۱۴۳۶۴۷۸
۷۸۶
۷۸۶
پ

هشدار؛ این شهر ایران در کوره گرماست!

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دمای هوای اهواز به ۵۱ درجه سانتی‌گراد طی پنج روز آینده و تداوم بارش‌ها در مناطق مستعد کشور خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دمای هوای اهواز به ۵۱ درجه سانتی‌گراد طی پنج روز آینده و تداوم بارش‌ها در مناطق مستعد کشور خبر داد.

صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، تهران و البرز، ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، بعضی نقاط جنوب و جنوب شرق استان فارس، جنوب یزد و اصفهان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

هشدار؛ این شهر ایران در کوره گرماست!

وی افزود: دوشنبه علاوه‌بر مناطق ذکر شده شرایط جوی مذکور در ارتفاعات گلستان نیز رخ خواهد داد و سه‌شنبه و چهارشنبه در بعضی نقاط شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز و بعضی نقاط استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی، جنوب سیستان و ارتفاعات هرمزگان و کرمان، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در بعضی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز، افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد و از امروز تا پایان هفته در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بعضی مناطق مرکزی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید، پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود؛ امروز و فردا خلیج فارس، دریای عمان و از یکشنبه بعداز ظهر تا سه‌شنبه دریای خزر مواج است.

ضیائیان اضافه کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، در بعد از ظهر وزش باد و احتمال گردوخاک با بیشینه دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود که بیشینه دمای مرکز استان تا پنج روز آینده به ۵۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و وضعیت کنونی آسمان تهران، قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار باران، در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۳۸ و کمینه ۲۷ درجه سانتی‌گراد است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، کمی ابری همراه با افزایش ابر وزش باد شدید و گردوخاک با بیشینه ۴۰ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، صاف از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی باد و گردوخاک با بیشینه ۴۰ و کمینه ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج