جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۹۴۴۷
۲۵۴۲
۲۵۴۲
پ

کاپیتان تیم ملی اسپانیا رسما سرخپوش شد

آلوارو موراتا با قراردادی تا سال ۲۰۲۸ به میلان پیوست.

ورزش سه: آلوارو موراتا در حال آغاز فصل جدیدی از دوران حرفه‌ای خود است. او اکنون در لباس میلان مقابل یوونتوس، تیم سابقش، قرار خواهد گرفت.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا رسما سرخپوش شد

موراتا پس از اینکه اولین جام بزرگ ملی دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد، به سن سیرو می‌رود. میلان اعلام کرده است که آلوارو موراتا را به صورت دائمی از اتلتیکو مادرید با مبلغ ۱۳ میلیون یورو به خدمت گرفته است.

موراتا قراردادی چهار ساله تا ژوئن ۲۰۲۸ امضا کرده است که گزینه تمدید برای یک سال دیگر را هم دارد. این بازیکن ۳۱ ساله پس از اینکه با اسپانیا موفق شد قهرمانی یورو ۲۰۲۴ را به دست بیاورد، به عنوان قهرمان اروپا به سن سیرو می‌رود. باشگاه تأیید کرده است که موراتا پیراهن شماره ۷ را که قبلاً متعلق به یاسین عدلی بود، خواهد پوشید.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا رسما سرخپوش شد

موراتا در رئال مادرید به شهرت رسید. او در ژوئیه ۲۰۱۴ برای اولین بار به یوونتوس پیوست. پس از کسب دو عنوان قهرمانی ایتالیا با بیانکونری، او در ژوئن ۲۰۱۶ به برنابئو بازگشت. موراتا در سال ۲۰۱۷ عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورد و در تابستان همان سال با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به چلسی پیوست.

این مهاجم در استمفوردبریج با مشکلاتی مواجه شد و در ژانویه ۲۰۱۹ به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست که این قرارداد در ژوئیه ۲۰۲۰ دائمی شد. او فصل گذشته برای تیم دیه‌گو سیمئونه بازی کرد و در ۴۸ بازی در تمامی رقابت‌ها ۲۱ گل به ثمر رساند.

قهرمانی در یورو امسال به مجموعه چشمگیر جام‌های او اضافه می‌شود که شامل دو لیگ قهرمانان اروپا، دو لیگ اروپا، دو عنوان قهرمانی لالیگا، دو عنوان قهرمانی سری A و جام باشگاه‌های جهان است. او حالا امیدوار است با درخشش در میلان یک اسکودتوی دیگر را هم به افتخاراتش اضافه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج