۱۴۳۷۳۱۶
۱ نظر
۲۸۹۳
۱ نظر
۲۸۹۳
پ

مهاجم استرالیایی، گزینه جذاب خط حمله پرسپولیس

رسانه های هندی خبر دادند که «جیمی مکلارن» بازیکن فصل گذشته «ملبورن سیتی» استرالیا که در پست مهاجم بازی می کند مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در فصل بیست و سوم رقابت های لیگ برتر توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در همین حال مدیران این باشگاه به دنبال تقویت تیم خود برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر و همچنین لیگ نخبگان آسیا هستند.

مهاجم استرالیایی، گزینه جذاب خط حمله پرسپولیس

پرسپولیس تا به امروز چهارشنبه ۱۹ تیر تنها از تمدید قرارداد مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری خبر داده است و با اینکه کمتر از ۴۰ روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر زمان باقی است اما این باشگاه هنوز از خرید جدید خود در هیچ پستی رونمایی نکرده است که این موضوع موجب نگرانی هواداران پرسپولیس شده است.

در همین خصوص رسانه های هندی خبر دادند که «جیمی مکلارن» بازیکن فصل گذشته «ملبورن سیتی» استرالیا که در پست مهاجم بازی می کند مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

قیمت این بازیکن در سایت «ترانسفر مارکت» حدود یک و نیم میلیون یورو تخمین زده شده است و در حال حاضر بازیکن آزاد است با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد.

رسانه های هندی اعلام کرده اند که باشگاه «موهون باگان» هند هم به دنبال خرید این بازیکن است و با پرسپولیس برای جذب او رقابت می کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اریایی

      درویش اگر الباقی بازیکنان رد نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج