۱۴۵۶۳۰۰
۲۷۲۴
۲۷۲۴
پ

«زیباترین زن جهان» همسر این ستاره مشهور است

لیورپول یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال انگلیس، نه تنها سابقه درخشانی در زمین مسابقه دارد، بلکه ترکیبی پر زرق و برق از همسران و نامزدهای ستارگان این تیم را در خود جای داده که در روزهای مسابقه در آنفیلد نگاه‌ها را به خود خیره می‌کنند.

روزیاتو: لیورپول یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال انگلیس، نه تنها سابقه درخشانی در زمین مسابقه دارد، بلکه ترکیبی پر زرق و برق از همسران و نامزدهای ستارگان این تیم را در خود جای داده که در روزهای مسابقه در آنفیلد نگاه‌ها را به خود خیره می‌کنند. این زنان زندگی چشمگیری دارند که اغلب به اندازه بازیکنانی که از آنها حمایت می‌کنند جلب توجه می‌کند. در ادامه با برخی از شرکای زندگی ستارگان لیورپول آشنا می‌شویم.

فانی گکسک

فانی گکسک (Fanni Gecsek)، نامزد دومینیک سوبوسلای از لیورپول، یک تنیسور سابق از بوداپست است که در مسیر حرفه‌ای شدن قرار داشت و می‌توانست خود یک ستاره ورزشی باشد. او که اکنون یک مدل است، اخیراً مدرک بازرگانی خود را دریافت کرده و در سال ۲۰۲۰ با سوبوسلای زمانی که او برای ردبول سالزبورگ بازی می‌کرد، ملاقات کرد.

«زیباترین زن جهان» همسر این ستاره مشهور است

صفی خان

صفی خان (Saffie Khan) نامزد کرتیس جونز، ستاره نوظهور لیورپول است. صفی یک مدل موفق است که با M Models Management قرارداد امضا کرده است. اگرچه این دو از سال ۲۰۱۹ شروع به ملاقات کردند، اما رابطه خود را بیشتر خصوصی نگه می‌دارند. این زوج اکنون در انتظار اولین فرزند خود هستند.

«زیباترین زن جهان» همسر این ستاره مشهور است

امیلیا اسکارلت

هاروی الیوت، وینگر جوان لیورپول، از سال ۲۰۲۱ رابطه عاشقانه خود را با امیلیا اسکارلت Emilia Scarlett مدل آغاز کرد، هرچند شایعاتی مبنی بر جدایی این دو منتشر شده است. امیلیا حرفه مدلینگ را در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد و با آن که از حضور در شبکه‌های اجتماعی لذت می‌برد، ترجیح می‌دهد زندگی شخصی خود را مخفی نگه دارد.

«زیباترین زن جهان» همسر این ستاره مشهور است

لوسیا برامانی

هواداران فوتبال به لوسیا برامانی (Lucia Bramani)، همسر  فدریکو کیه‌زا، خرید جدید لیورپول عنوان “زیباترین زن جهان” را داده‌اند. لوسیا یک مدل موفق با بیش از ۱۵۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام، اعتراف کرده است که در ابتدا طرفدار فوتبال نبوده اما از آن زمان تاکنون نقش خود را در دنیای فوتبال پذیرفته است. او مدرک روانشناسی دارد.

«زیباترین زن جهان» همسر این ستاره مشهور است

آیلن کووا

آیلن کووا (Ailen Cova) سال گذشته پس از آنکه شریک زندگی سابق الکسیس مک آلیستر ادعا کرد او با مردش در رابطه است، خبرساز شد. طبق گزارش‌ها، مک‌آلیستر شریک زندگی سابق خود را به خاطر آیلن، بهترین دوست او، رها کرد. این زوج اخیراً رابطه خود را رسمی کرده و در مراسم عروسی لائوتارو مارتینز، فوتبالیست آرژانتینی در کنار یکدیگر ظاهر شدند.

«زیباترین زن جهان» همسر این ستاره مشهور است

گرا پونس

گرا پونس (Gera Ponce)، شریک زندگی لوئیس دیاز از لیورپول، یک مدل کلمبیایی است که ۵۸۹ هزار نفر در اینستاگرام او را دنبال می‌کنند. گرا پس از ربوده شدن پدر دیاز در سرزمین مادری‌اش، پیامی صمیمانه در حمایت از شریک زندگی‌اش منتشر کرد و در زمان آسیب‌دیدگی جدی او در سال ۲۰۲۲ حامی‌اش بود. این زوج دو فرزند به نام‌های روما و شارلوت دارند.

«زیباترین زن جهان» همسر این ستاره مشهور است

نوآ ون در بیج

نوآ ون در بیج (Noa van der Bij)، نامزد کودی گاکپو، پس از انتقال ۳۷ میلیون پوندی گاکپو به لیورپول، به خوبی با زندگی در بریتانیا سازگار شده است. نوآ پس از اتمام تحصیلات خود در رشته مدیریت، در Cachet Models کار می‌کند.

«زیباترین زن جهان» همسر این ستاره مشهور است

او در شبکه‌های اجتماعی فعال است و بیش از ۴۳ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. به نظر می‌رسد که او به شدت به زندگی تجملاتی علاقه دارد زیرا عکس‌های خود را در مکان‌های مختلف مانند موناکو، ایبیزا، سنت تروپز و کوراسائو منتشر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج