۱۴۳۷۲۶۶
۱ نظر
۷۰۷
۱ نظر
۷۰۷
پ

وضعیت جسمانی رضا ایرانمنش در ICU

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به عیادت رضا ایرانمنش، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان رفت. به گفته حسین قرایی وضعیت جسمانی این هنرمند که مدتی است در بیمارستان بستری است، رو به بهبود است و تا هفته آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

ایسنا: مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به عیادت رضا ایرانمنش، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان رفت. به گفته حسین قرایی وضعیت جسمانی این هنرمند که مدتی است در بیمارستان بستری است، رو به بهبود است و تا هفته آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

وضعیت جسمانی رضا ایرانمنش در ICU

حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به دیدار این هنرمند پیشکسوت و ایثارگر رفته و گفت: پیشکسوتان را سرمایه‌های عالم هنر و تلویزیون می‌دانیم و تلاش می‌کنیم قدردان نعماتی، چون آن‌ها باشیم.

وی به وظیفه دانستن پیگیری و تداوم حمایت‌های سازمان در مسیر درمان ایرانمنش هم اشاره کرد و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای این هنرمند جانباز اظهار کرد: رضا ایرانمنش در زمره بازیگران محبوب، ارزشمند و ماندگار تلویزیون و یادآور خاطرات خوشی برای مخاطبان رسانه ملی است.

قرایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اطلاعاتی که از کادر درمان دریافت کردیم این هنرمند پیشکسوت هفته آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

رضا ایرانمنش، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی زاده ۸ اردیبهشت سال ۱۳۴۶ در جیرفت است.

این هنرمند که بیش از ۶۰ سریال و فیلم سینمایی را در کارنامه دارد، در آثار نمایشی مختلفی در تلویزیون به ایفای نقش پرداخته که از جمله شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به «مردان آنجلس»، «ستایش»، «وفا»، «ترور»، «داستان یک شهر»، «تا صبح» و «مدرسه خورشید» اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدا شفا بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج