۱۴۳۷۰۰۶
۶۱۸
۶۱۸
پ

تجربه جهنمی‌ترین روز تابستان در این استان

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

ایسنا: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: سه شنبه (۲۰ تیر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات واقع در غرب کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

تجربه جهنمی‌ترین روز تابستان در این استان

وی اضافه کرد: چهارشنبه (۲۱ تیر) در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، برخی نقاط در مازندران و گلستان و شمال هرمزگان رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام برقرار خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ تیر) در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی افزایش ابر، وزش باد و رگبارو رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شنبه (۲۴ تیر) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و مناطق شمالی، شمال شرق بارش پراکنده و احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی سه روز آینده در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی مناطق جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز تنگه هرمز و شرق دریای عمان و دریای خزر مواج است. سه شنبه تا پنجشنبه دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۰ تیر) صاف، وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۱ تیر ) صاف، وزش باد، از بعد از ظهر وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۶ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۵ و ۱۶ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۵۰ و ۵۱ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج