جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۹۰۳۱
۳۰۹۰
۳۰۹۰
پ

یک هیئت کرجی به‌خاطر چند دختر لغو مجوز شد!

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی گفت که مجوز هیئت کرجی که افراد بی‌حجاب در دسته عزاداری آن حضور پیدا کردند لغو و مسئول هیئت از سوی نهادهای انتظامی احضار شده است.

فارس: رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی  گفت که مجوز هیئت کرجی که افراد بی‌حجاب در دسته عزاداری آن حضور پیدا کردند لغو و مسئول هیئت از سوی نهادهای انتظامی احضار شده است.

یک هیئت کرجی به‌خاطر چند دختر لغو مجوز شد!

حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در حاشیه نشست خبری دومین همایش علمی هیأت و آئین‌های مذهبی درخصوص فیلم منتشر شده از حضور افراد بی‌حجاب در دسته عزاداری یک هیأت اظهارداشت: هیأت‌ها در دهه محرم نمی‌توانند برای همه مشکلات کشور اقدام داشته باشند اما در حد توان خود برای مشکلات برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه گزارشی در خصوص اقدام خلاف حرمت هیأت‌های مذهبی در دهه اول محرم امسال نداشتیم گفت: فیلم منتشر شده درخصوص هیأتی در شهرستان کرج است که متاسفانه اینگونه رفتارها از آن‌ها مسبوق سابقه است. به همین دلیل قبل از ماه محرم به این هیأت تذکر داده شد زیرا در خیابان مجلس عزاداری دارد.

باباخانی گفت: فیلم منتشر شده برای روز عاشوراست که بلافاصله با همکاری نیروهای انتظامی، مسوول هیأت احضار شد و سیر قانونی درخصوص برخورد با او در جریان است.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی گفت: اقدام صورت گرفته در این هیأت متاسفانه برنامه‌ریزی شده بود و با برنامه این فیلم تهیه و منتشر شد و به همین دلیل، مجوز هیأت لغو شد.

وی ادامه داد: تیم رسانه‌ای که در توزیع این فیلم فعالیت داشت و در فضای خارج از کشور بازنمایی شد، با برنامه‌ریزی شده اقدام کردند که از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی درحال شناسایی و برخورد است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج