۱۴۶۴۲۸۶
۱۷۶۷
۱۷۶۷
پ

گزینه غیرمنتظره هلدینگ برای جانشینی علی‌عسگری

شریعمتداری از چهره‌های شناخته شده سیاسی و اقتصادی در ایران است. او قبلا در وزارتخانه‌های بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر بوده است. او در آبان ماه ۱۳۹۲ به مدت ۲۰ روز هم سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشته است.

فوتبالی: روز گذشته مجمع سالانه هلدینگ خلیج فارس در پژوهشکده نفت تهران برگزار شد. عبدالعلی علی عسگری مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس که از اردیبهشت ماه هولدینگ تحت مدیریتش مالک باشگاه استقلال هم شده است در این مجمع دقایقی صحبت کرد.

گزینه غیرمنتظره هلدینگ برای جانشینی علی‌عسگری

او در صحبت‌هایش درباره برنامه‌های بلندمدتی که هلدینگ خلیج فارس برای باشگاه استقلال دارد هم حرف زد. علی عسگری مدعی شد با برنامه‌هایی که تنظیم شده است استقلال به زودی به پردرآمدترین باشگاه ایران تبدیل خواهد شد.

علی عسگری در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرد که در چند هفته گذشته اخبار و شایعاتی پیرامون رفتن او از هلدینگ به یکی دیگر از مجموعه‌های اقتصادی بزرگ کشور مطرح شده است. حتی از برخی نفرات به عنوان جانشین علی عسگری نام برده شده است.

در آخرین نمونه از این خبرها از دیروز خبرهایی بین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه نفت و پتروشیمی در حسابهای شخصی شان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مدعی شده اند که تا یکی دو هفته دیگر علی عسگری از هلدینگ خواهد رفت و محمد شریعتمداری جایگزین او در هلدینگ خلیج فارس خواهد شد. با رفتن علی عسگری قطعا احمد شهریاری هم از هلدینگ و در نتیجه از باشگاه استقلال خواهد رفت.

شریعمتداری از چهره‌های شناخته شده سیاسی و اقتصادی در ایران است. او قبلا در وزارتخانه‌های بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر بوده است. او در آبان ماه 1392 به مدت 20 روز هم سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشته است.

تقریبا از همان روزهای اولی که هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال شد هواداران استقلال به عملکرد هلدینگ، علی عسگری و احمد شهریاری نماینده هلدینگ در این باشگاه انتقاد داشتند و دارند و خواستار برکناری این دو مدیر هلدینگ شده‌اند. شریعتمداری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در دوران ریاست محمد دادگان هم بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج