۱۴۵۹۴۷۰
۱ نظر
۷۶۶
۱ نظر
۷۶۶
پ

دوئل بختیاری‌زاده و رحمتی بعد از دعوای جنجالی

مهدی رحمتی آخرین بازی خود در عرصه باشگاهی را زیرنظر سهراب بختیاری‌زاده انجام داده و حالا این دو چهره نام‌آشنای فوتبال ایران باید فردا در قامت سرمربی دو تیم مختلف رودرروی هم قرار گیرند.

فوتبال ۳۶۰: مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی طی امروز (جمعه)، فردا (شنبه) و پس‌فردا (یکشنبه) پیگیری خواهد شد که یکی از مهم‌ترین نبردهای هفته هفتم قرار است فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود؛ جایی‌که قرار است تیم‌های هوادار و استقلال تهران به مصاف هم بروند و این مسابقه هم از حیث رقابت تیم‌ها در جدول رده‌بندی دارای اهمیت فوق‌العاده است و هم اینکه حضور سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت استقلال، حساسیت بازی را دوچندان کرده است.

دوئل بختیاری‌زاده و رحمتی بعد از دعوای جنجالی

استقلال برای خروج از وضعیت بحرانی نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز جدال با هوادار دارد و در نقطه مقابل، بنفش‌پوشان هم که قعرنشین لیگ بیست‌وچهارم هستند، چشم امیدشان به خروج از این وضعیت است؛ آن‌هم در حالی‌که هوادار تنها تیم بدون گل زده در فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شود. انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان جانشین موقت جواد نکونام باعث شده تا حساسیت دوئل هوادار و استقلال دوچندان شود و در این میان باید اشاره داشت که سهراب بختیاری‌زاده و مهدی رحمتی که در حال حاضر سکان هدایت تیم‌های استقلال و هوادار را برعهده دارند، خاطره مشترک شیرینی از آخرین همکاری‌شان با یکدیگر ندارند!

به یاد روزی‌که بختیاری‌زاده، رحمتی را اخراج کرد!

مهدی رحمتی پیش از شروع لیگ نوزدهم از استقلال جدا شد و به شهرخودرو مشهد پیوست. عنابی‌پوشان در آن فصل، عملکردی فراتر از حد انتظار داشتند و توانستند در جمع 6 تیم برتر جدول کار خود را به پایان ببرند اما با این وجود باید به تغییرات سریالی روی نیمکت شهرخودرو اشاره داشت؛ جایی‌که بعد از پایان همکاری عنابی‌پوشان با یحیی گل‌محمدی و حضور او در پرسپولیس، مجتبی سرآسیایی، استفان کوزین و سپس سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت شهرخودرو حضور یافتند.

بختیاری‌زاده در حالی سکان هدایت تیم مشهدی را پذیرفت که نتوانست همراه تیم شهرخودرو طعم پیروزی را در لیگ برتر بچشد و آخرین روزهای حضورش در این تیم جنجالی هم شد. عنابی‌پوشان در هفته بیست‌ونهم در لیگ نوزدهم میهمان سپاهان بودند که بازی با برتری 2 بر صفر تیمِ اصفهانی به پایان رسید و بعد از این مصاحبه، مهدی رحمتی متهم به کم‌کاری شد و او مقصر شکست برابر سپاهان معرفی شد و اختلاف به‌وجود آمده با بختیاری‌زاده زمینه‌ساز اخراج رحمتی از تیم شهرخودرو شد!

سهراب رفت، رحمتی جانشین‌اش شد!

رحمتی بعد از آنکه از سوی سهراب بختیاری‌زاده کنار گذاشته شد، دیگر هیچ‌گاه در لیگ برتر به میدان نرفت تا آخرین حضور او در خط دروازه در یک مسابقه لیگ برتری در همان تقابل شهرخودرو و سپاهان در هفته بیست‌ونهم لیگ نوزدهم باشد. اتفاق جالب‌توجه اینکه بعد از پایان فصل، مدیران باشگاه شهرخودرو به سراغ تغییر در کادرفنی تیم‌شان رفتند و مهدی رحمتی که به شکلی غیرمنتظره دوران حضورش در مستطیل سبز به پایان رسیده بود، در قامت جانشین سهراب بختیاری‌زاده انتخاب شد تا رکورددار کلین‌شیت در لیگ برتر بلافاصله بعد از پایان دوران بازی وارد چرخه سرمربیان لیگ برتری شود.

مهدی رحمتی اولین روزهای حضورش روی نیمکت شهرخودرو را در لیگ قهرمانان آسیا گذراند و سپس در لیگ بیستم عهده‌دار مسئولیت کادرفنی تیم مشهدی در لیگ برتر بود. حالا بعد از حدود 4 سال، قرار است سهراب بختیاری‌زاده و مهدی رحمتی با یکدیگر روبرو شوند که باید دید اختلافات قدیمی پابرجا خواهد بود و یا در دوئل فردای هوادار و استقلال، شاهد آشتی‌کنان دو چهره باسابقه باشگاه استقلال خواهیم بود و بختیاری‌زاده و رحمتی کدورت‌های ایجاد شده در گذشته را به‌دست فراموشی می‌سپارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      رحمتی هم مربی شد جل الخالق تيم ته جدول تحويل میده اخراج میشن بعد میرن تيم بعدی با زد بندی که دارن اينا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج