۱۴۵۵۶۳۷
۱۰۶۷
۱۰۶۷
پ

کهنه‌سرباز مونیخ؛ آسیابانی که از روستا مهاجرت نکرد!

توماس مولر هم بازیکن خاصی است. درباره سبک فوتبالش نمی‌شود گفت خاص اما به‌طرز عجیبی همه مربیان قبولش دارند و در تیم پرستاره بایرن یا تیم ملی آلمان به او بازی می‌دهند.

همشهری آنلاین: توماس مولر هم بازیکن خاصی است. درباره سبک فوتبالش نمی‌شود گفت خاص اما به‌طرز عجیبی همه مربیان قبولش دارند و در تیم پرستاره بایرن یا تیم ملی آلمان به او بازی می‌دهند. خودش اوایل که تازه مطرح شده بود، در توصیف فوتبالش گفته بود: «بازی من خیلی ساده و مسخره است!»

کهنه‌سرباز مونیخ؛ آسیابانی که از روستا مهاجرت نکرد!

توماس مولر در پیروزی عجیب ۹بر ۲بایرن در نخستین دیدار این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان از روی نیمکت به زمین رفت و با همان سبک ساده صدوپنجاه‌ودومین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن مونیخ انجام داد. به این ترتیب مولر (آسیابان به زبان آلمانی) در جدول بیشترین حضور یک بازیکن برای یک باشگاه در تاریخ این رقابت‌ها، از ژاوی (۱۵۱بازی با پیراهن بارسلونا) عبور کرد و به‌تنهایی در صدر ایستاد و همزمان از تعداد بازی‌های تونی کروس در این رقابت‌ها (۱۵۱بازی با بایرن و رئال) پیشی گرفت و چهارمین بازیکن باسابقه این جام شد.

بیشترین حضور در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن یک باشگاه: توماس مولر با ۱۵۲بازی برای بایرن‌مونیخ، ژاوی با ۱۵۱بازی برای بارسلونا، ایکر کاسیاس با ۱۵۰بازی برای رئال‌مادرید، لیونل مسی با ۱۴۹بازی برای بارسلونا، رایان گیگز با ۱۴۱بازی برای منچستریونایتد، کریم بنزما با ۱۳۳بازی برای رئال‌مادرید، رائول با ۱۳۰بازی برای رئال‌مادرید، آندرس اینیستا با ۱۴۹بازی برای بارسلونا، سرخیو بوسکتس با ۱۲۹بازی برای بارسلونا و سرخیو راموس با ۱۲۹بازی برای رئال‌مادرید.

فقط لیونل مسی (۱۶۳)، ایکر کاسیاس (۱۷۷) و کریستیانو رونالدو (۱۸۳) بیشتر از این آلمانی در این رقابت‌ها حضور داشته‌اند اما اگر بایرن در تورنمنت امسال به مراحل بالا برسد، مولر می‌تواند از مسی عبور کند.

بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا را هم کریستیانو رونالدو با ۱۸۳بازی، ایکر کاسیاس با ۱۷۷، لیونل مسی با ۱۶۳، کریم بنزما با ۱۵۲، توماس مولر با ۱۵۲، تونی کروس با ۱۵۱، ژاوی با ۱۵۱، رائول با ۱۴۲، مانوئل نویر با ۱۴۲و سرخیو راموس با۱۴۲بازی انجام داده‌اند.

این هفدهمین فصل توماس مولر در لیگ قهرمانان است. با توجه به اینکه او در ۳۴سالگی است، بعید است به رکورد ایکر کاسیاس با حضور در ۲۰ دوره این رقابت‌ها برسد یا حتی به رکود ۱۹دوره حضور رایان گیگز، کریستیانو رونالدو، مسی و په‌په.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج