۱۴۶۲۴۳۵
۴۴۴
۴۴۴
پ

جهانبخش: حسرت جام ملت‌ها را می‌خوریم

کاپیتان تیم ملی گفت: بازی در ورزشگاه راشد دوبی مثل دیدار خانگی ما بود.

خبرورزشی: کاپیتان تیم ملی گفت: بازی در ورزشگاه راشد دوبی مثل دیدار خانگی ما بود.

جهانبخش: حسرت جام ملت‌ها را می‌خوریم

علیرضا جهانبخش درباره حمایت پرشور ایرانی‌ها از تیم ملی در بازی با قطر، اظهار داشت: وقتی این شانس را داشتیم تا محل بازی با قطر را انتخاب کنیم، پس از مشورت با سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی و سایر بچه‌هایی که اینجا بازی کردند به این نتیجه رسیدیم که دوبی می‌تواند گزینه خیلی خوبی باشد زیرا می‌دانستیم هواداران ایرانی اینجا از ما حمایت می‌کنند.

وی افزود: امروز استادیوم راشد مثل خانه ما بود. از همه ایرانی‌هایی که آمدند و حمایت کردند و همچنین باشگاه شباب الاهلی تشکر می‌کنیم. امکانات مناسبی در اختیار ما گذاشتند. بچه‌ها امشب ترکاندند و بازی می‌توانست پنج بر یک یا شش بر یک شود.

کاپیتان تیم ملی اضافه کرد: من هم می‌توانستم یک پاس بدهم تا سردار هت تریک کند. با این وجود نیمه دوم خیلی بازی بود و بچه‌ها فوق‌العاده کار کردند تا اختلاف ۲ تیم مشخص شود.

جهانبخش درواکنش به اینکه با توجه به اختلاف ۶ امتیازی با قطر خیلی‌ها اکنون صعود تیم ملی به این مسابقات را قطعی می‌دانند، گفت: خیلی زود است که بگوییم قطعی به جام جهانی رفته‌ایم اما مسیر هموارتر شده است. به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. حتی کره شمالی هم بازی‌های خوبی انجام داده است. بازی‌های سختی در ادامه راه داریم اما مسیر هموار شده است.

وی افزود: ان‌شاءالله امکانات خوبی فراهم شود زیرا تیم نشان داد می‌تواند کارهای بزرگی انجام داده است. هنوز مقداری حسرت جام ملت‌ها برای ما مانده است اما نمی‌توان خیلی به گذشته فکر کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج