۱۴۶۲۷۶۲
۶ نظر
۱۰۷۲
۶ نظر
۱۰۷۲
پ

چاپ آگهی جذب سرمربی برای استقلال در یک روزنامه دولتی!

استقلال با گذشت ۳ هفته از استعفای نکونام هنوز نتوانسته جانشین او را استخدام کند.

روزنامه فرهیختگان با طراحی یک آگهی جذب سرمربی برای استقلال به مدیران این باشگاه کنایه زد و نوشت: باشگاه استقلال با گذشت ۳ هفته از استعفای جواد نکونام همچنان با سرگیجه‌ای بزرگ برای انتخاب جانشین او روبه‌روست و هر روز نام یک گزینه برای نشستن روی نیمکت این تیم مطرح می‌شود. فیفادی اخیر بهترین فرصت برای مدیران آبی بود تا با بررسی گزینه‌های مختلف به جمع‌بندی نهایی رسیده و بتوانند بهترین انتخاب را از بین همه خارجی‌هایی که به آنها معرفی شده‌اند، داشته باشند. این درحالی است که در روزهای اخیر چندین نام مختلف از سه قاره اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی برای هدایت این تیم مطرح شده‌اند اما حداقل تا شب گذشته هیچ‌کدام رسمی نشده‌اند.

چاپ آگهی جذب سرمربی برای استقلال در یک روزنامه دولتی!

مدیران استقلال ظاهرا با بازی با اسامی مختلف و انتشار نام آنها در رسانه‌ها و فضای مجازی تلاش دارند تا برای خود وقت بخرند، غافل از اینکه این تیم به جز دیدار فردا برابر ذوب‌آهن که در شرایط آنها در لیگ بسیار تعیین‌کننده خواهد بود، دیداری حساس و بسیار سخت برابر النصر عربستان در لیگ نخبگان پیش رو دارد و این فرصت‌سوزی‌ها می‌تواند عواقب بدی برای استقلال به دنبال داشته باشد. از سوی دیگر حالا مشخص شده پس از شکست استقلال برابر همنام خوزستانی خود که روز 8 شهریور ماه اتفاق افتاد مدیریت این باشگاه مذاکراتی را با فرهاد مجیدی انجام داده و این یعنی بیش از یک‌ماه‌و‌نیم است که فرشید سمیعی و سایر مدیران این باشگاه در تلاشند تا جانشینی برای نکونام پیدا کنند اما هر بار به بهانه‌ای این اتفاق منتفی می‌شود و درحالی‌که فرصت آماده‌سازی زیادی تا دیدار برابر النصر نیز نمانده، همچنان بازی اسم و فامیل در این باشگاه برای انتخاب سرمربی ادامه دارد. 

 شاید اگر مدیران باشگاه با یک آگهی در فضای مجازی مشخصات مربی مدنظر خود را اعلام می‌کردند تا الان این معضل مهم حل شده بود. آنطور که از شواهد برمی‌آید مدیران باشگاه به دنبال سرمربی‌ای هستند که نه‌تنها با شرایط کنونی آبی‌ها بسازد و توقعات زیادی نداشته باشد بلکه قیمتی مناسب در حدود یک میلیون دلار داشته باشد و همچنین بند فسخ نیز در قراردادش نداشته باشد تا در آینده برای این تیم مشکل‌ساز نشود. شاید ملیت و سبک بازی مورد نظر این مربی چندان در اولویت باشگاه نباشد؛ چراکه تعدد گزینه‌ها از کشورهای مختلف نشان می‌دهد مدیریت باشگاه فقط به دنبال این است که یک مربی خارجی روی نیمکت این تیم به جای نکونام بنشیند تا به نوعی هواداران را راضی نگه دارد. 

        

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عنایتی خیلی خوبه .

    • فکری

    • منصوریان

    • استاد اسدی

    • ناشناس

      حالا اینکه استقلال در روزنامه‌ کثیرالنتشار آگهی جذب سرمربی داده کار خوبیه ولی به اداره کار یابی هم بگین بسپارند زودتر جواب میده ولی منصوریان هم خوبه عنایتی بنده خدا که بخاطر استقلال خودشیرینی کردو پیکان را به دسته پایینتر فرستاد ویا ساکت الهامی زمانیکه استقلال به شیش گل نیاز داشت دقیق شیش گل خورد اینهارا فراموش نکنین

    • ناشناس

      اگه لنگ بود مسئولین خواب نداشتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج