آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۷۵۵۷۲
۱۱۱
۱۱۱
پ

تاثیر گذار ترین اکانت های توییتر روی ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال امروزه به دغدغه بسیاری از مردم دنیا تبدیل شده‌اند و کاربران زیادی از سرتاسر دنیا روی این ارزها سرمایه گذاری می‌کنند. بازارهای سرمایه ارزهای دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد و افرادی که در این بازار حضور دارند باید با توجه به موارد تاثیر گذار روی ارزهای دیجیتال تصمیم بگیرند.

 

تاثیر گذار ترین اکانت های توییتر روی ارز دیجیتال
یکی از مهم‌ترین عوامل در این حوزه که باعث می‌شود هم روی قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارند و هم تصمیم گیری افراد در این زمینه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افرادی هستند که در توییتر فعالیت می‌کنند.

مطمئنا هر فردی با توییت زدن در این حوزه نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و این تاثیرگذاری تنها از عهده افراد قدرتمند و بانفوذ در حوزه ارز دیجیتال بر می‌آید. در دنیا افراد تاثیرگذار متعددی هستند که می‌توانند با یک توییت قیمت ارزهای دیجیتال را دستخوش تغییر کنند. افرادی که به صورت جدی و حرفه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال، این افراد را که به اصطلاح به آن‌ها اینفلوئنسر نیز گفته می‌شود را دنبال می‌کنند. برای شناخت این افراد و آشنایی بیشتر با آن‌ها در ادامه این گزارش با ما همراه باشید.


اهمیت اکانت توییتر افراد مشهور در ارز دیجیتال

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از روش‌های مختلفی اطلاعات ارز مورد نظر برای سرمایه گذاری را پیدا می‌کنند. یکی از این روش‌های معتبر که بسیاری از کاربران ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌کنند، اکانت‌های توییتری افراد مشهوری است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کرده و یا در این زمینه سرمایه گذاری‌های کلانی انجام داده‌اند. با دنبال کردن این افراد در توییتر و مشاهده نظرات آن‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانید به اطلاعات و رمز و رازهای این ارزها پی ببرید و بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری را داشته باشید.

اینفلوئنسرهای دنیای ارزهای دیجیتال معمولا کسانی هستند که در این حوزه از تخصص بسیار بالایی برخوردارند و یا در پلتفرم‌های ارز دیجیتال نقش مهمی ایفا می‌کنند. بنیان‌گذاران ارزهای دیجیتال، سرمایه داران کلان، افرادی که تعداد زیادی از یک ارز دیجیتال خاص مانند بیت کوین یا اتریوم را نگهداری می‌کنند و امثال این افراد، جزء اینفلوئنسرهای توییتری به شمار می‌روند که نظرات آن‌ها و توییت‌هایی که می‌زنند، ممکن است تاثیرات مهمی در تصمیمات دیگر کاربران داشته باشد.

 

مطلب پیشنهادی: بنیان گذار بیت کوین کیست؟


اکانت‌های توییتری تاثیرگذار روی ارز دیجیتال

کاربران می‌توانند با دنبال کردن اکانت‌های توییتری افراد مشهور و تاثیرگذار و به دست آوردن اطلاعات دقیق، سرمایه گذاری امنی داشته باشند. در ادامه، لیستی از افرادی تهیه شده که با دنبال کردن آن‌ها در توییتر می‌توانید اطلاعات مفیدی در رابطه با ارزهای دیجیتال به دست آورید.

ایلان ماسک (Elon musk)؛ ثروتمندترین فرد جهان

یکی از تاثیرگذارترین افراد جهان، بدون شک ایلان ماسک است. ماسک که یکی از بنیانگذاران و همچنین مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس است، به صورت جدی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و دوج کوین حمایت می‌کند. ایلان ماسک که به تازگی توییتر را خریده و نام آن را به ایکس تغییر داده، با یک توییت یک کلمه‌ای قادر است یک ارز دیجیتال را به اوج رسانده و یا آن را به صورت کامل از بین ببرد.
در مورد اهمیت توییت‌های ایلان ماسک در این حد باید بدانید که با یک توییت او، ارزش بیت کوین ۵۷ درصد سقوط کرد؛ به همین دلیل افرادی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، بهتر است این شخص را در توییتر دنبال کرده و از نظرات او استفاده کنند.

ویتالیک بوترین؛ بنیانگذار اتریوم

تاثیر گذار ترین اکانت های توییتر روی ارز دیجیتال

ویتالیک بوترین را به عنوان بنیانگذار اتریوم می‌شناسند. اتریوم دومین ارز دیجیتال باارزش دنیا است و شبکه اتریوم نیز به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین شبکه در این حوزه شناخته می‌شود. در حال حاضر بیش از 95 درصد ارزهای موجود در بازار روی شبکه بلاکچین اتریوم ایجاد شده‌اند که نشان از اهمیت و برتری این شبکه دارد و به همین دلیل نظرات بنیانگذار چنین شبکه‌ای نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

این شخص همواره نظرات روشنگرانه‌ای در رابطه با ارزهای دیجیتال و آینده آن‌ها ارائه می‌کند که باعث شده بسیاری از کاربران او را به عنوان رهبر اصلی اینفلوئنسرهای توییتری در حوزه ارزهای دیجیتال بشناسند. ویتالیک بوترین نه تنها به دلیل بنا نهادن اتریوم شناخته شده است، بلکه او را به خاطر فعالیت در مجله بیت کوین نیز می‌شناسند. برخی از نوشته‌های او در این مجله همچنان تاثیرگذار بوده و منبع الهام افراد زیادی است.

افرادی که قصد فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارند، حتما باید این شخص را جزء فالووینگ‌های خود در توییتر داشته باشند تا از نظرات و نوشته‌های ویتالیک در زمینه ارز دیجیتال و بلاکچین آگاه شوند. بوترین در توییتر خود مقالات و نوشته‌های ارزشمندی در رابطه با ارز دیجیتال منتشر می‌کند که بسیاری از افراد فعال در این حوزه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

چانگ پنگ ژائو؛ موسس صرافی بایننس

یکی دیگر از افراد قدرتمند و تاثیرگذار در زمینه ارزهای دیجیتال، ژانگ پنگ ژائو است. این شخص در جولای سال 2017 صرافی بایننس را بنیان نهاد که در حال حاضر تبدیل به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان شده است. همچنین، ژائو یکی از افرادی است که تعداد زیادی بایننس کوین و بیت کوین نگهداری می‌کند و همین امر او را در کنار افراد قدرتمند حوزه ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. 
ژائو در توییتر خود همواره نظرات و راهنمایی‌های خوبی در زمینه ارز دیجیتال ارائه می‌کند. اطلاعات ژائو با توجه به قدرت و جایگاهی که در این عرصه دارد، او را در میان برترین اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال قرار می‌دهد. دنبال کردن ژائو برای به دست آوردن اطلاعات مفید در حوزه سرمایه گذاری ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است و کاربران ارزهای دیجیتال بهتر است که این شخص را نیز در فهرست فالووینگ‌های خود اضافه کنند.

آندریاس آنتونوپولوس؛ نویسنده و کارآفرین

آنریاس آنتونوپولوس، یک کارآفرین یونانی- بریتانیایی است که به عنوان یکی از حامیان بیت کوین شناخته می‌شود. این شخص در زمینه ارزهای دیجیتال کتاب‌هایی نوشته که به افراد در حوزه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین کمک زیادی می‌کند. این کتاب‌ها بیشتر در زمینه شناخت بیت کوین و فناوری‌های ارز دیجیتال تحریر شده‌اند؛ به عنوان مثال کتاب تسلط بر بیت کوین: باز کردن قفل ارزهای دیجیتال، تسلط بر اتریوم و اینترنت پول. همچنین او با انتشار پادکست‌هایی با عنوان Let’s talk Bitcoin به حمایت از ارزهای دیجیتال و بیت کوین می‌پردازد.

آنتونوپولوس در پنج سال گذشته وقت خود را صرف درک بهتر ارزهای دیجیتال کرده و همواره پیش بینی‌ها و تحلیل‌های درستی در این حوزه ارائه می‌کند. با دنبال کردن این شخص در توییتر و یوتیوب می‌توانید از اطلاعات و تحلیل‌های او استفاده کنید.

مایکل سایلور؛ مدیرعامل میکرو استراتژی

این شخص با خرید تعداد زیادی بیت کوین به اولین خریدار نهادی ارز دیجیتال تبدیل شد. سایلور با خرید تعداد زیادی بیت کوین و به کار گیری آن به عنوان یک دارایی بزرگ و با ارزش در میان جامعه کریپتو قابل احترام است. از زمانی که این شرکت اولین بیت کوین خود را خریداری کرده تا به امروز، از این سیاست عقب نکشیده و تعداد ۱۲۴۳۹۲ بیت کوین را خریداری کرده است. مایکل سایلور به عنوان پیشگام خریداران نهادی ارز دیجیتال در جهان شناخته شده و یکی از برترین افراد در این زمینه به شمار می‌رود.

حساب کاربری توییتر سایلور دارای بیش از ۲.۴ میلیون دنبال کننده است که نشان می‌دهد علاقه این فرد به بیت کوین و ارزهای دیجیتال چقدر زیاد است. سایلور در توییتر خود هموراه بروزرسانی‌های متعددی از بیت کوین قرار می‌دهد که این امر با توجه به تعداد بالای بیت کوینی که در اختیار دارد، او را در فهرست تاثیرگذارترین افراد در زمینه ارز دیجیتال قرار خواهد داد.

در دنیای کریپتو افراد بسیار زیادی هستند که می‌توانید با دنبال کردن حساب کاربری آن‌ها در توییتر، اطلاعات کافی در زمینه ارزهای دیجیتال کسب کنید. جک دوروسی بنیانگذار توییتر و حامی بیت کوین، آنتونی پمپلیانو، تیم دریپر و بسیاری از افراد دیگر از جمله مهم‌ترین تاثیرگذاران توییتری در حوزه ارز دیجیتال هستند.


خرید امن ارز دیجیتال در صرافی داخلی

تاثیر گذار ترین اکانت های توییتر روی ارز دیجیتال

افرادی که اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال می‌کنند، باید همواره اخبار و اطلاعات کافی از منابع موثق دریافت کنند. یکی از منابع مهم در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، افراد مشهور یا اینفلوئنسرهایی هستند که با توییت‌های خود می‌توانند تاثیرات مهمی در این بازار ایجاد کنند. در این مطلب، برخی از افراد مشهور و شناخته شده مانند ایلان ماسک، ویتالیک بوترین، چانگ ینگ ژائو، آندریاس آنتونوپولوس و مایکل سایلور را به شما معرفی کردیم. هرچند که تعداد این افراد بسیار بیشتر است. شما می‌توانید پس از کسب اطلاعات از این افراد با استفاده از یک صرافی امن، اقدام به سرمایه گذاری کنید.

در این زمینه، صرافی کیف پول من یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی به شمار می‌رود که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. این صرافی، خدمات متعدد و متنوعی در زمینه ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌کند. پشتیبانی از بیش از 1000 ارز دیجیتال و همچنین ارائه یک کیف پول امن، از جمله مزایای استفاده از این صرافی هستند. برای فعالیت در این صرافی می‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و با احراز هویت در صرافی کیف پول من، خرید ارز دیجیتال را آغاز کنید. برای این کار هم می‌توانید از طریق وبسایت و هم از طریق اپلیکیشن آن‌ها اقدام کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج