آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۳۴۱۵
۷ نظر
۳۲۱۴
۷ نظر
۳۲۱۴
پ

تراکتور، تن و بدن پرسپولیسی‌ها را لرزاند

تراکتوری‌ها به دنبال آن هستند تا بتوانند شروع طوفانی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه داشته باشند.

 فوتبال ۳۶۰: مسئولان سازمان لیگ موعد آغاز رسمی نقل‌وانتقالات تابستانه را هفتم تیرماه اعلام کرده‌اند؛ هر چند که در روزهای اخیر، تحرکات تیم‌های مدعی برای حضوری فعال در بازار تابستانه آغاز شده است. یکی از تیم‌هایی که به دنبال تغییر و تحولات چشمگیر است و در سودای ثبت نقل‌وانتقال‌هایی پرسروصدایی کار خود را دنبال می‌کند، تراکتور تبریز است. هر چند که هنوز رسماً منصرف‌شدن محمدرضا زنوزی از واگذاری سهام تراکتور اعلام نشده اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی هم تراکتور با مالکیت زنوزی به کارش ادامه می‌دهد.

تراکتور، تن و بدن پرسپولیسی‌ها را لرزاند

زنوزی که این روزها در کشور ترکیه حضور دارد و گفته می‌شود طی هفته آتی قرار است به ایران بازگردد، پیگیر امورات تیم تراکتور است. یکی از اقدامات انجام شده از سوی محمدرضا زنوزی، مذاکره با داوید بتونی است و مربی سابق رئال مادرید و دستیار همیشگی زین‌الدین زیدان، گزینه اصلی هدایت تراکتور تبریز است. گفته می‌شود که توافقات نهایی با بتونی انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، معارفه او در نقش سرمربی جدید تراکتور رسماً انجام خواهد شد اما در کنار استخدام  سرمربی جدید، مالک باشگاه تراکتور به دنبال جذب ستاره‌های سرشناس هم بوده است.

بیرانوند در نزدیک‌ترین فاصله با شماره یک تراکتور!
علیرضا بیرانوند بعد از فسخ قرارداد جنجالی‌اش با پرسپولیس در حالی راه بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت را مسدود شده می‌بیند و پرسپولیسی‌ها دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی به گزینه نخست تراکتوری‌ها در بازار تابستانه تبدیل شده است. گفته می‌شود در خارج از ایران، بیرانوند ملاقاتی با مالک باشگاه تراکتور داشته و طرفین برای آغاز همکاری یک‌ساله به توافق رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، علیرضا بیرانوند یکی از خریدهای تابستانی تراکتور خواهد بود!

اسماعیلی‌فر و توافق قریب‌الوقوع با تراکتوری‌ها
دانیال اسماعیلی‌فر در روزهای اخیر به دنبال توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان پایتخت بود اما عدم توافق مالی طرفین باعث شد تا اسماعیلی‌فر که قراردادش با سرخ‌پوشان به پایان رسیده بود، به سراغ بررسی پیشنهادات خود برود. در حالی‌که تراکتوری‌ها در سمت راست خط دفاعی خود از حضور مهدی شیری بهره می‌برند، گفته می‌شود مذاکرات فشرده‌ای با اسماعیلی‌فر انجام شده و ستاره راست‌پای پرسپولیس هم در رادار تراکتوری‌ها است و او هم احتمالاً یکی از بمب‌های تابستانه سرخ‌پوشان تبریزی خواهد بود.

ترابی برای پوشیدن پیراهن تراکتور آماده می‌شود!
مهدی ترابی بعد از اتمام قراردادش با پرسپولیس، خواسته‌های مالی خود را مطرح کرد که رد خواسته‌های او از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس سبب شد تا ترابی که پیشنهاد تیم‌های سپاهان و تراکتور را در جیب خود داشت، به سراغ بررسی پیشنهادات‌اش برود. در این میان گفته می‌شود که توافقات نهایی میان مهدی ترابی و تراکتور انجام شده و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، ستاره شماره ۹ پرسپولیس در سالیان اخیر، به‌زودی با امضای قراردادی یک‌ساله به تراکتور می‌پیوندد تا یکی از نقل‌وانتقالات جنجالی بازار تابستانه را رقم بزند.

علیپور، سورپرایز تابستانه زنوزی!
محمدرضا زنوزی نه‌تنها به دنبال جذب ۳ ستاره کلیدی پرسپولیس در فصل گذشته است، بلکه او در تلاش است تا برترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را هم به عضویت تراکتور در بیاورد. بعد از انجام مذاکرات اولیه با علی علیپور، قرار است آخرین وضعیت خدمت سربازی این مهاجم باتجربه بررسی شود و در صورتی‌که دوره معافیت او ادامه داشته باشد، احتمالاً علیپور هم یکی دیگر از خریدهای تابستانی تراکتور خواهد بود و بعد از پایان دوران حضورش در فوتبال باشگاهی پرتغال، فصل آینده در تراکتور کارش را پیش می‌برد تا سرخ‌پوشان تبریزی در آستانه یک شروع طوفانی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      برن تراکتور ببینیم کی ضرر میکنه پرسپولیس یا نوکیسه های پول پرست، ولی یادشون باشه پشیمونی سودی نداره، وبعدش هم جایی در پرسپولیس ندارن.....

    • ناشناس

      چطور قانون سقف قرار دادرعایت میشه..

    • ناشناس

      زنوزی فکر میکند با این خرید ها میتواند قهرمان شود در صورتی که قهرمانی در لیگ ایران از راه رشوه‌خواری میگذرد بخصوص اینکه رشوه را باید به باند اصفهانی ها که سردسته انها تاج میباشد باید پرداخت کنند تا انها خودشان قهرمانی را فراهم کنند از قبیل خریدن داور خریدن کنمیته انظباطی وخریدن بازیکنان حریف تا تیم مورد انها قهرمان شود

    • ناشناس

      پس میشه گفت تیم دوم پرسپولیس داره شکل میگیره

    • ناشناس

      دانیال ان زمانی که درسپاهان بود.واقعابازیکن بود الان دیگه درجه دو به حساب میاد.

    • تت

      خداراشکربرن برنگردن دورسرهواداران ارتش سرخ بگردن...لیاقت میخوادکه ندارن

    • زیبا.

      علیپور بره درویشم بایدبره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج