۱۴۳۸۷۷۵
۲۵۲۵
۲۵۲۵
پ

چند راز جالب درباره زندگی زناشویی بهنام و ماهی خانم

چند نکته درباره زندگی زناشویی بهنام و ماهی در سریال «در انتهای شب» مورد توجه قرار گرفته است.

برترین‌ها: چند نکته درباره زندگی زناشویی بهنام و ماهی در سریال «در انتهای شب» مورد توجه قرار گرفته است.

چند راز جالب درباره زندگی زناشویی بهنام و ماهی خانم

مسعود آقاجانی، منتقد فیلم نوشت: یکی از حقایقی که مخاطبین تیزبین در انتهای شب را آزار می‌دهد آن است که شخصیت بهنام پیش از ازدواج با ماهی شخصیتی با اصالت، با صلابت و دارای وجهه پسندیده شغلی و اجتماعی بوده است و در کمال تعجب شخصیتی که در این چند اپیزود از او می‌بینیم شخصیتی ضعیف، حقیر و در مسیر نزول و افول شرایط شغلی و اجتماعی است.این حقیقت تلخ با کنار هم گذاشتن سکانس جوانی بهنام و بسیاری از سکانس‌های فعلی او و تصویری که ماهی از شخصیت بهنام در کسوت استاد برای منشی دفترخانه طلاق ترسیم می‌کند بسیار ملموس است.

در مقابل در شخصیت ماهی از زمان دانشجویی تا به حال برق عشق به بهنام در کنار اصالت، غرور مثال زدنی و امید به آینده بدون هیچ دست خوردگی دیده می‌شود.

اما سوال اصلی اینجاست که در این چهارده سال زندگی مشترک چه بر سر بهنام و توانایی‌هایش آمده که از او چنین شخصیت فروپاشی شده‌ای ساخته است؟ چرا تا زمان حضور ماهی در کنارش به دنبال یادگیری رانندگی نرفت؟ قطعا ماهی مانع او نبوده است و بالعکس پس از شنیدن این موضوع احساس خوشحالی هم کرد.

چرا نقاشی و حرفه استادی را کنار گذاشت؟ قطعا این تصمیم خواسته ماهی نبوده است. چرا که پس از سال‌ها و زمانی که ماهی اثر هنری روی دیوار کشیده بهنام را مشاهده می‌کند به ذوق می‌آید و حتی به او پیشنهاد برگزاری نمایشگاه می‌دهد.

چرا حس پایبندی بر تصمیمات و دمدمی نبودن از بهنام گرفته شده است؟ او برای نمره دادن به دانشجوهایش هیچ تاثیرپذیری از گفته‌های آن‌ها ندارد و فقط به دیدگانش اعتماد می‌کند. اما حال کارش به جایی رسیده که امروز عاشق ثریا می‌شود و فردا فارغ!

از حرف‌های کودکانه دارا پیرامون ارتباط رضا و ماهی آنچنان هیولای بی اعتمادی به ماهی در ذهنش می‌سازد که دیگر انکار این ارتباط را از زبان ماهی باور نمی‌کند.

در مقابل نیز صحبت‌های تحریک آمیز امیر پیرامون ارتباط ثریا و بهنام، وجود کوکوی سبزی تره در منزل بهنام و افشای علاقه ثریا به این مدل کوکو نزد ماهی و انکار داشتن ارتباط از سمت بهنام و ثریا، آن تنها رشته مهر و الفت ماهی به بهنام را پاره می‌کند تا با اطمینان خاطر به ثریا اعلام کند دیگر هیچ علاقه‌ای به بهنام ندارد. 

علاقه‌ای که تا قبل از این در دل ماهی وجود داشت و نشانه‌های آن قرار دادن تکه عکس چشمان پل نیومن جلوی آیینه اطاق توسط ماهی و هک کردن نماد پنج حلقه المپیک به نشانه همبستگی بین پنج عضو خانواده زرباف یعنی ماهی، پدرش، خواهرش، دارا و بهنام روی میز ماهی می‌باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج