۱۴۶۵۶۵۷
۷۸۷
۷۸۷
پ

بازیکنان پرسپولیس، وحید امیری را سوژه کردند

گل وحید امیری به شمس‌آذر قزوین سوژه تمرین پرسپولیسی‌ها شد.

فرهیختگان: خیلی‌ها فکر می‌کردند بعد از مصدومیت  شدیدی که وحید امیری فصل پیش از ناحیه کشاله پشت سر گذاشت در تابستان قراردادش تمدید نخواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس، وحید امیری را سوژه کردند

چه‌بسا مسئولان باشگاه پرسپولیس این فکر را در ذهن داشتند اما جدایی چند بازیکن شاخص سرخپوشان و انتقادات هواداران بابت این مسئله باعث شد که مدیریت باشگاه تصمیم به تمدید یک‌ساله قرارداد امیری بگیرد. با ماندنی شدن امیری در پرسپولیس باز پیش‌بینی برخی این بود که او فرصت کمی برای بازی کردن پیدا خواهد کرد. مخصوصا بعد از اینکه میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست و امیری به پست اصلی خود برگشت. اما تا اینجای فصل گاریدو در همه بازی‌ها امیری را به عنوان بازیکن ثابت به میدان فرستاده و او جزء دونده‌ترین بازیکنان تیمش بوده است. سرمربی اسپانیایی امیری را چه از نظر فنی و چه اخلاقی به‌شدت قبول دارد و در مصاحبه اخیرش نیز این موضوع را بیان کرد.

کاپیتان دوم پرسپولیس در بازی با شمس‌آذر چند دقیقه بعد از برخورد شدیدی که با دروازه‌بان تیم حریف داشت توانست یک گل زیبا با ضربه چیپ بزند. همین مسئله باعث شد او در رختکن تیمش حسابی سوژه شود. در این میان بزرگ‌ترهای تیم که با امیری شوخی دارند به وی می‌گفتند: «شانس آوردیم دروازه‌بان شمس‌آذر با ضربه به سرت شوک را وارد کرد در غیر این صورت در صحنه گل مثل همیشه پاس می‌دادی! » البته همبازیان امیر پربیراه هم نمی‌گفتند؛ چرا‌که او بارها پیش آمده که در محوطه جریمه به جای زدن ضربه آخر پاس داده و در بازی پرسپولیس با الاهلی این اتفاق به شکل عجیبی رخ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج