۱۴۵۷۶۳۴
۲۴۵۳
۲۴۵۳
پ

رضا رجبی:

هلدینگی‌ها استقلال را به روز سیاه نشاندند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سمیعی فقط ماشین امضا است و کاره‌ای نیست؛ ایشان مدیر شبکه‌های اجتماعی است.

اطلاعات آنلاین: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سمیعی فقط ماشین امضا است و کاره‌ای نیست؛ ایشان مدیر شبکه‌های اجتماعی است.

هلدینگی‌ها استقلال را به روز سیاه نشاندند

رضا رجبی درباره دربی 104 و دلایل شکست استقلال در آن مسابقه گفت: استقلال از مدتها قبل شکست خورده بود. فوتبال مقوله ای است که تیمی قوی بیرون می خواهد و یک تیم قوی داخل زمین؛ آنها نه داخل و نه بیرون زمین تیم قوی ای ندارند. بعد از آمدن هلدینگ اوضاع بدتر شد. پسر فلانی بازیکن می آورد.  سمیعی هم فقط ماشین امضا است و کاره ای نیست. ایشان مدیر شبکه های اجتماعی است. مگر می شود 4 مدیرعامل بروند و این بماند. این نفوذی است و آمده که تیم را نابود کند. آقای شهریاری هم اینجا را با صباباتری اشتباه گرفته است.

وی در ادامه افزود: این تیم بزرگ است. یکسال است می گوییم آقای نکونام تیمت بد بازی می کند اما فقط شاهد دعوا کردن های او هستیم. رفتند دورهمی درست کردند و رفقای ایشان همه حاشیه دارند و نمی توانند کمک فنی کنند. آقای هاشمی نسب که با لباس پرسپولیس به ما گل زده بود شد اسطوره تیم ما! هر کسی رسیده به استقلال تبر زده است. درباره دربی هم فقط یک بخش را به شما می گویم. ابوالفضل جلالی و زکی پور و ماشاریپوف را گذاشته روی خط  و همه از بازی خارج شده بودند. آنطرف هم رضاییان را از بازی خارج کردند. در تاریخ دربی ها ندیده بودم استقلال موقعیت گل نداشته باشد. ما جلوی استقلال خوزستان هم مشکل داشتیم و باختیم. همان روز احساس خطر کردم. الان آقای پاشازاده می گوید مدیرعامل باشگاه ورزشی نیست. تا الان کجا بودی شما که صحبت نمی کردی؟ متاسفم برای تلویزیون که با این افراد صحبت می کند. آقای پاشازاده خود شما چرا رفتی از احمد مددی که مدیر غیر ورزشی بود و مشخص نشد چگونه مدیرعامل استقلال شد حکم گرفتی؟

رجبی گفت: واقعا خنده دار است که آقای شهریاری رفقای خودش را به استقلال برده است. آقای مصطفی کارخانه باید بشود عضو هیات مدیره؟ این باشگاه را به روز سیاه نشانده اند. تنها راه نجات استقلال رفتن این آدم ها است. هلدینگ باید افرادی را در استقلال بگذارد که استقلالی باشند. حجت کریمی الان کجاست؟ مدیری بود که کار می کرد اما اینها زیر آب او را زدند. الان رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس رفته سراغ کریم باقری اما اینجا استقلالی های واقعی را راه نمی دهند. آقای علی جباری بزرگ تیم ما رفته حکم گرفته و خوشحال شده است. آقای جباری آنها باید از دادن حکم به شما خوشحال باشند نه شما.

پیشکسوت استقلال درباره موضوع استعفای جواد نکونام نیز گفت: استقلال برای نجات باید دچار تغییر مدیریتی شود. الان نکونام نباید فرار کند. مگر نمی گوید استقلالی است؟ مردم که نکونام را نمی خواهند، بگویند نکونام نباشد چه کسی باشد؟ راهکارشان چیست؟ من هم می گویم نکونام باید برود اما الان وقتش نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج