۱۴۳۸۳۱۹
۱۵۵۳۰
۱۵۵۳۰
پ

ایردراپ DOGS در صرافی بیتگت قیمت خورد

ربات داگز (Dogs) یکی از تازه‌ترین و ساده‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی همه را شگفت زده کرد!

برترین‌ها: ربات داگز (Dogs) یکی از تازه‌ترین و ساده‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی همه را شگفت زده کرد! این ایردراپ که کار مشترکی از خالقینی نات کوین و بلوم است توانست در کمتر از یک هفته از زمان عرضه خود را در پیش بازار (pre-markets) چند صرافی  مثل gate.io و bitget لیست شود.

قیمت داگز در زمان پیش عرضه

همانطور که گفتیم، داگز در کمتر از یک هفته تبدیل به ترند شد و روز جمعه 22 تیر ماه در حداقل دو صرافی قیمت گذاری شد. قیمت DOGS در صرافی get.io در زمان نگارش این خبر 0.0095 دلار  و در صرافی bitget معادل 0.008488 دلار است.

لینک ورود به ایردراپ DOGS

ایردراپ DOGS در صرافی بیتگت قیمت خورد

 

این اولین بار نیست که Bitget  و gate از پروژه های مبتنی بر اکوسیستم TON پشتیبانی می‌کنند. قبلاً توکن هایی مانند نات کوین (NOT)، همستر کامبت (HMSTR) و موارد دیگر را برای دسترسی کاربران به پروژه های ترند مبتنی بر تلگرام فهرست کرده‌اند.

چند نکته جالب از ایردراپ DOGS

  • این ایردراپ رکورد  10 میلیون کاربر در 3 روز را شکست! پیش از این این رکورد در اختیار راکی ربیت با 8 میلیون کاربر در 5 روز بود.

  • شما می‌توانید با Stars هایی که از ایردراپ ماجور گرفته‌اید، توکن داگز بخرید! این امکان تا ۲۵ تیر  این امکان برای شما فراهم است که وارد DOGS شوید، در بخش Leaderboard بر روی Boost Score بزنید و به ازای هر stars یک Dogs دریفات کنید.

ایردراپ DOGS در صرافی بیتگت قیمت خورد

توجه کنید که با موجودی اکانت Major خود نمی‌توانید با این روش داگز بخرید و حتما باید Stars را خریداری کنید. که با توجه به شفاف نبودن قیمت این ارزها ما اصلاً توصیه به این کار نمی‌کنیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج