به تیم ملی آمد با مانور روی همان بازیکنان قدیمی عملا اقدامی برای این مورد ضروری انجام نداده است. علاوه بر این بسیاری از بازیکنان تیم ملی حتی کیفیت سابق را ندارند و در مجموع به عملکرد خود امیر قلعه‌نویی و تصمیماتش انتقاداتی وارد است.

این روزها به طرز عجیبی فوتبال ایران نچسب است!

بسیاری از کاربران فضای مجازی امشب درباره قلعه نویی و بازیکنانش به اظهار نظر پرداختند که در زیر برخی از آن‌ها را می‌خوانید: 

محمد گفته: چقدر نمایش بی‌روحی بود، واقعا چه عذابی ما قراره بکشیم تا 2026 و دیدن این که کم کم داره تو خیلی از رشته های ورزشی‌مون نسل های طلاییمون به آخر کار خودشون می‌رسند یا رسیدن و انگار چه در فوتبال چه در والیبال هیچ کورسوی امیدی برای یه نسل بهتر از نسل قبلی دیده نمیشه و بعید هم نیست که این تیم ملیم به نقطه ای برسه که آبرو بر باشه حتی در سطح جهانی فکر میکنم این جام ملت های آخری و صعودمون به نیمه نهایی بهترین نتیجمون باشه تا ده سال آینده شایدم بیشتر و حسرت یه نسل قابل احترامو داشته باشیم.

مهیار نوشت: سلامتی؛ نسل طلایی تیم ملی نمیتونن تیم درجه ۲ آسیایی رو ببرن

این روزها به طرز عجیبی فوتبال ایران نچسب است!

بهنام گفته: با این وضعیت تیم ملی اصلا جوون گرایی بشه که چی بشه؟ فقط میانگین سنی تیم بیاد پایین؟ خو چه فایده؟ کل دنیا به خاطر این جوون گرایی میکنن که بازیکن های جوون دیده و در نهایت ترانسفر بشن اروپا که تا وقتی سنشون کمه و جا دارن پیشرفت کنن و به یه جایی تو اروپا برسن و اعتبار کسب کنن

آوردن بازیکن بالای ۲۴ سال از لیگ ایران که فرصت و پتانسیل زیادی برای لژیونر شدن ندارن اسمش جوونگرایی نیست صرفا یه تغییر نسل ناقصه جهت بستن دهن هواداره.

هر وقت بازیکنای زیر ۲۰ سال از لیگ ترانسفر شدن اروپا و یه تعداد دورگه جوون با کیفیت که تو لیگای اروپایی هستن وارد تیم ملی شدن و سرو شکل تیم ملی اروپایی شد، بهش میگن تغییر نسل موفق نه الان که تعداد لژیونر ها رو به کاهشه و دارن پیر میشن و قلعه نویی هم جای آوردن استعداد داره بازیکن سن بالا از لیگ میاره.

اشکان نوشته: قلعە نویی ام خیلیە جالبە، میگە می‌خوایم جوانگرایی رو یواش یواش اجرا کنیم در تیم ملی.بعد می‌دونید جالب تر چیە ، ما اگر بە بازیکنان جوان نگاە کنیم ، بهترین بازیکنان جوانمون تو پست دفاع وسط هستن و قلعە نویی اتفاقا تو همین پست بازیکنان بالای 30 سال رو دعوت کردە. و جالب تر اینکه ما الان فقط تو همین پست و سیستم دفاعیمون مشکل داریم و اگرم تا مدت ها بعد این دفاع تیمیمون درست شە ، باید دفاع های سن بالا دیگە خداحافظی کنن و باز دوبارە بازیکنان جدید تا با سیستم تیمی راە بیفتن باز حذف مرحلە گروهی  جام جهانی و ... و همون آش و همون کاسە.پس چرا از همین الان شروع نمی‌کنید آقای قلعە نویی؟ می‌ترسی بلایی کە سر اسکوچیچ اومد سرت بیاد و داری با دعوت برخی بازیکنان جاتو محکم میکنی یا نە واقعا نمیفهمی؟

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تیم گروبلان قندلی از این بهتر نمیشه

    • ناشناس

      فوتبال هم به ، سر نوشت والیبال دچار میشه
      خسته نباشی قلعه مرغابی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        فوتبال کی تونسته موفقیت های والیبال رو داشته باشه ؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      تا وقتی گروهبان قندلی به فکر رنکینگ فیفا باشه جوانگرایی اصلا نمیشه، قطری ها سحر خیزان رو میخان ببرند اونوقت گروهبان قندلی از اون وامثال اون استفاده نمیکنه

    • ناشناس

      از قلعه نویی چه انتظاری دارید واقعا فکر میکنید در حد تیم ملیه

    • ناشناس

      تا پایان احتمالی جام ۲۰۲۶ باید تحملش کنیم،تو دولت اصلاحات ، اصلاحات خوبی انجام میشه،مثل رفتن امثال این و تاج، مثل بازگشت با شکوه عادل

    • نیما

      مشکل از قلعه نوعی نیست. مشکل از کسیه که اینو آورده تیم ملی.

    • محمود

      از بس که مربیش نچسبه

    • ناشناس

      فساد باند اصفهانی ها در فدراسیون وفوتبال مردم را عصبانی واز فوتبال زده کرده

    • ناشناس

      وقتی بیسوادها توی فوتبال هم رخنه می کنند و فقط دنبال پول هستند.

    • ناشناس

      فقط سرود ملی را بخوانید کافیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج