۱۴۶۳۰۳۲
۲ نظر
۹۲۶
۲ نظر
۹۲۶
پ

بازی پرسپولیس و شمس‌آذر کجا برگزار می‌شود؟

پرسپولیس در هفته نهم لیگ باید به دیدار شمس آذر برود.

خبرورزشی: پرسپولیس باید روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در چهارچوب هفته سوم لیگ نخبگان در دیداری حساس به مصاف السد قطر برود و پس از آن بلافاصله در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از شمس آذر میزبانی کند.

سرخ پوشان تهرانی که در بازی با السد میهمان بوده و هم اکنون نیز در دوحه به سر می برند قرار است یک روز بعد از بازی با السد یعنی روز سه شنبه اول آبان به تهران برگردند و آماده بازی با شمس آذر شوند که روز شنبه ۵ آبان برگزار می شود.  

بازی پرسپولیس و شمس‌آذر کجا برگزار می‌شود؟

در این میان زمزمه هایی شنیده می شد مبنی بر این که پرسپولیس بی میل نیست تا بازی با شمس آذر را در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار کند. میزبان بودن پرسپولیس و اختصاص تنها ۱۰ درصد از فضای استادیوم به شمس آذری ها باعث می شد تا هواداران پرسپولیس به راحتی ورزرشگاه ۱۵ هزارنفری سردار آزادگان را پر کنند. ضمن این که چمن این ورزشگاه به مراتب بهتر از استادیوم شهر قدس است و تمام این پارامترها کافی بود تا باشگاه پرسپولیس بی میل نباشد در شهر قزوین از شمس آذری ها میزبانی کند. اما نظر گاریدو چیز دیگری بود و با توجه به فاصله زمانی کوتاه بین دو مسابقه السد و شمس آذر و خستگی شاگردانش، تصمیم گرفت بازی در شهر تهران و در همان استادیوم شهر قدس برگزار شود. با تصمیم گاردیو؛ باشگاه پرسپولیس درخواست خود را برای میزبانی از تیم شمس آذر ارائه داد.

از این رو دیدار پرسپولیس و شمس آذر در تهران ساعت ۱۹:۱۵ روز شنبه ۵ آبان و در ورزشگاه شهدای شهر قدس در قلعه حسن خان برگزار خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قرمزته

    • ناشناس

      لنگ پاره پاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج