جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۹۶۳۷
۱۸۷۲
۱۸۷۲
پ

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد

شیائومی میکس فلیپ – Xiaomi Mix Flip نخستین فلیپ فون کمپانی شیائومی است که با مشخصات فنی پرچمدار و طراحی جذاب به رقابت با گلکسی زد فلیپ ۶ خواهد پرداخت.

گجت نیوز: تب فلیپ فون‌های اندرویدی بالاخره شیائومی را نیز در بر گرفت تا این کمپانی چینی از نخستین گوشی تاشو صدفی خود تحت نام شیائومی میکس فلیپ رونمایی کند. این گوشی مشخصات فنی پرچمدار و صفحه نمایش کاور اسکرین بزرگی داشته و به رقابت مستقیم با گلکسی زد فلیپ ۶ و موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ خواهد پرداخت.

مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فلیپ؛ خوش‌ساخت، زیبا و پرامکانات

صفحه نمایش بیرونی گوشی تاشو جدید شیائومی اندازه‌ای 4.01 اینچی داشته و هم‌تراز موتورولا ریزر پلاس 2024 بزرگترین نمونه ارائه‌شده در دنیاست. شیائومی این صفحه نمایش که با نسبت 16:9 قابل کاربری‌ست را Around Liquid Display نامیده و امکان اجرای کامل اپلیکیشن‌ها یا قرار دادن ویجت‌ها را در آن تعبیه نموده است. از طرف دیگر، صفحه نمایش داخلی این پرچمدار تاشو و شگفت‌انگیز نیز 6.86 اینچی بوده و در آن از پانل‌های اولد با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 3000 نیت استفاده شده است.

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد

این گوشی همچنین از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره برده و به یک محفظه بخار ۳۵۰۰ میلی متر مربعی برای تهویه و انتقال حرارت مجهز است. علاوه بر این، ظرفیت باتری آن نیز ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعت گزارش شده و شارژ سریع آن نیز با توان ۶۷ وات انجام می‌شود.

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد

ماژول دوگانه دوربین تعبیه‌شده درون کاور اسکرین شیائومی میکس فلیپ متشکل از دو دوربین 50 مگاپیکسلی است. دوربین اولی یک واحد f/1.7 با بهره‌گیری از پیکسل‌های یک میکرونی است؛ درحالیکه دوربین دومی نیز f/2.0 بوده و از بزرگنمایی نوری دو برابری بهره خواهد برد. دوربین ثانویه این پرچمدار چینی به لنز معلق مجهز بوده و قادر است روی فواصل تا سقف 9 سانتیمتری فوکوس کند.

به‌لطف طراحی جذاب این گوشی، کاربران قادر خواهند بود دوربین را در هر زاویه‌ای که مایل باشند (بین ۴۵ تا ۱۳۵ درجه) تنظیم کنند.

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد

گوشی Xiaomi Mix Flip در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش رونمایی شده و در سه نسخه 12/256 و 12/512 و 16/1 ترابایت قابل خرید خواهد بود. قیمت نسخه پایه این دستگاه 820 دلار اعلام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج