۱۴۳۷۰۲۶
۱۲ نظر
۴۰۶۸
۱۲ نظر
۴۰۶۸
پ

پس از مدت‌ها یک نفر به عادل، گیرِ سه‌پیج داد!

صفحه اینستاگرامی ورزش مدیا که همواره روی سوژه‌های خاص فوتبال و رسانه دست می‌گذارد این بار به رویه این‌روزهای عادل فردوسی‌پور پرداخته است.

برترین‌ها: صفحه اینستاگرامی ورزش مدیا که همواره روی سوژه‌های خاص فوتبال دست می‌گذارد این بار به رویه این‌روزهای عادل فردوسی‌پور پرداخته. اینکه او حالا مشغول شب‌نشینی با سلبریتی‌هاست و کمتر به مسائل ریشه‌ای فوتبال می‌پردازد.

پس از مدت‌ها یک نفر به عادل، گیرِ سه‌پیج داد!

رسول بهروش می‌نویسد: می‌دانیم که برای بخشی از مردم، عادل فردوسی‌پور هم جزو مقدسات است و کسی نباید به ابروی بالای چشمش چپ نگاه کند. هر کاری عادل انجام بدهد از همه قشنگ‌تر است و مادر دهر بهتر از او نزاییده. باشد، قبول. ما هم دوستش داریم و سال‌ها دوست‌مان بوده؛ حساب مطالبی هم که در حمایت از او علیه مدیران تلویزیون نوشتیم از شماره خارج است، اما هیچ‌کدام از اینها باعث نمی‌شود فراموش کنیم ستاره سلبریتی‌زده این روزها که همه وقتش را صرف خوش‌باشی با سوپراستارها می‌کند، جعلی‌ترین نسخه از آن جوان موفرفری است که بیست‌وپنج سال پیش برنامه آوانگارد نود را ساخت تا نور روی تاریکی‌ها بیندازد.

نه؛ حالا دیگر چیزی از آن عادل باقی نمانده. مردی که زمانی به صفایی فراهانی و محمد دادکان تریبون می‌داد و با گوشه رینگ بردن پروین و قلعه‌نویی علیه سنت می‌شورید، سالیان سال است که از آن سودا فارغ شده و سرگرم شب‌نشینی با سلبریتی‌های رنگارنگ است؛ از ترک موتور همایون شجریان پایین می‌آید و سراغ پینگ‌پنگ با رضا گوچی می‌رود، از مصاحبت رامبد جوان فارغ می‌شود و به پیشواز مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور می‌رود.

او شهرتی را که از دل فاش‌گویی در فوتبال و سرشاخ شدن با مدیران و روسا به دست آورده بود، حالا خرج به خط کردن ستاره‌های سینما و موسیقی کرده و حتی پرهیزی ندارد میزبان یکی مثل سیروان خسروی باشد که رسما می‌گوید: «فوتبال را دوست ندارم. ذهن آدم را مسموم می‌کند!»

سوءمدیریت کولاک می‌کند، تیم ملی گروگان واپس‌گراترین مربیان تاریخ شده، تعمیر ورزشگاه آزادی تمام نمی‌شود، خبری از وی‌ای‌آر نیست و گروهی از مدیران ارشد فوتبال کشور در زندان به سر می‌برند، اما در تمام این مدت حتی پنج برنامه تاثیرگذار و جریان‌ساز هم در رسانه عادل تولید نشده. دستپخت برنامه‌ساز بی‌پروا و پیشروی دیروز، حالا شبیه ویژه‌نامه‌های زرد آخر سال مجلات شده؛ چی دوست داری؟ چی می‌پوشی؟ چقدر خوشگل شدی...!

با اعلام برائت از ساعت‌مچی محمدحسین میثاقی و برخی مدیران، این قبیل گرگم به هوا بازی‌های عادل هم آش دهان‌سوزی نیست. ما دل‌مان برای آن جوان جسور خوره فوتبالی تنگ شده که مو را از ماست بیرون می‌کشید، کسی که به نماینده مجلس تشر می‌زد: «آقای محترم دین و ایمان فقط مال شما نیست.» کجای این عادل سرخوش بازیگوش ترس دارد؟ با خیال راحت برگردانیدش تلویزیون؛ نهایتا می‌خواهد در مورد پدر رامین رضاییان و مونیکا بلوچی و قد دراز بهرام افشاری حرف بزند دیگر...!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فرزاد

      به خاطر ابلیغات و جذب مخاطب مجبوره، به هر حال بودجه دولتی پشت سر برنامه ش نیست

    • ناشناس

      چه استدلالی هست آخه یه زمانی ایشون برنامه صد در صد فوتبالی می ساخت و برنامه تخصصی نود را داشت بعد تصمیم گرفت فوتبال عامه پسند ، فوتبالی که مردم عادی تماشا می کنن را نشون بده و از لذت های فوتبال در لایه های جامعه بگه که اتفاقا در دوره ای که مردم با توجه به مشکلاتی که دارن دل و دماغ فوتبال دیدن رو ندارن تصمیم درستی هم بود

    • ناشناس

      دقیقا برنامه اش خیلی مسخره شده همش دلقک بازی فقط دنبال پوله

    • ناشناس

      تو بگو ما هم باور میکنیم.........

    • ناشناس

      بسیارمتن زیبا و پر نکته .عادل خان حواست باشه که حواسمون بهت هست

    • ناشناس

      دقیقا من که اصلا برنامه ش رغبت نمیکنم عادل قدیم اعتماد به نفس بالا داشت خونسرد بود و سرش تو کار خودش بود یعنی فوتبال

    • نادرشاه افشار

      دمت گرم نفست حق این یکی ازمهترین مقالهایی بودکه خواندم واقعیت رابه تحریردراوده دست درست

    • ناشناس

      دقيقا درست‌ گفته‌ روی آورده به‌ سمت بازیگران سینما

    • ناشناس

      دل دماغ ندارن تو داخل این برنامه فوتبالی چکار می‌کنی پس

    • r..r

      امثال شماها(بالا دستیها) باعث شدین اینجوری بشه اگر برنامه نود کنسل نمیشد کار به اینجا نمیکشید

    • ناشناس

      حال و احوال عده ای از مثلا طرفداران فردوسی پور : چگونه به خاطر مطامع سیاسی ، یک متخصص کاریزماتیک را به ابتذال بکشانیم ؟

    • ناشناس

      خوب چکار کنه این بنده خدا .باون همه آدم سرشاخ شد عاقبتش شد دوری از همه چیزش ..یکم خودتون جای عادل بزارید بعد قضاوتش کنید...بدون پشتوانه که نمیتونه دوباره کارهای قبل را انجام بده و گرنه همین برنامه را هم توقیف می‌کنند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج