۱۴۵۶۴۴۶
۱۱۱۵
۱۱۱۵
پ

یکی از این دو نفر داور دربی می‌شود

از حالا گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب داور دربی ۴ مهر آغاز شده است.

فرهیختگان: از حالا گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب داور دربی ۴ مهر آغاز شده است.

یکی از این دو نفر داور دربی می‌شود

البته به‌طور معمول در آستانه برگزاری این دیدار حساس دوباره نام چند داور که صلاحیت قضاوت در این مسابقه را دارند برای داوری در دربی رسانه‌ای شده که به‌طور مثال می‌توان به نام‌هایی مانند بیژن حیدری، پیام حیدری، وحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر، کوپال ناظمی و علی صفایی اشاره کرد؛ هرچند در دیدار دربی 103 در فصل گذشته که با قضاوت وحید کاظمی از دور برگشت این رقابت‌ها برگزار شد مرتضی منصوریان، امیر عرب‌‌براقی و حسن اکرمی سه داوری بودند که تا لحظه آخر و تا قبل از رسیدن لایسنس VAR کاظمی و برادران حیدری از آنها به‌عنوان گزینه‌های قضاوت این دیدار نام برده می‌شد و حالا این نفرات نیز از اولویت‌های بعدی در بین گزینه‌های انتخابی در دربی پیش رویند.


  خارجی هرگز، جوان شاید!
نکته مهم در این بین اینکه علی خسروی، عضو کمیته داوران هفته گذشته درباره گزینه‌های قضاوت در دربی ۱۰۴ گفته بود: «ما بیشتر از ۴، ۵ گزینه برای قضاوت دربی نداریم. باید نگاه کنید که در ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر کدام داور بهترین عملکرد را داشته است. اگر نظر من باشد، داوری را انتخاب می‌کنم که تا به حال دربی را قضاوت نکرده است. نباید از انتخاب داور جوان بترسیم. البته هنوز هیچ صحبتی برای داور دربی تهران نشده اما تا زمانی که این کمیته داوران هست، نمی‌گذاریم داور خارجی بیاید.» با این اظهارات خسروی مشخص شد که برای این دیدار گزینه قضاوت داوران خارجی منتفی بوده؛ هرچند این امکان ناچیز وجود دارد که یک داور دربی اولی گزینه قضاوت برای سوت زدن در دربی ۱۰۴ باشد.
این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که قبل از برگزاری دربی 103 خداداد افشاریان، رئیس وقت کمیته داوران در محفلی خصوصی درباره گزینه‌های قضاوت این مسابقه اعلام کرده بود قصد دارد از داوران خارجی برای این دیدار حساس استفاده کند که بعدا با رسانه‌ای شدن این ماجرا، کمیته داوران و فدراسیون فوتبال جلوی این تصمیم را گرفت تا سوت قضاوت دربی 103 به وحید کاظمی برسد.

یکی از این دو نفر داور دربی می‌شود

  ۲ گزینه نهایی مشخص شدند
در این بین و طبق شنیده‌ها حالا دو گزینه برای قضاوت در دربی پیش رو نهایی شده‌اند و به احتمال بسیار زیاد سوت دربی ۱۰۴ به یکی از این دو داور باتجربه خواهد رسید. در این خصوص شنیده می‌شود بیژن حیدری و موعود بنیادی‌فر دو گزینه‌ای‌اند که از بیشترین احتمال برای قضاوت در دربی ۱۰۴ برخوردارند. در رقابت‌های ۴ هفته گذشته برای سرخابی‌ها در مقابل حریفان‌شان بیژن حیدری تنها یک دیدار از هفته اول رقابت‌ها بین تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن را قضاوت کرده، این درحالی است که بنیادی‌فر در فصل جاری هنوز هیچ‌کدام از دیدارهای سرخابی‌ها را قضاوت نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج